Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eerf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Eerf

    Papieren kenteken en overschrijven

    Ik heb nog altijd een papieren kenteken voor mijn motor, dus geen pasje. Nu zie ik op de site van de RDW dat online overschrijven dan niet mogelijk is (logisch). Maar dat betekent dan wel dat ik met een papieren kenteken bij de lokale boekhandel kan overschrijven? Of kan dat tegenwoordig ook...
  2. Eerf

    Yamaha TRX brandstofkraan + revisiesetje (nw)

    Ik heb nog een brandstofkraan liggen voor een Yamaha TRX. Met daarbij nog een nieuw revisiesetje om hem lekvrij te maken. Doe een goed bod!
  3. Eerf

    MZ TS250 onderdelen

    Ik heb nog wat spullen over van mijn MZ TS250/1. - accu (+/- 6 mnd oud) - (alleen afhalen) - elektronische spanningsregelaar (+/- 6 mmd oud) - originele spanningsregelaar (defect, dus ter revisie) - 3x bobine - 2x condensator (1x nieuw, was reserve) - dynamo, grondplaat stuk, koolbortels...
  4. Eerf

    Accu/spanningsregelaar MZ TS250 (6v)

    De accu van mijn MZ geeft bij lopende motor hele hoge waarden (ver boven de 6 volt). Dit betekent volgens de faq hier op het forum dat de (mechanische)spanningsregelaar overleden is. Deze heb ik vervangen voor een elektronisch geregelde, nadat de accu voldoende vol was. Maar eigenlijk geeft die...
  5. Eerf

    Stukje uitlaatbuis

    Voor mijn "projectje" zoek ik een stukje uitlaatbuis om een flens van te maken. De binnendiameter moet meer dan 40mm zijn (er moet een uitlaatbocht met buitendiameter van mm mm in passen). De totale lengte is met een cm of 5 lang zat. Wat ik online vind is eigenlijk minimaal 50cm of net wat te...
  6. Eerf

    Knipperlichtjes

    Naast mijn lading ben ik ook delen van mijn knipperlichten verloren. Ze werken nog wel, maar zijn niet meer te repareren helaas. Heeft er iemand nog knipperlichtjes liggen die hierop lijken? Liefst 4 om te matchen met de voorzijde.
  7. Eerf

    Yamaha TRX topkuip

    Omdat ik een ongeval heb gehad met mijn TRX ben ik op zoek naar een topkuip. Liefst een blauwe... Maar eigenlijk is alles beter dan een kapotte.
  8. Eerf

    Armee (replica) tank + andere onderdelen MZ TS 250/1

    Te koop voor een MZ TS 250/1 Koplampring - 10 euro TANK (armee replica) 90 euro chromen tankkap (20 euro) rubberen tankkap (10 euro)
  9. Eerf

    Onderdelen Yamaha TRX

    Te koop aangeboden, voor een Yamaha TRX: Brandstofkraan (geen externe lekkage, heeft wel een interne revisie nodig) - 30 euro Origineel kuipruitje, gebruikte staat maar geen scheuren - 30 euro Kontdeel kappenset, enkele plekjes maar geen scheuren - 150 euro Rechter passagierssteun - 30 euro
  10. Eerf

    Wie herkent deze oldtimer onderdelen

    In mijn bakje met reserve onderdelen voor de MZ vond ik deze twee onderdelen, is er iemand die ze herkent en mij kan vertellen van welke motor + type ze komen? Het is in elk geval niet voor een Yamaha TRX 850...
  11. Eerf

    Welke banden onder je brik/klassieker

    Vandaag kwam ik er achter dat mijn MZ banden heeft met dotcodes met maar 3 cijfers (232 en 034, wat 1992 en 1994 zou betekenen? Of zelfs nog 10 jaar ouder). In elk geval zijn dit banden van voor het jaar 2000. Dus vrij oud zullen we maar zeggen. Nu ben ik een beetje aan het rondneuzen, maar in...
  12. Eerf

    choke hendel

    Te koop gevraagd: choke hendel voor een 20 mm stuur. (iets dikker kan ook) Nieuw niet zo heel duur, maar mijn vaste leverancier kan ze momenteel niet leveren. En als iemand toevallig nog één over heeft die anders weg zou gaan... dan houd ik me aanbevolen. Komt op een MZ TS 250/1. Zoiets: Of...
  13. Eerf

    Chokehendel

    Type: TS 250/1 Bouwjaar: 1979 Kmstand: 55.000 Probleem: Chokehendel gebroken Wanneer is het probleem onstaan: vorige week Wat is er al aan gedaan: ik vond een andere tussen de reserveonderdelen Doordat het plastic (ETZ) hendeltje na een aantal jaar is gebroken wilde ik de originele terug...
  14. Eerf

    Gereedschap voor het afstellen van de ontstekening

    Voor onze tweetact MZ ben ik op zoek naar een BDP metertje en een tool om de huidige stand van de ontsteking te meten. Iemand die nog zoiets op zolder heeft liggen van vroeger en die het niet meer nodig heeft? Mag ook eigen fabricage zijn, als het maar werkt ;)
  15. Eerf

    Benzinekraan Yamaha TRX 850

    Voor mijn TRX zoek ik een niet lekkende benzinekraan. Heeft iemand zoiets in de aanbieding?
  16. Eerf

    Complete Honda Deauville uit 1999 in onderdelen

    Te koop, alle onderdelen van een Honda Deauville uit 1999. Topkuip 175 (is in 2015 nieuw gekocht) Tank 50 (paar beschadigingen, geen deuk) Buddy 10 Kap links 30 Kap rechts 20 (paar beschadigingen) Zijkoffers 2x 30 voor beiden Achterkap 50 Kofferrek 15 Uitlaat 50 (lelijk, maar dicht)...
  17. Eerf

    Spanningsregelaar Honda Deauville

    Voor mijn Honda Deauville uit 1999 zoek ik een spanningsregelaar. Heeft iemand toevallig nog zoiets liggen?
  18. Eerf

    Koplamp/spiegel Deauville, middenbok Zephyr + MZ achterlicht

    Zoals de titel al aangeeft heb ik het volgende te koop: Een koplamp voor een honda deauville uit 1999. Enkele ophangpunten zijn gebroken, zie foto! Met een beetje handigheid is dit nog wel reparabel. Glaswerk is nog in goede staat, geen krasse Vraagprijs: € 10,- Tevens heb ik een...
  19. Eerf

    Carbtune

    Ik ben op zoek naar een Carbtune of iets vergelijksbaars. Is voor een 2 cilinder, maar de versie met vier meters sla ik ook niet af. Iemand die zoiets heeft liggen en er van af wil?
  20. Eerf

    Linker zijspiegel Honda Deauville

    Zoals de titel al aangeeft, ik ben op zoek naar de linker spiegel van een Honda Deauville uit 1999. :Y
  21. Eerf

    Aanhanger geschikt voor twee motorfietsen

    Een jaar of drie terug is deze geremde vouwwagen opgeknapt en omgebouwd tot gewone aanhanger geschikt voor twee motorfietsen. Er is toen een nieuwe bodem in gezet, is de elektra aangepakt en twee jaar terug zijn er nieuwe wielen + banden onder gezet. Helaas is er iets mis gegaan met de as...
  22. Eerf

    Koplamp Honda deauville 1999

    Voor mijn honda Deauville uit 1999 ben ik op zoek naar een koplamp! Wie heeft er één over?
  23. Eerf

    Textielen motorpak wassen

    Aangezien ik de komende dagen een paar vrije dagen mag noemen wordt het eens tijd dat ik mijn pak ga wassen. (er druipt zwart water af na een fikse regenbui :( ) Nu heb ik al wat voorwerk gedaan. Textiel verliest soms zijn waterdichtheid als je het met zeep wast. Dus voor de zekerheid heb ik...
  24. Eerf

    Remklauwen Yamaha TRX, Remleidingen Honda Deauville

    In verband met upgrade naar Bluespots te koop voor een TRX uit 1996: - Remklauwen met blokken voor, goede staat En voor een Honda deauville uit 1999 heb ik nog liggen: - originele remleidingen voor & achter, in goede staat. Prijs: Remklauwen, € 45,- Remleidingen, € 35,-
  25. Eerf

    Hulp gevraagd, helm te leen Amersfoort

    Vanavond gaan mijn aanstaande en in kijken naar een koopwoning in Amersfoort. Ik ben met de motor naar mijn werk nu en straks rijd ze met mij mee naar haar huis. Maar nu kom ik erachter dat ik haar helm ben vergeten, die ligt nog bij mij thuis. (wat echt niet op de route ligt naar...
Terug
Bovenaan Onderaan