Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Cabrio freak

    Ctek mxs 5.0 test & charge druppellader

    Ctek mxs 5.0 test & charge : zo goed als nieuw maar gaat weg wegens aankoop nieuwe motor met Lithium accu. 55€
  2. Cabrio freak

    Stompgrip kit 55-10-0066

    Verkeerd besteld.,
  3. Cabrio freak

    Ducati Monster Carbon Performance windshield

    Vind de Nicky hayden kuip beter passen in combinatie met de seatcover daardoor dat ik deze te koop aanbied,kan met origineel windscherm of met dubbel bubble MRI smoked windscherm. Prijs enkel cover 100€
  4. Cabrio freak

    Stompgrip kit 55-10-0066

    Verkeerd besteld
  5. Cabrio freak

    Hyperpro stuurdemper ducati monster

    te koop Hyperpro stuurdemper passend voor de ducati monster 696/1100 amper 1 jaar oud met 4000 km met bijhorende montage handleiding kleur titaniumgrey prijs: 290 euro NIEUWE PRIJS: 250
  6. Cabrio freak

    Nieuw setje CNC Racing preload adjusters

    CNC Racing preloadadjusters 17 Mm ,past voor verschillende motoren. CNC Racing Preload Adjusters Het is de zwarte uitvoering en ze zijn splinter nieuw!! (verkeerd besteld had goud moeten zijn) Vraagprijs :30 euro of een fatsoenlijk bod
  7. Cabrio freak

    Shoei neotec immenent TC-3

    Shoei in nieuwstaat slechts paar maal gedragen ,maar is toch een maatje te klein voor mij. Nieuwprijs was 649- een seizoen oud! Photobucket werkt niet meer mee om een foto te plaatsen,maar het betreft deze helm ...
  8. Cabrio freak

    Alpinestars SP-1 handschoenen **NIEUW**

    Alpinestars SP-1 handschoenen Maat: M Kleur: Blauw - Sportieve pasvorm - Carbon protectie op de knokkels en vingerkootjes - Verstelbandje op de pols - Verstelbare manchet - Ventilerend Nieuwprijs: €119,95 Prijs: €60,- excl. verzendkosten
  9. Cabrio freak

    Suzuki TL1000R *poser exemplaar* (inruil mogelijk)

    Door aanslepende medische problemen staat deze fiets,(op de 500Km na die er bijgekomen zijn),al bijna 30 maanden stil. Staat wel netjes droog gestald aan de optimateIII. Echt zonde maar t'is dat het niet anders kan. prijs is wel aangepast :')...
  10. Cabrio freak

    Doorzichtige remleidingen

    Hoi iedereen, zoals de titel al zelf zegt, heeft hier iemand ervaring met een doorzichtige remleiding, zou graag deze van het achter reservoir naar de mastercilinder vervangen in zo eentje, waar zijn ze te bestellen, zijn ze degelijk? en ben je d'er tevreden over, Alvast bedankt...
  11. Cabrio freak

    TL1000r met veel Posergehalte

    TL1000R van 08/'99 met 14000Km *Carbon voorspatbord *Carbon Hugger *Carbon kroonplaatbeschermer Fibre-Lyte *Puig bubble ruit dark smoke *Pazzo hendels kort zwart/zilveren adjusters *Blauwe bar-ends Motrax *Blauwe footsteps Top Block *Blauwe preload adjusters *Hielplaten met TLR...
  12. Cabrio freak

    poser TL1000R in showroomstaat

    Zeer Nette TL1000R met slecht's 14.000Km, enkel mee gereden bij droge zomerse dagen , dus eigenlijk meer gepoetst dan bereden :9
  13. Cabrio freak

    Optimate acculader aansluitingstekker zat vol water?

    Ik gebruik een Optimate spIII lader met een rechtstreeks aansluitingstekkertje voorgemonteerd op de accu,nu bleek vandaag als ik hem terug effe wou bijladen dat het zogezegde spatwaterdichte aansluitingstekkertje vol te zitten met water, en een soort van blauw/groene papperige vloeistof, nu is...
  14. Cabrio freak

    KTM 450 XC Steve Ramon editie

    KTM 450 XC STEVE RAMON EDITIE 1 ste MAAL INGESCHREVEN OP 03/03/2005 MET 12 KW PAPPIEREN BREMBO ZES ZUIGERKLAUW SM BOITE MET 6 VERSNELLINGEN WEG+ENDUROWIELEN + EXTRA SETJE PLASTIEK (spatborden=zijborden) ALTIJD BEREDEN ALS HOBBY,MOTO HEEFT WEINIK KM EN VERKEERD IN EEN PERFECTE BIJNA...
  15. Cabrio freak

    TL1000R Duo cover in absolute nieuwstaat

    TL 1000R Duo cover in absolute nieuwstaat vraagprijs 55€ of doe een goed bod
  16. Cabrio freak

    Welke kleur wit of zwart?

    Help!!!!!! misschien kunnen jullie mij helpen ,ben het namelijk een beetje beu om na iedere rit telkens de velgen te poetsen,alhoewel het mij tot nou toe steeds aardig gelukt is om ze wit te houden wat denken jullie wit laten of zwart coaten, ZOALS HIJ ER NU BIJSTAAT
  17. Cabrio freak

    Welke kleur wit of zwart?

    Help!!!!!! misschien kunnen jullie mij helpen ,ben het namelijk een beetje beu om na iedere rit telkens de velgen te poetsen,alhoewel het mij tot nou toe steeds aardig gelukt is om ze wit te houden wat denken jullie wit laten of zwart coaten, ZOALS HIJ ER NU BIJSTAAT
  18. Cabrio freak

    TL1000R onderdelen te koop, kuipruit,kettingkast,

    te koop en allen in zeer goede staat,, *Origineel voor spatbord verkocht *origineel kuipruitje *originele kettingkast verkocht *achterspatbord met inclusief achterlicht verkocht *origineel setje voor en...
  19. Cabrio freak

    Hoi,ik ben geert uit belgie en al enkele jaren mot

    Hoi,ik ben geert uit belgie en al enkele jaren motorrijder,na al een 3 tal jaren gebruik te maken van het forum werd het toch maar eens stilletjes aan tijd mij zelf te registreren. :Z :Z ,Ben mommenteel al 3jaar in het bezit van mijn TL1000R waar ik al veel plezier aan heb beleefd,dit was het...
Terug
Bovenaan Onderaan