Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Benhalo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Scorpion helm AIRFIT

    Nu heb ik vorig jaar een Scorpion EXO700 gekocht, mooie helm alleen kwam Scorpion een paar maanden later met een AIRFIT model, de EXO750, ervan uit (oppombaar wangstukken). Nou lijkt dat me ontzettend comfortable en voor windruis ideaal. Ik kan de liner los bestelen maar mijn vraag is: Zit...
  2. B

    CBR 600 F2 - 25kw op kenteken

    Mn schatje gaat de verkoop in wegens verhuizing naar het buitenland. 25kW op kenteken, dus prima voor licht rijbewijs A. lastog te vuinden een goedkope sportmotor op 25kw (legaal). Onlangs 25 kW is het een krachtig en snelle beweger en doet alles wat je zou verwachten van een CBR...
  3. B

    Te Koop: Honda CBR600F2 !!25kw!! op kenteken!

    Wegens einde van mijn 25kw periode te koop aangeboden. Nette Honda CBR600F2 (pc25 model) uit 1992 Motor staat 25kw op kenteken dus geschikt voor klein rijbewijs zonder problemen met de verzekering. - undertail/tailgate met opslagruimte - TwoBrothers Racing carbon demper (mooi diep...
  4. B

    Nieuw Infrarood alarm

    Te Koop wegens ander alarm. Infrarood alarm van Doberman met afstandbediening. Handig om in de bouwen in de motor zonder dat deze bij elke trilling afgaat of voor garage/box/stalling. 25euro (excl. verzendkosten) Veiligheid eerst :]
  5. B

    Leren broek Hein gericke maat 50

    Overgekocht van een MF-er aantal weken geleden maar helaas te groot. Vandaar weer in de verkoop voor de prijs die ik betaald hebt: %50euro Broek is met bescherming aan de knieen en voorbereiding op de heupen. Broek is zo goed als nieuw, alleen het lipje van de gulp is afgebroken maar...
  6. B

    Hoe 'Padlock' gebruiken als schijfremslot

    Hoi, ik heb momenteel een padlock van Topline (art4) op mijn kettingslot. Nu probeerde ik een manier te bedenken om deze ook als schijfremslot te gebruiken zodat ik de ketting niet altijd mee hoef te sjouwen... Iemand een idee voor hoe dit kan of een tussenstuk die ik kan gebruiken...
  7. B

    Stuurslot CBR600f2

    Hoi allemaal, ik heb op de contact van mijn cbr600f2 (1992) de tekst staan over stuurslot. Dan moet ik drukken en naar links draaien, maar nu blokkert deze of draait iig niet naar links en dus niet op slot. Iemand iedeen wat het kan zijn en/of wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!
  8. B

    HELP!! slot kwijt.

    Kwam ik net thuis van werk kom ik erachter dat m'n tas open is en... slot weg... :( Nog wel teruggereden om te kijken of ik deze nog ergens tegenkwam maar hopeloos natuurlijk. Nu de vraag: wie heeft er een slot over of goedkoop te koop waarmee ik m'n schatje (motor he :P) vast kan zetten...
  9. B

    Race-hump

    Hoi allen! Ik heb een ledercombipak maar vind de racebulten heel vet staan. Weet iemand waar deze los besteld kunnen worden of wat het kost om er 1 op te laten zetten. Alvast bedankt!
  10. B

    Benzinefilter cbr600f2

    Hoi allen, ik heb de tank op mn cbr vervangen nadat en deze heeft een tijd stilgestaan. Nu wil ik de benzine filter, vervangen/inbouwen. Weet iemand waar deze zit op een cbr f2 uit 1992? (en wat voor maat?) En of er sowieso een op zit? Bedankt!!
  11. B

    TE KOOP: nieuw racing handschoenen

    Te koop wegens te groot gekocht kado.. (altijd maten meegeven aan familie..) Geheel nieuwe (en in verpakking) leren racing handschoenen. Carbon bescherming op knokkels en bovenhand. Maat: XXL Prijs: 40euro (exl verzend)
  12. B

    Waar vond ik deze tankemblemen? (honda)

    Hoi, ik heb net mn CBR over laten spuiten en vind de logos zoals ze op de nieuwe fireblade tank staan onwijs gaaf! (ronde emblemen a Yamaha-achtig) Nu zoek ik internet af maar kan ze nergens vinden als sticker of platen... Iemand ideeen? Bedankt!
  13. B

    Gezocht: CBR 600 f2 Topkuip rechts.. pc25

    Hoi, na vorige week een ongeluk te hebben gehad op mn CBR ben ik opzoek naar een rechter topkuipdeel. Als je me hieraan kan helpen of nmog ideeen hebt waar ik ander zou kunnen proberen hoor ik het graag. Alvast bedankt! Ben
  14. B

    begrenzen

    Omdat ik alleen mn lichtrijbewijs kon halen omdat ik nog geen 21 ben vroeg ik me af hoe duur het is om een zwaardere motor te laten begrenzen en dan ook weer registreren zodat ik er op mag rijden ... :] iemand ideen en/of ervaring? bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan