Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Turtle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    EMG na vrijspraak

    ...
  2. T

    Historische motorrace Lisse (5 september 2010)

    Zojuist terug uit Lisse waar de Historische motorrace is. Veel mooie oude motoren en veel publiek. Ik vond het een geweldig evenement! Wie is er nog meer geweest? En wat vond je ervan? Had helaas geen camera mee maar misschien hier wel mensen die een camera bij zich hadden?
  3. T

    [Gezocht] Triumph Bonneville

    Ik zoek "gewoon voor de leuk" een Triumph Bonneville. Prijsklasse maximaal 5000,- Geen volledig omgebouwd ding maar zo origineel mogelijk! Originele accessoires zijn natuurlijk geen probleem, integendeel:-) Kleur: geen voorkeur Prijs: maximaal 5000,- KM stand: iets meer kilometers geen...
  4. T

    Helm voor Tiger 1050 rijder met centenbak

    Mijn Arai Maverick-T is nu zo'n 4-5 jaar oud en ik ben dus toe aan een nieuwe helm. Nu ben ik aan het zoeken maar het grootste probleem is mijn centenbak! Mijn onderkaak raakt bijna bij elke helm het kinstuk. Vanwege de veiligheid en het feit dat ik dit probleem niet heb bij de Maverick-T...
  5. T

    Gezocht, mooie route alphen aan den rijn - Remouchamps

    1 November ga ik op de motor naar Remouchamps (belgie). Ik weet dat er heel veel mooie routes zijn in die omgeving. Maar ik heb niet al te veel tijd ter plaatse dus wil de rit ernaar toe ook mooi maken. Heeft iemand een mooie route richting die omgeving waar ik mijn heen rit mee kan...
  6. T

    Onderdelen Triumph Tiger 1050

    Ik heb bij aankoop van mijn Tiger nog enkele accessoires gekregen welke ik niet meer zal gaan gebruiken. Slechts maximaal 3400 km gebruikt. Alles als nieuw en zonder gebruikssporen Misschien wil iemand iets overnemen? Het gaat om Carbon voorspatbord (origineel Triumph) nieuwprijs €289,-...
  7. T

    Koffers en filerijden

    Hallo allemaal Een tijdje niet gepost maar nu toch weer de weg naar het motor-forum gevonden :) Na 4 jaar op mijn CBR600F rond te hebben getuft nu een totaal andere fiets gekocht Een jaar oude Triumph Tiger 1050 ABS met zo'n beetje alle optie's :] :] en nog maar 3400km op de teller Ook...
  8. T

    Communicatie systeem bike2bike met 200+

    Via de zoekfunctie vind ik veel topics over communicatie systemen maar voornamelijk over goedkope sets. Ik ben niet opzoek naar iets goedkoops maar naar iets goeds! Ik zoek een systeem waar je met 3 personen mee op pad kan en met een goede verstaanbaarheid (ook bij 200+)? Wie heeft er goede...
  9. T

    Verwijderen van middenbok CBR600F4i

    Hallo allemaal. Na een aantal jaar met veel plezier mee te hebben gelezen op dit fantastische forum heb ik me nu toch maar aangemeld. Eigenlijk is de echte reden dat ik gewoon niet zonder jullie kan, het volgende is namelijk het geval: Mijn middenbok is vanwegen vuil etc vast komen te zitten...
  10. T

    Turtle

    Hallo allemaal, Al bijna 3 jaar lees ik lekker mee hier op het forum. Sinds November 2004 ben ik in hetg bezit van het welbegeerde roze papiertje met een mooie stempel achter de catagorie A. Vanaf dat zelfde moment rij ik op mijn trots (Honda CBR 600 F4 uit 2001). Groet
Terug
Bovenaan Onderaan