Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mayo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mayo

    Poedercoat systeem te koop

    Heb nog een Poedercoat pistool te koop is compleet en werkend. Heb ook nog zwarte poeder erbij en een oven. Mag samen weg voor 225 euro
  2. mayo

    Carb vt 600

    Heb een honda vt 600 van 88. Nu ben ik deze aan het verbouwen en loop tegen een probleem aan de carb van de voorste cilinder niest zal ik maar zeggen. Kleppspelling is op nieuw afgesteld en kleppen zijn opnieuw ingeslepen. Maar als ik mn carbs synchroon wil stellen duwt ie de vacuum slang...
  3. mayo

    Vt 600 project bobber

    Na mijn vorige project verkocht te hebben suzuki savage bobber,nu een nieuwe uitdaging een vt 600 van 89. Heb eerst wat kleine dingen verandert zoals stuur uitlaten elektra en mee gereden . Nu inmiddels aan het echte werk begonnen zoals frame aanpassen ,bakken voor de bekabeling. Aan deze...
  4. mayo

    Voorvork inkorten vt 600

    Wil graag mijn voorvork van de vt 600 korter maken,maar wil hem niet door de kroonplaten laten zakken. Wie weet hoe dit moet of heeft een link
  5. mayo

    Pulsschakelaar aan uit maken

    Ben bezig met mijn honda vt 600. Nu wil ik de knipperlichten aansturen met 1 pulsschakelaar links en een rechts voor de knippers aan te sturen. Maar nu is mijn vraag kan ik deze puls schakelaars ook aan uit maken, dus een keer duwen aan nog een keer is uit.
  6. mayo

    Welk stuur is mooier

    Dit stuur zit erop nu
  7. mayo

    Carburateur afstellen LS 650 Savage

    Goedendag heren. Even een vraag ben bezig met mijn carb af te stellen. Gaat om een savage 650 ,als ik mijn open uitlaat verwijder kan ik goed de vlam zien deze is oranje van kleur nu weet ik tot blauw het beste is . Maar als ik nu mijn co schroef uit draai dus eigenlijk rijker zet wordt de...
  8. mayo

    Wiellager maat

    Zo me onozel naar een lager 15 52 21 maar kan niks vinden. Is voor mijn bobber project waar een harley voorwiel in komt. En anders maar bussen draaien.
  9. mayo

    Bandenmaat ivm kleiner voorwiel

    Even advies hier vragen,wil in mijn suzuki savage het achterwiel ook op de voornaaf laten spaken. Nu zit ik met het dillemma welke bandenmaat voor voor 120 70 15 of 130 80 15. Achter ligt er 140 80 15 op.
  10. mayo

    Uitlaat lengte

    Even een vraag hier ,in hoevere bepaalt de lengte van de uilaatbuis het geluid. Hier een foto is alleen een pijp heb ook db killer geprobeerd ,maar dan wordt het weer zn duf geluid. db killer al de helft ingekort dus nu vroeg ik me af wat als ik em langer maak.
  11. mayo

    project ls650

    zo ben ook maar eens begonnen aan het project aangezien de kou er aan komt . dit jaar gekocht zou eigenlijk niks meer komen maar begon te jeuken dus maar eens iets gekocht voor leuk te verbouwen. plannen zijn . hardtail achterbrug . ketting aandrijving [moet wel met de nieuwe brug]...
  12. mayo

    savage 650 topic

    zijn der hier meer savage rijders met orginele of verbouwde motoren.
  13. mayo

    Berik overall maat 48

    Te koop 450 euro 2jaar oud zgan
  14. mayo

    DRIFT HD 720 camera

    drift hd 720 camera te koop compleet met extra accu en 16 gb geheugen. camera heeft tevens externe microfoon aansluiting voor veel beter geluid is aangepast door een maatje van mij die in de elektronica zit. prijs 120 euro ex verzenden . pm of e mail maar.
  15. mayo

    supermoto zuid limburg

    hierbij eens een supermoto limbo topic . waar we kunnen afspreken om eens samen te rijden en ervaringen te delen . en natuurlijk leuke fotos en filmpjes delen. zelf rij ik op een aprilia sxv 550 . met arrow uitlaat compleet systeem . adler slipperclutch.
  16. mayo

    adler slipperclutch sxv 550

    voor de techneuten een vraag . mijn adler sc kan ik instellen meer of minder motorrem standaard zeer weing motorrem ,nu is mijn vraag als ik hem meer motorrem geef werkt de slipper dan eerder of later hoe meer motorrem hoe eerder die kan blokeren maar dat moet de sc voorkomen
  17. mayo

    supermotard slides

    zo vandaag eens gaan oefenen met slides maken ging aardig tot de laatse keek niet door en ging de struiken in niet veel schade maar ja. nu wil ik eens weten hoe controleer je een slide zonder dat je achterwiel zover uitbreekt tot je eronder uitschuift . op mijn sxv zit een adler...
  18. mayo

    scorpion exo 1000 199 euro

    hierbij bied ik mijn scorpion exo aan 5 maal gedragen is als nieuw wordt verkocht ivm aanschaf crosshelm. wordt geleverd met donker vizier standaard vizier en helm tas voor maar 199 euro. kenmerken van de helm heeft oppompbare wangkussens voor een nog nauwere sluiting . ingebouwd...
  19. mayo

    Helm scorpion

    Te koop scorpion helm maat s met ingebouwd zonne vizier en wangkussen kunnen op gepomt worden voor nog beter pasvorm. prijs 225 euro nieuw en 5 keer gedragen ivm aanschaf crosshelm. deze helm is in nieuwstaat . en moet zelf zeggen heb een shoei gehad maar deze zit velen malen beter.
  20. mayo

    bayard helm

    maat s met olie vizier zgan . prijs 25 euro
  21. mayo

    rugprotectie

    de titel zegt het al. prijs 25 euro
  22. mayo

    alpinestars laarzen

    smx 5 maat 42 5 keer gedragen dus zgan. prijs 100 euro
  23. mayo

    2 dempers met db killers

    2 dempers te koop voor zelfbouw of sxv 550 aansluitdiameter 35 mm prijs 175 euro
  24. mayo

    buell xb9s

    hierbij zet ik mijn motor te koop aangezien ik maar 500 km heb gereden dit jaar. het betreft een buell met een r kont omgebouwd door twin motorcycles. altijd goed onderhouden en alle facturen zijn aanwezig. bouwjaar 2003. km stand 20500. korte rem en kopelings hendels. micron uitlaat met...
  25. mayo

    buell XB9S

    mat zwart met hoogglans wit. korte remhendels. stuurspiegels. seatcover. km stand 20500. bowjaar 2003 motor is door de vorige eigenaar omgebouwd naar een r kont en heeft alles laten doen door twin motorcycles . alle facturen aanwezig. micron uitlaat met de bijhorende bochten +ecm...
Terug
Bovenaan Onderaan