Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Carloss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    gratis klassiek tophalf

    Hulp-, weggeef- en kringlooptopic! voor nop :+
  2. C

    gratis top half

    Hulp-, weggeef- en kringlooptopic!
  3. C

    sp.regelaar koeler voor VFR

    Bestaat uit koelfan 12 volt/ afstandschroeven voor bevestiging/aluminium koelplaatje/ en koelpasta € 5,-
  4. C

    chain oiler

    hagel nieuw in de verpakking. Loobman ketting smeer systeem Voor meer info; Motorshopper: Test: Loobman door kapiteinkoek € 15,- ex verzending
  5. C

    '70 jaren kuip

    klassieke kuip uit de jaren '70 met balhoofd bevestiging en gave ruit kuip zelf heeft last van krakulé , maar dat is weer goed te krijgen met TLC daarom € 30- https://www.motor-forum.nl/media/708398/full/thumb
  6. C

    Kawa koplamp+spiegels ?

    Deze dus / geeeeen idee welk type
  7. C

    vfr750 - 36/1 swingarm en meer

    achterswingarm +velg-band-rem -schokbreker------------ WAT heb ik dan nog wel !!!! frame met kenteken----- luchtfilter koppelinshandel + reservoir stuurschakelaars l+r. voorpoten met kroonplaten dashboard schetsplaten L+R. handvatten + voetstepjes [ beide niet orgineel]...
  8. C

    motortrailer bouwen?alp.kreuser €50

    Net boven Utrecht, Alpen kreuser-oplooprem-lichten in orde 12 inch wielen. grt kpt
  9. C

    VFR - BBQ

    :(
  10. C

    VFR only---voorjaarsrit

    ?
  11. C

    soesGT 550 oliepomp[nieuw]

    suzuki olie pomp gt 550 NIEUWE ! GRT.KPT :W -
  12. C

    Klassiekers! Jaren '70 kuip

    JAREN '70 KUIP TEKOOP €75? RUITJE GAAF------ MET BALHOOFD BEVESTIGING LAK HEEFT KRAKULIER , VANWEGE VERKEERDE PRIMER MAAR VOOR DE HANDIGE JONGEN WEL TE HERSTELLEN :W kpt
  13. C

    Wat voor kuip is dit?

    wat voor kuip is dit??????
  14. C

    Motor laten wassen-'t Gooi

    Motor laten wassen-'t Gooi Kheb mijn motor laten wassen in 's graveland in de bocht bij de Loodijk [Wasstraat] hogedruk reinigen - shampoo - wax 2 min. klaar , 5€ de oplossing voor mensen met het zwitserleven gevoel ! ;) ;) ;)
  15. C

    Suzuki GT550: carbs, oliepomp en rickmankuip

    ikheb nog 3x carborateurs [stangenbediening], en 'n gloednieuwe oliepomp[nog in vetpapier], tevens 'n volle rickmankuip.0626020950 8-)
  16. C

    vfr 800i

    problemen met mijn sp. regelaar! De derde is op sterven na dood ! Wie weet raad ? vr. gr. kpt
  17. C

    Spanningsregelaar VFR 800 I

    Veel trammelant met mijn spanningsregelaar -RC46 '98 ! DE derde is nu ook op sterven na dood ! Wie weet raad ? :( :( :(
Terug
Bovenaan Onderaan