Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: richard3
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. richard3

    motor ging niet rond. nu geen probleem meer GSXR-750 (95)

    ongeveer 2 maanden geleden kwam een vriend naar me toe. hij had zijn versnellingsbak verwisseld ( 2e versnelling kapot) daarna zijn motor weer opgebouwd, maar hij liep niet lekker.. 3 uurtjes later wilde hij de motor nog eens starten. startmotor ging een halve gang rond en leek toen vast te...
  2. richard3

    Check melding Tl1000S

    mijn tl1000s geeft sinds een paar dagen af en toe de melding check in het display. als ik de motor op contact zet dan geeft deze eerst de temp aan, vervolgens check met een oliesymbool in het venster, dus niet de LED. echter kan dit tijdens het rijden weer veranderen naar de temperatuur ook...
  3. richard3

    lager nokkenas

    ik ben in het bezit van een fijne zx9R bj 94 nu hoor ik een tikkend/schrapend geluid weg komen bij de distributieketting. gezien de ketting zelf goed op spanning staat en er prima uitziet, vermoed ik dat het lager wat zich achter het tandwiel bevindt kapot is. dit is een normaal kogellager...
  4. richard3

    hoofdrem cilinder zx9R

    ik ben in het bezit van eenzx9r en ben die nu een beetje aan het verbouwen. zit al een jaar met een rempomp die niet het bijterige gevoel gevoel geeft wat je graag wilt. hij voelt een beetje sponsig aan, maar bij hard doorremmen. wordt er wel fatsoenlijk geremd. toch zou ik hier graag een...
  5. richard3

    knipperlichten voor knipperen alle 2

    ik heb een setje spiegels met knipperlichten gekocht, ik had achter altijd al een Led achterlicht met geintregeerde knipperlichten. en om deze goed te laten werken heb ik een zogenaamd belastingsonafhankelijk knipperlicht relais geinstalleerd, nu heb ik een klein probleem waar ik niet helemaal...
  6. richard3

    hoe gat in kuip dicht maken?

    beste dames/ heren, ben met een klein projectje begonnen op mijn motor. het ding wat moderner er uit laten zien. want een zx9 uit 94 is toch al een best oude fiets. nu heb ik een 2e hands topkuip gekocht ( dit omdat de mijne bij de ophangingspunten gescheurd is. van die nieuwe kuip zou ik...
  7. richard3

    tl1000 wil niet lopen

    ik heb hier een tl1000 staan, baklager was kapot gelopen, dit is gerepareerd. echter wil het ding nu niet starten.. tijdens het starten krijg je soms een geweldige knal, en hij maakt ook een aantal slagen maar wil niet uit zich zelf blijven lopen. heb hem in dealer mode gezet maar er zijn...
  8. richard3

    koplampglas is dof

    het viel mij de laatste x in een rit in het donker op een erg donkere weg op dat ik behoorlijk weinig lichtopbrengst heb van mijn Dimlicht. het grootlicht werkt wel goed, maar het dimlicht is echt onvoldoende. ik heb zitten denken aan een xenon set, maar eerst een blik geworpen op mijn...
  9. richard3

    tl1000 voortandwiel bevstiging

    ik heb zojuist een tl1000 blok weer in elkaar gebouwd( waren 2 baklagers kapot) het blok onder de motor gehangen alles aangesloten. alleen nu moet ik nog het voortandwiel monteren en een staal plaatje waardoor ook de koppelingstift heen loopt.. ik had hem gewoon vast geschroeft en ging er van...
  10. richard3

    geen tot heel weinig remdruk

    ik heb mijn remklauwen gereviceerd. netjes alle ringen vervangen en de zuiger er weer recht ingeduwd. klauwen weer gemonteerd.. nu zijn we aan het ontluchten, er komt geen lucht meer uit maar er is bijna geen remdruk. op het einde van de slag is er wel wat druk. maar dit is niet genoeg om...
  11. richard3

    remhendel tot aan het handvat in te knijpen

    ik ben in het bezit van een zx9R ( model 94-97) hiervan heeft de voorrem al een tijd lang een vervelende eigenschap. ik kan de hendel bijna en soms tot het handvat inknijpen, de rem is goed ontlucht. ik zelf verdenk nu de remleidingen, maar is er een manier hoe ik dit kan testen? ik heb...
  12. richard3

    Uitgaande as versnellingsbak lager kapot

    ik ben de trotse eigenaar van een zx9R uit 94. helaas mag ik ook mijn motor blok open halen voor het bovengenoemde:( ik had al wel een tijdje dat ik vond dat de motor niet helemaal super schakelde, ( soms een soort tussen vrij) nu was ik afgelopen dinsdag een ritje aan het maken, trok het...
  13. richard3

    rem werkt niet zoals het hoort

    ik heb een probleem met mijn voorrem,en vraag me af of dit iemandt een oplossing weet. het betreft een zx9R uit 95. ik mis de bite op mijn voorrem.. ik kan hem een heel eind richting de hendel intrekken voordat het remmen daadwerkelijk begint.. als deze remt dan is het goed, maar niet...
  14. richard3

    zx9R wil niet starten

    mijn zxr is laatst plots stilgevallen. nu wil deze echter niet meer starten. ik heb 2 bougies er uit gehaald en had op alle 2 een vonk. deze waren echter wel droog. de vlotterbakken zitten vol verse brandstof, inlaat kleppen zijn nat. maar ontbranding ho maar. het verhaal hier aan vooraf...
  15. richard3

    uitlaat zx7R het zelfde als zx9R?

    heren/dames, ik ben zelf in het bezig van een mooie zx9r. uit 95 nu kan ik een uitlaat overnemen van een zx7r uit het zelfde bouwjaar. deze uitlaat zou passen, echter zie ik op de foto die ik van de verkoper heb gekregen dat de middelste 2 flensen alle 2 schuin staan: bij mijn zx9r...
  16. richard3

    Vacuum valve switch

    ik ben bezig wat dingen van mijn zx9R in orde te maken.. na haalde ik het luchtfilter er af en dit is wat ik zag: nu zie je dat tussen de 2 slangen die uit het kleppendeksel komen een pijpje zit.. dit vond ik vreemd want ben gewend dat dit soort uitgangen meestal naar het luchtfilter...
  17. richard3

    borrelend koelvloeistof exspansievat

    ik heb nu ongeveer een week een zx9R in mijn bezit, een heerlijke fiets maar er zit me iets dwars. ik had vanmiddag last van een borrelend koelvloeistof expspansievat. ongeveer 20 seconden.. ik heb het niet gezien ik hoorde alleen het een en het ander borrelen. ik zag dat het niveau erg...
  18. richard3

    Vervelende automobilisten

    moet het toch ff kwijt :r gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend. kom...
  19. richard3

    dynamo kapot

    ik had last van flikkerend licht als ik meer toeren ging maken.. nu ben ik net aan het meten gegaan aan mijn dynamo.. alles gemeten op 3000 toeren 3 gelen draden draad 1 naar draad 2 33.5 draad 2 naar draad 3 33.8 draad 3 naar draad 1 0 wie kan die laatste waarde verklaren ...
  20. richard3

    doppen op statinair sproeiers?

    ik was vanmiddag aan het sleutelen aan een gsx600f uit 93 ofzo katana versie (import dus) nu liep de motorfiets de laatse dagen niet helemaal lekker ( onderin op 3 cilinder) tank was al een paar x bijna helemaal leeg gereden dus heb de carbs schoon gemaakt. nu viel me al op dat ik de...
  21. richard3

    schakelpookje dol

    bij mijn gs is het geribbelde een beetje dol in het pookje zelf. nu hoor ik jullie denken, koop gewoon een nieuw pookje? ja deze zijn dus ruim 70 euro en dat is mij een beetje teveel van het goede voor zo'n simpel ding. wie o wie heeft er een oplossing hoe ik dit mooi op kan lossen? ik...
  22. richard3

    vervelende automobilist(Hufter)

    nou, een dag na de gebeurtenis maar moet het toch van me afschrijven. gister met een maat lekker een rondje rijden, komen bij een stoplicht aan en ik besluit tussen de 2 rijstroken naar voor te rijden ( kwam niet ver) na 1 auto werd ik klem gereden de auto die rechts van mij stond had zijn...
  23. richard3

    gs 500 na stukje rijden uitvallen

    ik heb nu al een paar maanden alleen maar gezeur met mijn gs500 en ben het nu echt een beetje zat :( eerst begon ze ineens op 1 cilinder te lopen.. raar maja kan gebeuren 2 nieuwe bougies er in en probleem opgelost :) daarna liep ze heel even op 2 cilinders en na 400 meter ging ze terug op...
  24. richard3

    dynamo door meten GS 500

    ik heb een klein simpel vraagje.. ik had volgens de anwb mijn dynamo kapot, er kwam niks meer uit.. mja *** kan gebeuren natuurlijk, ik vandaag dynamo verwijderd (stator) vliegwiel blijft gewoon zitten natuurlijk. nu bleek dat de 3 draden doorgesleten waren. 1 helemaal andere 2 bijna...
  25. richard3

    Dynamo Gs500

    zoals de titel al luid ben ik opzoek naar een dynamo van een gs 500 omdat die van mij kapot gegaan is vandaag.. richard _ struike at live dot nl
Terug
Bovenaan Onderaan