Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jos82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    startprobleem KLE 500

    Beste techneuten, Nu bijna aan het einde van de zomerstop wilde ik mijn kawa kle 500 maar weer eens van stal halen. Achterrem moet nodig wat aandacht hebben, voorvork kering lekt. Kortom leuke klussen voor dat het begint te vriezen. Maar... hij start niet meer. Dit is de eerste keer dat hij...
  2. J

    poll verweideren

    De titel zegt het al, hoe kan ik een poll uit de OP halen?? mvg Jos
  3. J

    Diversion Sleuteldag

    28-04-2012 " 't giet oan" 1. Wupie 2. Kees 3. ronk 4. jos82 5. bensi 6. motormuisie 6.5. Jaap als de wind goed waait komt hij voorbij waaien.... En als het te hard giet... Dan is 9-6-2012 de beste uitwijk datum. Degene die dan kunnen: 1; Wuppie 2; Kees 3; Jos 4; Peter 5...
  4. J

    Bij 6/7000 toeren half gas geven = verzuipen? Wat te doen?

    Hallo allemaal, Mijn KLE500 (2 cilinder in lijn) heeft wat "karakter trekjes" gekregen. Hier ben ik niet zo blij mee dus ik wil er graag vanaf. B| Eerst stotterde ze als ik zo rond de 120 reed. Iedere 2 tot 5 km leek het alsof ik het gas even los liet. Dus ik de tank schoon maken (kwam...
  5. J

    motor niet welkom op parkeerplaats

    Ik parkeer regelmatig op de parkeerplaats van een dierentuin. En werk op dat terrein niet voor de dieren tuin maar voor een bedrijf die de ingang deelt met deze dierentuin. En vandaag lag deze brief netjes in een plastic mapje onder het kettingslot van mijn motor: Aan de eigenaar van deze...
  6. J

    RAMmount (of zoiets) 12V/audio kabel voor Quest

    Zoals de titel al verraad, ben ik opzoek naar iets om een garmin quest op de motor te monteren. Alvast bedankt! Jos
  7. J

    Op welke GPS kan ik gewoon een oortje inpluggen

    Hallo, Ik wil binnen kort een navigatie systeem aanschaffen. Maar alle nieuwe / deftige navigatie systemen hebben bluetooth. Maar ik heb al een communicatie set met een kabeltje in mijn helm zitten. En vind zo'n krulkabel naar mijn stuur helemaal niet storend. Ook wil ik zelf routes op...
  8. J

    motor opknappen / zelf bouwen

    hoi hoi, Ik zoek nog een hobby. En had mezelf bedacht om wat te gaan sleutelen. Nu rij ik op een Kawa KLE500. Maar kan zelfs het grote onderhoud nog niet zelf doen. (durf het niet allemaal, was toch mijn eerste grote liefde. En ben bang dat er van alles gaat afbreken. En vervolgens zonder...
  9. J

    jos82

    voor de 2de keer nieuw? Een aantal jaar geleden was ik hier ook al langs geweest. tijdje weg en nu weer terug. Met een Kawa KLE 500 onder de kont en geen koekblik voor de deur :) stiekem toch wel aan het twijfelen over een koekblikje voor de winter :$ groetjes Jos
  10. J

    help welke motor is geschikt?

    Hoihoi, ik ben Jos 23 jaar en rij nu ongeveer 4 jaar motor. (Honda “supper” magna) een nadeeltje is echter, hij is niet van mij. Maar van mijn vader. En hij is eigenlijk ook te klein voor me. Nu ik afgelopen jaar met deze motor op vakantie ben geweest, heb ik het virus echt te pakken. En wil ik...
Terug
Bovenaan Onderaan