Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: timo1100
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. timo1100

    Husqvarna 610 te onderdelen

    Ik heb nog de volgende spullen liggen. Frame met kenten (geschorst uiteraard) En alles wat er op de foto staat. Verder heb ik nog een bobine (ducati) en kabelboompje (niet netjes) Voor al dit moois samen 100 Euro. Spullen liggen in Boxmeer. gr Timo 0642249215
  2. timo1100

    gsxr 7/11 schakeld verkeerd om!?!?!

    Weet iemand hier iets van? Ik ging vandaag voor het eerst een proefritje maken met mijn gsxr waar eindelijk het blok van loopt. Is een blok uit 95 dus de waterkoeler. Maar nu reed ik weg en dan schakeld die prcies verkeerd om, dus de 1 omhoog en de rest omlaag om op te schakelen. Nu is het...
  3. timo1100

    cbr 1000 rr subframe van het kontje

    Ik ben op zoek naar een subframe van een cbr 1000 rr jaar 2004. Als die iets beschadigt is maakt niet uit alles aanbieden, kan er vast wel iets mee. Ben benieuwd of iemand iets heeft liggen?? :N Ik hoor het wel
  4. timo1100

    Ik heb nog een blok liggen van een gsxr 750w van 1

    Ik heb nog een blok liggen van een gsxr 750w van 1993, ook verkoop ik de komplete uitlaat dus bochten en sebring einddemper(bruut geluid). Blok moet 400 euro opbrengen UItlaat kompleet 150
  5. timo1100

    Hey ik ben op zoek naar een gsxr 1100 w uitlaatsys

    Hey ik ben op zoek naar een gsxr 1100 w uitlaatsysteem gewoon helemaal kompleet. Heb evt een origineel systeem te ruilen in goede staat. Ik hoor het wel... mvg Timo
  6. timo1100

    Koppling mechaniek gsxr1100w

    Hey ik ben op zoek naar het hele koppelings mechaniek van een gsxr1100w van 95. Dus de handel met leiding en werkcilinder(heet dat zo :? ) iid geval dus wel hydraulisch. Ik hoor het wel als iemand iets heeft liggen grt Timo
Terug
Bovenaan Onderaan