Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NielZ_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NielZ_

    Honda CBR 600 RR '06 Movistar uitvoering

    Zoals de titel zegt. Geen fake of imitatierommel kuipenset. Het is echt een orginele Movistar. (aankoopsbon is aanwezig) Er staan inmiddels een goeie 14.000km op. Heeft ondertussen zijn winterstalletje ook weer gevonden, maar met goede dagen komt ie nog wel de schuur uit. Ik heb 'm...
  2. NielZ_

    600 RR Movistar kuipdeel links voor

    Zoals de titel zegt.. klein aandachtspuntje: Ik zoek een ORGINEEL kuipdeel! In imitatierommel ben ik niet geinteresseerd. Vooral omdat de kleuren totaal niet overeen komen.. Het betreft het deel waar de grote groene 'M' op staat en 'Movistar'... hoop dat iemand me er aan kan helpen...
  3. NielZ_

    Pazzo koppelingshendel nr: S-248

    zoals je op de foto`s kunt zien: korte zwarte hendel met een zilveren versteller. Heeft 2 weken op mijn srad 750 gezeten.. vaste prijs is 70,- EX verzenden (6 euro nog wat dus) bij intresse; mail of pm :)
  4. NielZ_

    Schade Suzuki gsx-r 750 srad

    Bij deze gooi ik mijn geliefde s(ch/r)adje in de verkoop.. sold out!
  5. NielZ_

    koppelingsprobleem srad

    Hey, Kben met mn srad tegen de vangrail gegleden en nu koppelt ie "teveel". Als de motor loopt en je schakelt van zn vrij naar zn 1 gaat het achterwiel meteen draaien. Ookal heb je de koppelingshendel helemaal in. We hebben de koppelingskabel gespannen (bij de hendel) maar het...
  6. NielZ_

    Voorvorkkeerring vervangen srad

    Ik heb een Hyperpro vork in mn sradje zitten, maar nu zijn mn keerringen lek.. het voorwiel ligt er inmiddels uit, maar ik heb geen idee hoe ik de oude keerringen eruit moet krijgen.. heeft iemand een stappenplan oid? thnx :)
  7. NielZ_

    Carbonnen & alu Yoshimura demper

    Ik heb nog 2 yoshi dempers liggen. 1 carbonnen, is gewoon netjes, niets mis mee :) en 1 aluminium, alleen heeft deze een fikse deuk aan de motorkant (dus in principe ziet geen mens het) een kleintje bij het uiteinde (dat pijpje) en hij mag wel een goede poetsbeurt gebruiken met bijv...
  8. NielZ_

    "luchtinlaatgeleiders"

    kweet niet hoe ik ze anders moet noemen, maar ik heb de rubbers ervoor nodig (dus die dingen die van de topkuip naar het frame gaan (naar t filter) ik ben nl 1 rubber kwijt... '( maar wil je alleen die rubbers kwijt + die plastic "geleiders" erbij vind ik het ook goed :) hoe sneller...
  9. NielZ_

    "race" kontje srad wit/zwart/rood

    hierbij bied ik mijn kontje van mn srad aan.. geen scheuren of andere gekke dingen, zit nog goed in de lak.. foto`s spreken voor zich :) vraagprijs is 75 ex verzenden (ophalen kan natuurlijk ook :))
  10. NielZ_

    stotteren/inhouden srad750

    ik had dus een keer euro98 getankt omdat de euro95pomp bezet was, en ik nogal haast had.. T zou niet veel uitmaken was mijn idee.. maar toen ik m eens door wilde trekken (vol gas dus) begon ie allemaal in te houden, en in zn 1 kwam ie niet verder dan 12/12/5k rpm -O- bij de rest van de...
  11. NielZ_

    Tank van een sradje

    ik zoek dus een tank van een sradje, omdat de mijne lekt van hier tot brussel knettergek word ik ervan, en ik krijg het niet opgelost. dus ik zoek een nieuwe ( DIE NIET LEK IS ;p) krassen oid zijn geen ramp, zolang ze maar niet al te diep zijn. Hij moet toch gespoten worden. liefst...
  12. NielZ_

    Rempedaal sradje `96

    zoals de titel zegt.. Ik zoek een rempedaaltje van een gsxr srad.. laat maar horen :)
  13. NielZ_

    andere dingen in je tank dan benzine.

    heb ik weer B| k dacht eens ff goedkoop te tanken uit de jerrycan bij ons thuis, maar er zat een slangetje aan het trechter/filter. Nu is het zo dat dat slangetje (met slangeklem) in mn tank is gevallen -O- mn pa zegt dat t niet veel kwaad kan, maar k heb eigelijk toch liever dat...
  14. NielZ_

    Coaten van velgen

    Omdat mn motor nogal wat schade heeft, wil ik m compleet laten spuiten. en de velgen laten coaten. nouja, soort van. Het hart van de velg is zwart. De rand is gepolijst. en juist dat gepolijste moet gecoat worden. Nu had ik het erover met iemand die coat, maar die vertelde me dat t...
  15. NielZ_

    Fireblade 900 als beginnersmotor?

    k ben er dus helemaal verliefd op, de fireblade :9~ (vooral omdat mn neef me aangestoken heeft, -zelf ook begonnen @ bladje-) en nu had ik er eentje gezien (model 1995) voor een goede prijs, kms, echt een uitstekende staat (gaan kijken met mn pa) maar op een paar voorwaarden zou ik m mogen...
Terug
Bovenaan Onderaan