Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: polcastrol
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. polcastrol

    ZX12R versnellingsbak tandwielset

    ZX12R versnellingsbak tandwielset te koop. Goede staat. Meer foto's mogelijk op aanvraag. €100, ligt in Lubbeek / Belgie en kan verzonden worden. ZX12 Slideshow by polcastrol
  2. polcastrol

    Cilinderwand advies yz250

    Beste, mijn cilinderwand van men YZ250 2t van 1994 is beschadigd. Er is een stukje aan de uitlaatpoort weg en zie ook dat deze daar redelijk ver gefreesd is. Zou het nog de moeite zijn om dit te herstellen of kan ik beter een andere cilinder zoeken? Ben bang dat dit terug snel gaat loskomen als...
  3. polcastrol

    Kawasaki zx12r onderdelen

    Te koop : Powercommander III 180 euro Voor zx12r model '00-'01 Velg achterwiel 250 euro Zeer goede staat, slecht 1 licht krasje van een balanceer gewichtje Kleur blauw model 2001 Ben zelf op zoek naar een goede versnellingsbak of compleet blok....
  4. polcastrol

    Seat cover VFR750F

    Verkocht Seat cover voor honda VFR750F model '91-'93 Kleur origineel rood (op de foto is het een beetje verkleurd door de flits) Afdekkapje is in zeer goede staat, geen barsten, alleen een paar lichte krasjes... Foto's :
  5. polcastrol

    Paddock stand achteraan voor Honda vfr

    Verkocht Te koop: Paddock stand achteraan voor Honda vfr Merk: Bike lift prijs: 75 euro De paddock stand woont in Leuven / België... linkje Groeten, polcastrol
  6. polcastrol

    Zx-12r Versnellingsbak/ koppelingshuis

    Gezocht versnellingsbak, of compleet motorblok van een zx12r bj 2000 tot 2005 Alvast bedankt
  7. polcastrol

    Scotts Rotary Steering Stabilizer

    Ik zoek een stuurdemper voor mijn zx12r en ik kom dit tegen: http://www.kneedraggers.com/details/Scotts_Rotary_Steering_Stabilizer_Kit_Kawasaki_ZX12R--606287.html Dit kost iets minder dan een hyperpro en zou meer instelmogelijkheden hebben... Heeft er iemand ervaring met deze...
  8. polcastrol

    Zx-12r trekt niet goed genoeg, andere moto?

    Beste sportrijders, Ik heb sinds een half jaar een zx12r met een uitlaat van akrapovic en tandje minder vooraan. De uitlaat gaf al een goed merkbaar verschil tov origineel. Alles moet nog perfect afgesteld worden want de luchfilter komt pas binnen een week of 2... Toch heb ik niet het...
  9. polcastrol

    Hoogste snelheid tijdens wheely

    Wat is jou hoogste snelheid op 1 wiel ?
  10. polcastrol

    Zx12r remschijven 320mm

    Ik zoek remschijven voor een zx12r van 2001, normaal passen die van andere jaren ook... Heeft iemand iets liggen of weet je iemand die afbraak doet van zx12r hoor ik het graag. alvast bedankt, polcastrol
  11. polcastrol

    Sidi motorlaarzen

    motorlaarzen sidi model: kweetni, paar jaar oud maat: 45 zeer goede staat, bijna ni gebruikt... dus ze ruiken nog goed ;) mag weg tegen een redelijk bod of ruil tegen handschoenen ofzo
  12. polcastrol

    remschijven vfr750/cbr600/st1100/cb500

    ik zoek dus remschijven voor men vfr750 '91... dit is een vast model, geen zwevende... bepaalde modellen van een cbr600/st1100/cb500 hebben dezelfde soort remschijven... als iemand deze nog heeft liggen, zelfs al zitten ze op de slijtage grens. hoor ik het graag alvast bedankt, polcastrol
  13. polcastrol

    vfr 750 voorwiel

    ik zoek dus een voorwiel voor een vfr omdat mijn kapot is door een stuk beton op de baan :( kleur maakt niet uit...
  14. polcastrol

    NIET slippende koppeling vfr

    probleem: als ik rustig gas geef en men koppeling los om te vertrekken is alles in orde maar vanaf je meer gas geeft en ik los men hendel maar 1 cm dan pakt de koppeling ineens helemaal hoewel mijn hendel in dezelfde positie blijft... dus ongecontroleerd vertek, dit is ook tijdens het...
  15. polcastrol

    motorblok vfr rc36

    ik zoek dus een motorblok voor een vfr 750 '91... mijn 2de versnelling heeft het begeven en hij begint een beetje (veel) olie te verbruiken... blok moet niet compleet zijn... als je dit ergens tegenkomt mag je altijd even reageren heb al een mailtje naar vfroem gestuurt...
  16. polcastrol

    voorvorkveren WP VFR750 RC 24

    nieuwe (wel in een oude doos maar nooit gebruikte) voorvorkveren voor een vfr 750 f RC24 van WP Update: Terug te koop De veren waren te dik voor model '86-'87. Deze zijn voor model '88-'89... 60 50euro verzonden naar nederland of belgië
  17. polcastrol

    Carbtune ofzoiets

    Ik zoek dus een syncronisatie tooltje voor het syncroniseren van carbu's(4) wie doet dit weg of kan het even missen uit de omgeving van leuven (belgië) alvast bedankt, polcastrol
  18. polcastrol

    dringend gezocht: remschijven vfr rc36

    zoek dus opnieuw vrij dringend remschijven voor men vfr 750 rc36 '91 heb gisteren gemerkt dat mijn nieuwe schijven (5000km oud) vol zit met barsten en scheuren :( wie heeft nog iets liggen?
  19. polcastrol

    gezocht: spiegler dealer

    hey, Ik heb gisteren gemerkt dat mijn spiegler gietijzeren remschijven op men vfr rc 36 scheef zijn... ik heb zojuist naar de invoerder van spiegler remschijven gebeld in belgië en die wist mij te vertellen dat hij dit niet meer deed en dat er dus geen invoerder meer is in belgië... Dus...
  20. polcastrol

    tool voor te synchroniseren

    ik zoek dus een synchroniseer tooltje...
  21. polcastrol

    stuurdemper vfr '91 rc 36

    zoek dus een stuurdemper voor men vfr... wie heeft wat liggen of weet waar ik het kan vinden?
  22. polcastrol

    powercomander cbr 954

    gezocht: powercomander cbr 954 02-03 weet je een liggen, laat maar iet weten...
  23. polcastrol

    vfr 750 remschijven met remklauwen

    hoi, ik zoek dus remschijven met remklauwen voor een vfr 750 f van '91... in goede staat natuurlijk... heb je iets liggen? laat maar weten ...
  24. polcastrol

    Kdx 200 '94

    Hoi , ik ben dus zwaar aan het overwegen om een kdx200 te kopen... hij kost 1250 euro maar ik kan hem waarschijnlijk wisselen met men vw golf 2 dus ik heb natuurlijk enkele vraagjes: heeft iemand een goede reden om dit niet te doen? heeft hij 5 of 6 versnellingen? en wat zijn jullie...
  25. polcastrol

    dell 'orto VHSA 30mm vlakschuif

    dell' orto VHSA 30mm vlakschuif te koop doe een bod... bij interresse meer foto's via e-mail...
Terug
Bovenaan Onderaan