Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TigerT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TigerT

    Probleempje Tiger 1050 na onderhoudsbeurt

    Onlangs heeft mijn Tiger 1050 z’n 20k beurt gehad. Uitgevoerde werkzaamheden/vervangen onderdelen: olie en oliefilter vernieuwd, luchtfilter en bougies vervangen, gasklep balans afgesteld, klepspeling gecontroleerd (afstellen niet nodig) remvloeistof vervangen, remmen schoongemaakt. Er zijn...
  2. TigerT

    Rotterdam Incorporated - Lucky number 13

    30.000 Rotterdam Inc. berichten verder en nog niet uitgel :+ ld. Gaan we hier toch gewoon verder :W Wat vooraf ging: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 Deel 11 Deel 12 En wat komen gaat: Wat deden we onlangs: O wat duurde het lang...
  3. TigerT

    Rotterdam Incorporated - 11 ....en we blijven zwaaien

    Hét topic voor Rotterdam eo-ers gaat verder. Wat vooraf ging: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 En wat komen gaat: Na het goedbevallen Eiffel-weekend in mei 2009 gaat Rdam Inc zich opmaken voor de volgende grote trip: 9 dagen...
  4. TigerT

    Rotterdam Incorporated - Part 7

    Se7en In vervolg op Rotterdam Incorporated, Rotterdam Incorporated 2, Rotterdam Incorporated 3, Rotterdam Incorporated 4, Rotterdam Incorporated 5 en Rotterdam Incorporated 6 is hier Rotterdam Incorporated 7, het topic voor iedereen uit Rotterdam en wijde omgeving waarin alles kan zolang t...
  5. TigerT

    Dilemma: ratio of emotie

    Na een jaartje sturen op m'n "beginnersfiets" begint t zo langzamerhand te kriebelen en ben ik aan t rondkijken voor een opvolger. Had in eerste instantie m'n oog laten vallen op een CBF1000. Hele fijne moto, voldoende zithoogte, rijdt erg makkelijk, voldoende puf, 'n honda, tophalf dus erg veel...
  6. TigerT

    g'dag altezaam. ben gert uit ridderkerk heel veel

    g'dag altezaam. ben gert uit ridderkerk heel veel jaartjes heb ik t weten te weerstaan maar omdat de files me zo verschrikkelijk de keel uitkwamen heb ik 41 jaar nadat ik uit de klei ben getrokken de stoute schoenen aangetrokken en een motorrijschool gebeld. vier maanden later mocht ik mn...
Terug
Bovenaan Onderaan