Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. guzzicali III

    Kawa VN1500 slechte blokken?

    Hallo liefhebbers, Ik zat zelf dikke cruisers te bekijken En mijn oog viel op de vulkan 1500 van wege aantrekkelijke prijs en een koppel van 125nm bij 3000rpm. En een collega van mij had al eens op een test middag van alles gereden en zei dat de vulkan super stuurt en rijd. Verder is die...
  2. guzzicali III

    Ik mis nog een guzzi california topic dus bij deze

    Hallo Guzzi rijders en eventuele toekomstige liefhebbers, Als het om het echte motorrijden gaat zowel zomer als winter dan hebben we het toch onder meer ( we willen niemand te kort doen) over guzzi toerfietsen. Betrouwbaar en trouw voor zijn baasje. Ik rijd nu twee jaar motor was altijd al...
  3. guzzicali III

    guzzi lemans 3 dashbord en volle kuip tekoop

    Dash bord le mans 3 met veglia :voltmeter , toeren teller, speedo Volle kuip voor lemans 3 merk stuggi (als ik het goed schrijf) inculsief beugels moet wel weer mooi gemaakt worden.
  4. guzzicali III

    Tuning do's and don'ts deel je ervaringen voor je project

    Een universeel topicje. Ik ben bezig de koppen te flowen }) . Misschien een groot woord het is meer de kanalen afwerken. Ik durf er niet te veel aan te doen omdat het schijnt dat het kanaal gelijk matig van diameter moet zijn. Ik had met een man die revisies doet en crossers tuned over het...
  5. guzzicali III

    Fighter met compressor bouwen Guzzipowerrr

    Ik zie allemaal turbokitjes hier van erg handige jongens. Voor de minder behendige types die ook zo iets willen is er voor guzzi of bmw een compressorsetje te koop. Ontwikkeld door Alexander.Köhler.
  6. guzzicali III

    nieuwe glasvezeltankcoaten hechting? tank cure

    Hallo, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Helmuth eigenaar van twee Guzzi's, motoren die nog alle oer krachten, trillingen en geluiden maken zodat je in in een andere dimensie komt wanneer je rijd. :} :} http://www.kompressor-guzzi.de/ 98Nm bij 3000rpm!! Ik heb voor mijn lm3...
Terug
Bovenaan Onderaan