Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stijnley
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stijnley

    beste app (ios) voor rijden gpx-routes

    Beste motormuizen Na veel opzoekwerk blijf ik worstelen met de beste app (ios) voor het rijden van routes. Ik heb honderden gpx-routes op harde schijf en online zijn er nog veel meer terug te vinden. Ik wil mijn smartphone gebruiken als navigatie maar ik vind niet de geschikte software. Welke...
  2. Stijnley

    Shoei XR1000 (grijs/metallic) + extra wangkussens

    Wegens aankoop van een Shoei Neotec (systeemhelm) verkoop ik mijn Shoei XR1000 (integraalhelm) van grijze/metallic kleur. Helm is +/- 3 jaar oud, aangekocht bij Bikerszone België (450€) en komt met extra (iets dikkere) wangkussens. Helm is in zeer goede staat, NOOIT (!) gevallen of ongeval...
  3. Stijnley

    Help! Schommelend toerental stationair

    Beste collega's motorrijders, hopelijk herkennen jullie dit probleem want ik ben ten einde raad! Ik rij momenteel met een Suzuki Bandit 650 SA ('08) en heb er sinds de aankoop al 15000km bij geteld. Na een 1000-tal kilometers heb ik de standaard uitlaat (stofzuiger?) gewisseld met een Hurric...
  4. Stijnley

    Jouw leeftijd toen je 1e motor kocht?

    De vraag is duidelijk denk ik? De reden waarom ik dit vraag is omdat ikzelf als 22jarige bezeten ben door motoren, maar alle toekomstige kosten houden mij tegen om reeds een motor aan te schaffen, omdat ik ook nog maar een korte tijd aan het werk ben... Vandaar graag eens jullie antwoord...
  5. Stijnley

    Belgisch theorieboek rijbewijs A: "wees wegwijs"

    Heb een (belgisch!) theorieboek voor het rijbewijs A (incl. A3) te koop, heb het zelf 3 maand geleden bij Rijschool Merelbeke gekocht voor 20€. Heel goed boek, makkelijk uitgelegd met foto's, bevat 180 theorieoefeningen en 150 examenvragen voor de motor (+ 150 examenvragen voor A3). Ben...
  6. Stijnley

    Hoeveel kost je motor jou?

    Misschien een ietwat persoonlijke vraag, maar als motorrijder in spé, heb ik nog niet zo duidelijk beeld over de kosten die een motor met zich meebrengt... Ik bedoel dus vooral de kosten rond: aankoop, kledij, helm, beveiliging, verzekering, onderhoud, ... noem maar op! Misschien kan je dit...
  7. Stijnley

    beginnende motor 25kw?

    beste als liefhebber van motors werd het eens tijd om mij een motor aan te schaffen. veel kennis heb ik hier rond niet en ik zit met een onduidelijkheid: - ik ben reeds 21 jaar gepasseerd maar heb mn rijbewijs nog niet, dus ik zal een onbeperkt rijbewijs A halen. Maar wat is de ideale...
Terug
Bovenaan Onderaan