Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Hertogjan_666

    Gezocht: seatcover SV650S uit 2002 in het blauw

    Hallo ik zoek een Seatcover voor mijn Suzuki SV650S (2002) in het blauw. Wie o wie heeft er een te koop of wilt er vanaf, of heeft een idee waar te zoeken. gr. Erik
  2. Hertogjan_666

    Remvloeistof vervangen SV650S

    Hallo mede motorrijders, Ik heb een vraaagje is het lastig om remvloeistof van je motor te vervangen, nu zie ik op verschillende internetsites beschrijfingen staan maar meestal in het Engels en als het in het NL is beetje onduidelijk... In mijn handleiding van de motor staat niet echt hoe het...
  3. Hertogjan_666

    Motorkeuring

    Vandaag mijn motorkeuring gehad voor invoer uit Belgie. Ik had vorige week donderdag gebeld voor een afspraak in Waddinxveen dat is het dichtste bij voormij.. Ze zeiden dat ze het niet op afspraak deden dus kon zo langs gaan kreeg echter wel een 1dagskenteken binnen. Vanmorgen om half 9...
  4. Hertogjan_666

    aloha

    Hier Erik aka Hertogjan_666 op 25 okt hoop ik mijn motorrijbewijs te halen ik moet dan voor de 2e keer afrijden. Ik heb al een motor een Suzuki SV650S uit 2002...... een blauwe..... Ik woon in Voorschoten ben 24 jaar en woon samen met Heidi :) in een super leuk flatje.....
Terug
Bovenaan Onderaan