Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarcozZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MarcozZ

    SHARK Vizieren

    Wegens overcompleet te koop : Passend op oa. Shark RSF, RSFi 1 maal clear ongebruikt / nieuw 1 maal zwart, met een enkel minimaal krasje en pinlock 1 maal geel, gebruikt en met pinlock voorbereiding Afhaalprijs* in één koop : EU 60,- Per stuk : EU 25,- Verzendkosten...
  2. MarcozZ

    Account verwijderen

    Bestaat er een manier om mijn MF en Motorstekaccount compleet te verwijderen ? Ik hoor het graag, Groeten, Marco.
  3. MarcozZ

    @ Deputy Mod

    Oh sorry, ik was vergeten dat jouw soort zich liever niet waagt aan contact met levende mensen dus in dat geval mag je ook vanachter je eigen veilige toetsenbordje reageren. Dat mag hier maar ook via PM...so shoot it })
  4. MarcozZ

    Te hard gereden en juridisch advies nodig !!??

    Iedereen rijdt wel eens te hard, haalt verkeerd in of vergeet dat zijn/haar motor eigenlijk twee wielen heeft en dat is behalve erg leuk ook nog eens helemaal je eigen verantwoordelijkheid. Helaas overtreed je daarmee echter regelmatig zodanig de Nederlandsche wet dat het aftikken van een...
  5. MarcozZ

    Slechte ervaringen bandenreparatie

    Omdat geen bandenboer zich er aan zegt te willen wagen en werkelijk iedereen in paniekmodus schiet als het over motorbanden repareren gaat vraag ik mij af : Wie heeft er ooit een nare ervaring gehad met een op wat voor manier dan ook gerepareerde motorband ??? Over de voor's en tegen's van...
  6. MarcozZ

    Ducati ST2 / ST4 : Kroonplaat/clip-ons/zijdeksels

    Wegens overcompleet te koop : Orginele clip-ons ST2 / ST4 / Monster S4, vraagprijs XX,- EU Orginele kroonplaat ST2 / ST4 / Monster S4, vraagprijs XX,- EU Set kontdelen cq zijdeksels ST2/ST4, geel met gebruikerssporen door montage kofferrek, géén barsten, vraagprijs : XX,- EU Bij...
  7. MarcozZ

    Dainese Gore-Tex Jas

    Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een in prima staat verkerende textiel Dainese motorjas in de aanbieding. Maatje 52, ik ben zelf 1,82m @ 78kg. Buitenjas van Cordura met Gore-Tex membraam, slijtvast / wind en waterdicht / ademend Uitneembare gewatteerde binnenvoering Voorzien...
  8. MarcozZ

    '89 GSXR750 - Fighter

    Verkocht!!!
  9. MarcozZ

    Oliekoeler GSXR 750

    De oliekoeler van mijn '89er Gixxer lekt dus zoek ik een ander exemplaar. Wie kan me helpen ?? Cheers!!
  10. MarcozZ

    Achtervering GSXR750 - 1989

    Hallo!!! Kan iemand mij helpen aan de standaard instellingen voor de achtervering van m'n ouwe Gixxer?? ...voor wat waard is, aangezien veervoorspanning niet verder omhoog geschroefd kan worden en deze al wat slappe kant is, er zit aan de bovenkant van de schokbreker wel een draaiknop...
  11. MarcozZ

    TRACK zadeltassen / supersport

    Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een setje 100% waterdichte en nauwelijks gebruikte zadeltassen in de aanbieding, check linkje voor details en pics : http://link.marktplaats.nl/179312061 Prijs is vanzelfsprekend onderhandelbaar dus doe een leuk bod en rijd volgas de zon tegemoet...
  12. MarcozZ

    Suzuki TL1000S

    VERKOCHT!!!!! *O*
  13. MarcozZ

    Shark RSF-2 Vizier

    Te koop : hagelnieuw en ongebruikt helder Shark RSF-2 Vizier,past op vrijwel elke Sharkhelm. screamager73@hotmail.com
  14. MarcozZ

    Orgineel voorspatbord TL1000S

    Zoals de titel al sterk doet vermoeden bijdeze aangeboden een orgineel voorspatbord voor '97er Suzie TL1000S in de kleur rood,ivm met montage carbon Gixxer-spatbord overbodig en geheel schadevrij,verzending is mogelijk en over de prijs valt te praten. Mail : screamager73@hotmail.com
  15. MarcozZ

    Shoei CX-1 vizieren

    Omdat ik een een nieuwe Shark helm heb gekocht heb ik geen 3 vizieren meer nodig voor mijn oude Shoei XR800 dus bijdeze te koop : Eén zwart en een oranje "high-defenition" vizier beide van het type CX-1 dus passend op vrijwel elke Shoei helm,in de laatstgenoemde zitten gaatjes voor een Pinlock...
  16. MarcozZ

    Kettingset TL1000S

    Wie heeft er toevalligerwijs nog een al dan niet compleet kettingsetje liggen voor mijn '97er Suzuki TL1000S ? Alleen een ketting mag uiteraard ook. Tevens welkom : Koppelingsplaten. Groetjes vanuit mijn winterslaap :W
  17. MarcozZ

    Zwolsche Cross

    http://www.rtvoost.nl/data/stats/clickout_media.asp?id=49947 Linkje klikken,spoelen naar 8.40min , en verbaas jezelf over mannen die klagen dat ze met hun crossmotoren nergens terecht kunnen binnen Zwolle behalve op een bouwterrein in het midden van een woonwijk , het moet niet gekker worden...
  18. MarcozZ

    Kerstprijsvraag MOTOR

    Hoi,in de kerstgedachte is het een misschien een goed plan om elkaar te helpen bij het oplossen van de kerstprijsvraag uit de MOTOR magazine van deze week. Bijdeze een voorschotje : 1 - Honda Valkyre Rune 2 - Vincent Black Lightning S 3 - Honda CBR1000RR Fireblade 4 - Borile B 500 CR 5 -...
  19. MarcozZ

    Superduke video

    Goeie aksie,van KTM. http://www.990superduke.at/media/impressions/vid/01_filme.wmv Ik word niet gauw hebberig maar dit filmpie...
  20. MarcozZ

    Geld verdienen ???

    Mocht je tegen betaling een wildvreemde kerel achterop je motor willen laten meerijden dan is dit je kans :+ http://www.marktplaats.nl/markt/contact/adviesoproepen/59997.htm?rv=100&oudei=200 Ik moet helaas verstek laten gaan want ik heb een vaste hetero relatie en vind 70,- verdacht veel...
  21. MarcozZ

    Vastloper TL1000S

    Hallo Op de terugweg van een weekendje sturen in de Eifel kwam eenmaal weer in Nederland het toerental van mijn 97er TLS plotseling niet meer boven de 6000rpm terwijl de temperatuur licht opliep.Ik besloot dus de motor met ingetrokken koppeling(wlke nauwelijks nog vrijkwam :? ) de vluchtstrook...
  22. MarcozZ

    Mag een agent in z'n vrije tijd bekeuren ???

    Wij (mijn vriendin en ik) zijn gisteren aangehouden door een overfanatiek agentje die ons in zijn vrije tijd wilde bekeuren voor "niet links inhalen" en voor mij zou hij ook nog eens overleggen met de officier over invordering van het rbw :? De beste man heeft onze gevens op een kladblokje...
  23. MarcozZ

    Valentino Rossi : Heilig verklaard ???

    Wat mij betreft wel,de man is meer dan een levende legende. Of zullen we het seizoen afwachten .....
  24. MarcozZ

    Old skool babey ....

    Ik vind ze superrrrrgaaf!!!! http://www.ducati.com/sportclassic/index.jhtml Ik neem de Sport :z :z :z
  25. MarcozZ

    Helm afzetten in motorzaak !!!???

    Dat de gemiddelde pomphouder in elke gehelmde motorrijder een overvaller of dief ziet was mij al bekend.Maar dat wanneer ik zeiknat een grote motorzaak binnenstap ik ook als crimineel word beschouwd in plaats van als potentiele klant,dàt gaat me net iets te ver.De vriendelijk lachende doch...
Terug
Bovenaan Onderaan