Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Treebouncer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Treebouncer

    Tablet Acer Iconia ideaal voor Basecamp/navigatie

    Perfect gezelschap naast een Zumo of TomTom. Maak met deze tablet je routes en neem 'm mee op vakantie. Draait op Windows 10 en myrouteapp en Basecamp draaien is geen probleem. Incl. laadkabel en converter voor het aansluiten van bijv. een Zumo. Vraagprijs 89 euro. Afhalen in Hengelo of...
  2. Treebouncer

    Monteren inrijklem motorfiets op caravanvloer, tips?

    Hoi, Ik wil op een aanhangervloer twee inrijklemmen monteren voor twee motorfietsen. De inrijklemmen moeten makkelijk te monteren en te demonteren zijn. Na demontage moet de vloer weer 'vrij' zijn zeg maar, zonder dat er bouten of scherpe delen uit de vloer steken. Het moet ook zodanig...
  3. Treebouncer

    Motortrip Portugal 2018 tips gevraagd

    Planning voor dit jaar is een motortrip naar Portugal. Motoren moeten dan verscheept worden naar Porto. Motoren dienen we daar op te halen en 10 dagen later weer in te leveren in Lissabon. Nou ben ik vrij handig met het maken van routes in Myrouteapp of Basecamp, alleen is mijn vraag aan...
  4. Treebouncer

    Het grote tenten-topic!

    Al verscheidene draadjes nageplozen, het is een wirwar aan info als je iets wilt vinden over een tent die al dan niet geschikt is voor het kamperen met de motor en de ervaringen van verscheidene gebruikers. In het de 3 delen van het grote motorkamperen-topic wordt hier, naast alle andere...
  5. Treebouncer

    Lusset en spanbanden advies gevraagd

    Voor onze motorvakantie ben ik op zoek naar een set goede spanbanden met lusset voor op de aanhanger om onze motorfietsen vast te zetten Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Er is een willekeur aan aanbod, met bijbehorend aantal kilo's wat die spanbanden hebben kunnen. Wie...
  6. Treebouncer

    Ortlieb motor bagagetassen

    Aangeboden: Zeer nette set motortassen van Ortlieb. Voor als het echt droog moet blijven. In zeer nette staat. Voor slechts een motorvakantie gebruikt. Bagagetassen met rolsluiting, symmetrische vorm, klittenband- en gordelbevestigingen, afneembare draagbanden, grote reflectoren. Set...
  7. Treebouncer

    Het Sicilië-topic

    De voorbereiding voor een (evt.) motorvakantie richting Sicilië is gestart! Sauerland, Eifel, Harz, Schwarzwald, Oostenrijk, Franse Alpen, Dolomieten, Pyreneeën en Corsica hebben we al eens of meerdere malen bezocht. Wat hebben we het toch slecht :N Doel is om te kijken of het haalbaar is om...
  8. Treebouncer

    Te koop: Redverz series II expedition tent

    Let op: bijzonder geschikt voor kampeerliefhebbers die willen staan in de tent! Seizoenen 3 seizoenen Ontwerp Gebogen stokken, niet losstaand Slaapplaatsen 2 personen (5 including bay) Gewicht buitentent en grondzeil 170 gram Gemiddeld ingepakt gewicht 6 kg. Maximale breedte 254 cm...
  9. Treebouncer

    Advies Redverz Atacama tent

    Hoi, Wie heeft er ervaring met deze tent of de voorloper ervan? Zou graag ervaringen horen van gebruikers. grtz
  10. Treebouncer

    Spanbanden Ferry Corsica

    Heeft Corsica Ferries wel of geen spanbanden op de huidige ferries? Veel gelezen over het vastzetten van je motor op dit forum, maar meeste berichten zijn verouderd als het over Corsica gaat. Wie weet 't?
  11. Treebouncer

    2 weken motorrijden in mei...waar naartoe...?

    Hoi, Nou is het zo dat ik onverwacht twee weken vrij kan nemen in mei. Doel is om twee weken op de motor vakantie te vieren ;-) Mijn vrouw en ik zijn het niet helemaal eens over de bestemming... zij wil liever naar het mooiere weer....ik wil eigenlijk graag passen rijden of misschien wel...
  12. Treebouncer

    Waterdichte roltassen bovenop zijkoffers

    Als uitbreiding van bagagemogelijkheden zoek ik voor op de zijkoffers van mijn XT1200Z nog een tweetal waterdichte roltassen. Je ziet ze wel vaker op foto's van ons motorfanaten. Als echte nederlander zoek ik natuurlijk ook op marktplaats, maar weet eigenlijk niet goed hoeveel liter deze tassen...
  13. Treebouncer

    Op reis met de motor maar wat voor slippers neem jij mee?

    Hmm... Mijn vrouw beklaagd zich over het feit dat ik van die lelijke slippers draag als we met de motor op motorreis zijn .. 8-) Naast de kisten die ik draag op de motor, heb ik eigenlijk alleen slippers mee. Dit bracht mij op het idee om zo eens rond te vragen op dit forum wat jullie zoal...
  14. Treebouncer

    Aanrijroute naar de Eifel vanuit Twente

    Komende zomervakantie zou ik graag i.p.v. Deutsche Autobahn een aanrijroute naar de Eifel/Moezel willen die minder STAU met zich meebrengt :r Ons laatste motorweekend ook al veel in de Deutsche File gestaan, of er stapvoets tussendoor gereden. Zijn er nog medeforummers die een prima...
  15. Treebouncer

    Must see's langs de Route des Grand Alpes?

    Behalve dan de fantastische wegen en de prachtige vergezichten die ons te wachten staan op de reis naar Menton via de RDGA vraagt ik me af of ik mijn dochter nog wat andere leuke dingen kan laten zien behalve dat..... Zijn er nog medeforummers die zeggen, joh je moet zeker dat even gaan zien...
  16. Treebouncer

    Franse Alpen via Eifel, Vogezen en Jura

    Deze zomer is de planning op een trip te maken door de Franse Alpen. We willen snelweg doen vanuit huis naar de Eifel. Vandaar binnendoor naar een camping in de Vogezen. Binnendoor richting Genève om daar via de Route Napoleon naar het zuiden te rijden. Zuidelijkste puntje zal dan de omgeving...
  17. Treebouncer

    Bagster Friendy hondentas

    Nette tas. Weinig gebruikt. Prijs 75 euro. Afhalen in Hengelo Ov. of Hoogeveen.
  18. Treebouncer

    Bagster tankhoes voor nieuw type DL650 V-Strom vanaf bj 2012

    Zgan. Zie foto. Nieuw 125 euro. Doe een goed bod. Afhalen in Hengelo Ov. of Hoogeveen. Verzenden kan ook natuurlijk.
  19. Treebouncer

    Tankhoes Triumph Rocket 3

    Nieuw! Mooie tankhoes van Bagster. Doe een goed bod.
  20. Treebouncer

    Gerbing verwarmde handschoenen

    Voor de koukleumen onder ons. Verwarmde Gerbings. Alle toebehoren erbij. Doe een goed bod. Trouwens het is een dameshandschoen maat S.
  21. Treebouncer

    Freebird aanhanger te koop

    Nette aanhangert met flenskoppeling en evt. Trekhaak voor Rocket III. Prijs 700 pleuris.
  22. Treebouncer

    Passen open Franse Alpen ?

    Hmm heb een route uitgezet voor passen in de Franse Alpen. Nu zie ik dat veel van die passen nu nog dicht zitten. Nou zit ik na te denken over een plan B... Wie denkt even mee? Vraag is min of meer: waar kan ik eind april en 1e week van mei goed terecht voor het rijden van leuke routes...
  23. Treebouncer

    Het Triumph Rocket III topic

    Heb eind vorig seizoen een Rocket gekocht. Woeste brom! :Y D'r is echter geen officieel topic op MF.... Nou hier is ie dan *O* Deel alle ervaringen hier op dit topic! Wie bijt het spits af...?
  24. Treebouncer

    Bagster voor Suzuki DL650 2012 nieuwe model

    Nieuwe bagster te koop. Evt incl. Gebruikte tanktas. Bagster wil ik graag 85 euro voor hebben, kost 130 nieuw. Mail ff of stuur een pm.
Terug
Bovenaan Onderaan