Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    Gezocht kuipset tl1000r

    Ik ben op zoek naar een kappenset voor een tl1000r.
  2. G

    Ophangbeugels dempers ovaal 36 cm (Yoshimura RS3)

    Ik zoek twee ophangbeugels voor mijn net gescoorde RS 3 dempers. Zijn 36 cm in omtrek ovaal.
  3. G

    Gezocht power commander voor een tl1000r

    Gezocht een power commander voor een Suzuki tl1000r.
  4. G

    Spanningsregelaar tl1000

    Ik zoek een spanningsregelaar voor mijn tl1000r iemand nog iets liggen in de buurt van de drechtsteden?
  5. G

    Honda cb400 1977 gedeeltelijk in/uit elkaar

    Te koop. Een Honda CB400 in onderdelen. Bouwjaar 1977. Met kenteken. Dus belastingvrij. Ooit begonnen als caferacer project. Met raceseat en tomaselli m stuur rechte marshall 4-1. Xtra motorblok. Zit gedeeltelijk in elkaar, met veel xtra losse onderdelen. Alles in...
  6. G

    Valvoline synpower 4T 10W40 20 X 1 liter

    Te koop Wegens verkoop motor 20 x 1 liter Valvoline synpower 4T 10W40 1 liter Doe een bod en haal op!!!!!!!!!! In Zwijndrecht
  7. G

    Gezocht m stuur of clipons voor een cb400

    Iemand nog een m stuur of clipons in de aanbieding in de buurt van Zwijndrecht. Zijn voor en cb400f caferacer project.
  8. G

    Oude school gixxer

    Ook bij mij is de tand des tijds toegeslagen, me nek laat het helaas niet meer toe om langere ritten te maken op me gixxert. Daarom tekoop een 89er 750 gsx-r. Met Sebring Twister en standaard pijpen. Mono en duo seat. Alle onderhoud pas gehad (olie kleppen filters) Prima fiets die me jaren...
  9. G

    Kuipruit gsx750r 1989

    Iemand misschien nog een goeie kuipruit voor een gsx750r uit 1989 in de aanbieding. Kleur niet zo belangrijk als hij maaar ongekrast en ongescheurd is(bij de bevestigings gaten). :]
Terug
Bovenaan Onderaan