Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheCow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    38 ste Snelheidsprijs van de noordzee

    Foto's van de 38 ste Snelheidsprijs van de noordzee staan op mijn FB page Plz laat een likeje achter op de pagina dan weet ik of ik goed bezig ben ;) dank u https://www.facebook.com/SiggyPhotography
  2. T

    Kompleet achterlicht voor fireblade 99

    Ik wou eens vragen of iemand van jullie nog ergens op zolder een kompleet achterlicht met plastiekje voor sleutel heeft liggen Het is voor een SC33 van 98 a 99. Alvast bedankt
  3. T

    Steun motor/frame gebarsten

    Vorig jaar gevallen op mijn rechterkant met mijn fireblade, nu op zich geen probleem want er zat een valblok op. Nu wil ik dit jaar na de winterslaap de bout vervangen. Wat blijkt er, die steun aan het motorblok is gebarsten. Hier een foto van de barst. Wat kan ik het beste doen om dit...
  4. T

    Deuk in frame

    Ik stel me de vraag of het mogelijk is een deuk in het frame van mijn blade sc28 te laten maken? Nu het is een deuk(je) ter hoogte waar de clipons tegen het frame komen. Het frame staat voor de rest nog kaars recht. Iemand ervaring met die mij een paar tips kan geven? Op voorhand al bedankt
  5. T

    Gezocht : Tank voor een fireblade sc28

    Ik zoek voor mijn blade een tank, omdat de mijne net iets te gebluts is na laatste valpartij. Kleur maakt echt niet uit en kwaliteit van de lak ook niet, liefst aan een democratische prijs omdat dit spijtig genoeg niet de enige kosten zijn. :]
  6. T

    Welk 17 voorwiel voor mijn blade

    Hey, Ik heb een blade van 93 maar zou er graag een 17 voorwiel in willen plooien, omdat de banden keuze in 16 zeer beperkt zijn. Is hier iemand die daar al ervaring met heeft en mij een beetje op weg kan helpen zonder dat ik teveel moet aanpassen. Dank op voorhand ;)
  7. T

    Gezocht Kont fireblade '98

    Gezocht een kont incl lamp voor mijn fireblade
Terug
Bovenaan Onderaan