Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bart.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bart.

    Drukplaat Ducati

    Ik ben op zoek naar een mooie drukplaat voor de open koppeling van mijn monster 900. Heb je iets moois liggen (niet origineel) dan hoor ik het graag!
  2. Bart.

    Carbon uitlaatdempers Ducati Monster 900ie

    Goedeavond, Ik ben op zoek naar een paar nette carbon low mount uitlaat dempers voor mijn Ducati monster 900ie 2001. Naar ik begrepen heb passen veel dempers van andere oude model monsters ook. Heb je wat liggen, dan hoor ik het graag!
  3. Bart.

    AGV Mirrage intergraalhelm geel maat M

    verkocht. slotje
  4. Bart.

    Forma street drytex motorschoen mt 44

    Forma Street Drytex motorlaarzen mt 44. Heb ze weinig gedragen en ze zien er dan ook goed uit. Voeten altijd droog gehouden met deze heerlijke schoenen. Passen is altijd mogelijk. prijs: 50 euro ophalen. Verzenden +6,75 Graag een priveberichtje bij interresse
  5. Bart.

    Sidi B2 motorlaarzen zilver-zwart mt 45

    In goede staat verkerende Sidi B2 motorlaarzen. maat 45 sportieve motorschoen die je voeten en enkels goede bescherming en ventilatie biedt. De witte logo's op de enkels zijn een beetje verkleurd maar je ziet er weinig van. Passen is uiteraard altijd mogelijk. hieronder 1 plaatje. Meer...
  6. Bart.

    [TK] Triumph daytona 675 kuipenset Jet Black

    Goedenavond, Ik heb een complete kappenset over in de kleur jet black. Hier en daar een paar kleine krasjes, maar echt perfect te gebruiken als circuitset. Ook heb ik nog een minimaal beschadigde koppelingsdeksel liggen. Bij interresse moet je maar ff pm-en met een mooi bod en dan komen we er...
  7. Bart.

    [TK] Triumph daytona 675 kuipset

    Goedenavond, Ik heb een complete kappenset over in de kleur jet black. Hier en daar een paar kleine krasjes, maar echt perfect te gebruiken als circuitset. Ook heb ik nog een minimaal beschadigde koppelingsdeksel liggen. Bij interresse moet je maar ff pm-en met een mooi bod :) (PS: De...
  8. Bart.

    Kleine schade ook vergoed?

    Goedeavond, Ik ben helaas onderuit gegaan en nu heb ik naast een paar grote schadedelen ook wat kleine schaafplekjes hier en daar. Mijn vraag is of de kleine plekjes (denk aan steentjes die wat lak hebben geschuurd of een klein schaafplekje op de koppelingsdeksel ) ook vergoed worden (Unive...
  9. Bart.

    OSCO smeersysteem

    Ik heb hier nog een OSCO smeersysteem liggen. Systeem is in perfecte staat en het werkt ook zeer gemakkelijk. Even een pinnetje uittrekken en loslaten en er loopt een straaltje olie uit. De set is geheel compleet inclusief bevestigingsbeugel. De OSCO zelf is nog halfvol. Een flesje olie...
  10. Bart.

    Dainese combi geel/zwart mt 50

    Wegens aanschaf motor in andere kleurstelling te koop: Dainese combi, geel/antraciet maat 50 Eigen maten: 1,89 m, 73 kg Perfecte maten voor dit pak(vermoedelijk): 1,87m, 75kg Prijs: vaste prijs € 150 De combi verkeert in prima staat. Geen beschadigingen of vieze geurtjes. Te passen in...
  11. Bart.

    Handmatig instelbare APE racing nokasketting CBR F3, F4, F4i

    Hoi mensen, Ik heb hier een in vrijwel nieuwstaat verkerende handmatig instelbare APE racing nokaskettingspanner voor een CBR 600 F3, F4, F4i liggen. Past misschien ook wel op een F2, maar dat weet ik niet zeker. Voor 45 euro ben jij de nieuwe eigenaar. Bij interresse PM-en :)
  12. Bart.

    Handmatig instelbare nokaskettingspanner CBR 600

    Hoi mensen, Ik heb hier een in vrijwel nieuwstaat verkerende handmatig instelbare APE racing nokaskettingspanner voor een CBR 600 F3, F4, F4i liggen. Past misschien ook wel op een F2, maar dat weet ik niet zeker. Voor 45 euro ben jij de nieuwe eigenaar. Bij interresse PM-en :)
  13. Bart.

    Pazzo rem/koppelinghendel set CBR 600 F3

    Bij deze wil ik graag een setje zwarte Pazzo's aanbieden met gouden 'clipjes'. Ze zaten bij mij op een CBR 600 F3, maar ik geloof dat deze ook op andere modellen past. De set is in perfecte staat. Vrijwel nieuw. Nieuwprijs was uit me hoofd 120 euro. Voor 75 euro ex verzenkosten kan jij de...
  14. Bart.

    remschijfboutje dicht- of vastlassen tegen diefstal?

    Laatste tijd lees ik het steeds weer hier; Een remschijfslot is niet echt heel nuttig omdat ze dan gewoon je remschijf losdraaien. nou zat ik beetje te denken; Opzich hoef ik me remschijf er practisch nooit vanaf te halen. Is het misschien een oplossing om 1 boutje dicht of vast te...
  15. Bart.

    Decibell killer Bos oval uitlaat

    Hallo mensen :) Ik ben op zoek naar een Db killertje voor een Bos Oval uitlaat. Een belletje naar Bos bracht mij de kennis dat een killer 20 euro kost. Echter mijn dealer vraagt er zo'n 50 euro voor. I.m.o. de moeite om hier een advertentie te plaatsen :) Heb je er 1 liggen waar...
Terug
Bovenaan Onderaan