Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gman_NL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gman_NL

    Haynes/Yamaha Werkplaatshandboek Yamaha R6 1999/2002

    Haynes Werkplaatshandboek voor Yamaha YZF-R6 1999/2002 (Engels) In goede staat. 18 15 euro (28 euro nieuw) Ik heb ook het orginele Yamaha werkplaatshandboek (Engels) te koop, uitgeprint vanaf PDF en stevig & netjes gebonden met grepen per hoofdstuk. 10 euro Ophalen in Nijmegen of...
  2. Gman_NL

    Te koop: Yamaha R6 2002 Rood/Wit/Zwart

    Wegens aanschaf andere motor gaat mijn Yamaha R6 in de verkoop. Fabrieks specificaties -2e eigenaar, overgenomen van een goede kennis van mij -Kilometerstand 26.158 km -Orgineel Yamaha alarmsysteem inclusief twee afstandbedieningen -Orgineel Yamaha monoseat (duo seat krijg je er...
  3. Gman_NL

    [TK] Universeel paddockstand

    Ik verkoop mijn universele paddockstand, ik heb een andere staan namelijk. De hefboom is los te halen en andersom erin te doen zodat ie redelijk compact is. De "handjes" of hoe je het ook noemen wil heb ik bekleed met de binnenband van een fiets tegen het beschadigen van de achterbrug, maar...
  4. Gman_NL

    [TK] Dainese 2 delig pak Maat 52 Rood/Wit/Zwart

    te koop: Dainese 2 delig pak Maat 52 Rood/Wit/Zwart Kleur: Rood/Wit/Zwart Maat: 52 Staat: In Goede conditie, geen stiksels los (1 kleintje van een logo op de achterkant) Ellebogen zijn wat versleten en de ritsen zijn heel! Hij mag overigens wel een poetsbeurtje hebben ;) Ik heb het...
  5. Gman_NL

    Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

    Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen Mededelingen/ritten MF-Nijmegen Bioscoop De Speeltuin - MF Nijmegen 10 Juni 2008: Kneedown - Abcman: Kneedown - MF Nijmegen 1 Juni 2008 Yamaha Fazer burn-out JWHijmans: Yamaha R1 burn-out R1fredR1...
  6. Gman_NL

    Yamaha R6 gereedschapssetje

    Ìk zoek een Yamaha R6 gereedschapssetje dat bij de motor komt. Ik heb deze niet bij mijn 2e hands R6 gekregen, ik ken de eigenaar goed maar die is 'm echt kwijt.
  7. Gman_NL

    Metalen Rekken/schappen voor in de schuur

    Iemand interesse in Metalen Rekken/schappen voor in de schuur? Gratis op te halen (Arnhem), die witte zijn wat vies (gereedschapvet, roest etc), zwarte zijn redelijk netjes. Foto
  8. Gman_NL

    Arnhemmers verenigt u! Deel 7

    Pogostick Baksteen Gman_NL mijn r6 sparc Roy "R" -- Wannabe -- Master-D Trasos KPL Duccie748 Ms. Stuntie B.B.I.L. Panther1880 M.K. Melvinn Racekip #1 Stokmans **Nancy** maurice916...
  9. Gman_NL

    Arnhemmers verenigt u! Deel 6

    Pogostick Baksteen Gman_NL mijn r6 sparc Roy "R" -- Wannabe -- Master-D Trasos KPL Duccie748 Ms. Stuntie B.B.I.L. Panther1880 M.K. Melvinn Racekip #1 Stokmans **Nancy** maurice916...
  10. Gman_NL

    Superbike Kalender 2007

    Ik heb gezocht, maar er is nog geen topic of vermelding van, m.u.v. de vervroegde Assen race. Het schema voor de superbike races voor het jaar 2007 is bekend en is als volgt: 24 februari Qatar Doha/Losail 4 maart Australie Phillip Island 1 april Wordt nog aangekondigd 15 april Spanje...
  11. Gman_NL

    Leren Combi Rond 54

    Hey, Ik ben opzoek naar een lederen combi in de kleuren: zwart, rood, wit. Ik ben 1.90 meter lang en weeg zo'n 85 kilo, ik schat mijn maat zo 54 of hoger, ik moet nog een keer goed opmeten met een confectietabel maar een 52 setje vond ik zelf te strak in de benen. George
  12. Gman_NL

    Arnhemmers verenigt u deel 4!

    Arnhemmers verenigt u deel 4! mijn r6 sparc Roy "R" Ilian Master-D KPL (Kijk eens wat vrolijker kerel :P ) Duccie748 Ms. Stuntie B.B.I.L. Ivan 4honderd Panther1880 M.K. ~Aubrey[/n] Racekip #1...
Terug
Bovenaan Onderaan