Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sKywOlf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Uitglijder op de dijk..

    Tja en daar sta je dan of liever gezegt lig je dan met je "goede gedrag" in het gras op de dijk en in je ooghoek zie je je motor nog verder de dijk afglijden... Ik ben een PAN rijden in hart en nieren en rijd er, zo beweerd men, sportiever mee dan eigenlijk zou moeten.....Voorremblokken elke...
  2. S

    Film van 34 minuten..

    Hendrie heeft al de midden kwaliteit geupload van mijn film maar wanneer er belangstelling voor is...ik kan de originele mpg ook wel posten maar dat doen ik dan via de nieuwsgroepen. Eerst maar eens horen en zien of hiervoor überhaupt (ja ja ik ben die zgn. mof maar wel met 2 vingers in die...
  3. S

    Motorkleding? Waar is de beste en goedkoopste...?

    Iemand een idee? Ik vind nml 299 Pleuro's nog steeds veels te veel voor een lerenbroek maar zoek wel wat luchtigers voor de warmere maanden. Op dit moment heb ik altijd een all seizon pak aan maar met die warme dagen zweet ik mij de halleluja.. Ideen? Suggesties???
  4. S

    Rare Vraag?!? Glad zadel voor medepassasier?

    De onlangs aangeschafte Pan European voldoet aan alle verwachtingen echter kamp ik met 1 "probleem" Wanneer mijn vrouw nml meerijdt glijdt ze steeds naar achter en voor, erg vervelend met name voor haar, ik merk er niet veel van. Nu dragen wij all season kleding (dus geen leer). Bestaan er...
  5. S

    Pan European ST1100 of BMW 1100RT

    Ik heb ongeveer een jaar geleden ook erg veel gehad aan jullie advies en opmerkingen toen ik wilde weten wat verstandig was om te kopen. Toen was de vraag: Een nieuwe Deauville of een 10 jaar ("oude") Pan met 100.000km op de teller. Mijn keuze werd de eerste, mede door jullie en heb er geen...
  6. S

    Camera voor motoren en helmen?

    Ik zou zo graag wat live opnames willen maken tijdens de vakantie naar Schotland deze zomer...Ik heb een SamSung MiniDv camera dus aan kwaliteit geen gebrek maar hoe monteer je zo iets op je motor? En bestaan er "verlengstukken" of iets dergelijk die je op een helm kan plaatsen. Ik ben al wat...
  7. S

    Honda Deauville Topic

    Hoi...ik ben nieuw op dit forum. Vorig jaar heb ik hier nog de vraag gesteld om wat te kopen, had toen de keuze uit een nieuwe Honda Deauville of een 10 jaar oude Pan. Na heel veel reacties, tips e.d. heb ik toen gekozen voor nieuw, en dat was de goede keuze. Komend jaar wil ik wel wat zwaarder...
  8. S

    De keuze is moeilijk...wie helpt?

    Hallo Medemotor fanaten, Het afgelopen half jaar heb ik zeer genoten van mijn 2de handse Honda Deauville 650. Toen ik hem kocht wastie maar 2 jaar oud, had maar 2400 km op de teller en had diversen extra's zoals een hoger scherm enz enz. Op de eerste plaats is hij gekocht voor woon-werkverkeer...
Terug
Bovenaan Onderaan