Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: suby555
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Leovince 4road??

    Deze zomer zou ik graag een Leovince 4Road uitlaat plaatsen op mijn Kymco Xciting 500Ri. Heeft iemand deze uitlaat op een min of meer vergelijkbaar model(400cc/500cc 1-cilinder) ? Wat mag ik verwachten van het geluid? Geeft het iets qua prestaties? Vermoed weinig tot niks maar het zou...
  2. S

    Te Koop: Yamaha Maxster 125 bj2003 11950km

    Ik wist niet of dit in het motorscooter forum moet of in het for sale forum. Hier leek mij beter ;) Wegens de aankoop van een zwaardere scooter staat mijn Maxster 125 te koop. Bj 2003 en 11950km Met optionele zijpikkel en sportscherm. Scooter heeft pas een grote beurt gehad met oa ook...
  3. S

    Kymco Xciting 500Ri

    Vandaag even mijne nieuwe scooter voorstellen! Na het twijfelen tussen deze Kymco,de Honda SH300i (niet mijn volle zin qua looks) en de X-max 250 (niet mijn volle zin qua motor) had ik toch maar gekozen om voor de grootste en knapste ;) te gaan. Ik heb vroeger nog moto gereden, een Suzuki...
  4. S

    Welke van de 2? SH300i of Xciting 500Ri

    Hoi, Ik ben Wim uit België en heb een vraagje voor de kenners. Momenteel rij ik met een Maxter 125 maar die vind ik net iets te licht en wil graag vernieuwen en versnellen :P Na veel zoekwerk blijven er nog 2 modellen over voor mij. De Kymco Xciting 500R en de Honda SH300i. Wat...
  5. S

    Problemen snelheidsmeter Yamaha Maxster 125

    Sinds gister begon mijn snelheidsmeter raar te doen,hij begon eerst te schommelen (jojojen) en wanneer ik hem erna terug startte ,ging de meter even tot 45km/u terwijl ik stilstond,maar tijdens het rijden gebeurde er niks meer! Enkel af en toe sprong hij eens van nul naar 110 en terug...
  6. S

    Suby555 is er ook!!!

    Hall, Ik ben Suby555 uit Oost-Vlaanderen ,België. Ik heb vroeger met een Suzuki GS550e rondgebold. Maar het motorrijden sprak mij niet meer zoveel aan,als de zon schijnt kan ik nog altijd mijn tante haar Shadow 750 halen,vroeger nam ik mijn oom zijn Flatsix maar die heeft hij verkocht omdat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan