Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Aircooled74
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Aircooled74

    Gasveren kofferbak GT2001 EML

    Hallo heegt iemand hier een bestel nr voor vervangings gasveren van een kofferbak van een EML GT2001 kofferbak, er zitten nu een paar 60N gasveren in zie foto, alleen kosten ze bij EML bijna 70 euro per stuk en er zitten er 2 in dus. Alvast bedankt.
  2. Aircooled74

    Onderhoud zijspan zuid Limburg

    Is er in Zuid Limburg ook een motorzaak die onderhoud verricht aan zijspannen ? En dan bedoel ik niet Motorport...... Alvast bedankt Roland.
  3. Aircooled74

    Linksaf

    Vandaag sinds een kleine 3 maanden weer eens een lekker stuk gereden, dit gaat langzaam steeds beter, alleen wat me opviel is als ik ongeveer 70-80 km/h rijdt en dan het stuur loslaat dat de span dan meteen naar links gaat, bij 30 km/h ging ie nog recht door maar bij wat hogere snelheden niet...
  4. Aircooled74

    Yamaha R1 2000 e schema in kleur\

    Hallo ik zoek een duidelijk electrisch schema in kleur voor een Yamaha R1 uit 2000, alvast bedankt, grt Roland, indien mogelijk zo duidelijk mogelijk ivm het uitprinten ervan.
  5. Aircooled74

    Ledlampen en zo...

    Weekje vrij gehad dus maar eens de kuip eraf gehaald en toch wel een beetje geschrokken van het houtjes touwtjes electro geklooi wat ik tegenkwam. Vooral veel kabelschoentjes en ander ali xpress rommel, dit gaat er in de toekomst nog wel uit eerst staat goed leren rijden op de span. Iridium...
  6. Aircooled74

    Zijspan taxeren in Zuid Limburg ?

    Hallo weet misschien iemand hier een adres in Zuid Limburg waar ik mijn PanEuropeanSt1300 - Gt2001 zijspan kan laten keuren. Mijn verzekering vraagt hierom (knmv)\ Alvast bedankt. Grt Roland.
  7. Aircooled74

    Handboek voor de zijspanrijder

    Hallo ik heb gelezen dat er een boekje is over zijspanrijden met vooral veel theorie. Dit zou ik graag willen hebben/kopen, is er misschien iemand die het heeft liggen en er een collega zijspanrijder blij mee wilt maken, hoeft niet voor niets want alleen de zon gaat voor niets op. Ps afgelopen...
  8. Aircooled74

    St1300A-Gt2001 Ad van Gils

    Ik heb nog een vraag is iemand bekend met de zijspan combinatie st1300A met een Eml Gt2001 bakdie bij Ad van Gils te koop staat, ik heb hier serieus interesse in maar weet verder nog niets van zijspannen af, ik wil dan nog eerst een cursus volgen voordat ik ga rijden, dat ik al meer dan 30 jr...
  9. Aircooled74

    Breedte Eml-St1300 zijspan

    Hallo weet misschien iemand hoe breed een st1300A met een EML GT2001 zijspan is, bij voorbaat dank, grt Roland.
  10. Aircooled74

    Forte Motor Flush

    Hallo, ik wil binnenkort de motor olie min mijn 2003 CB1300 vervangen, hiervoor een fles Forte motor-flush gekocht. Nu staat er in het data blad dat de motor na het toevoegen van de motor flush gedurende 60 min met verhoogd toerental van 1500 omw/min warm gedraaid moet worden met af en toe gas...
  11. Aircooled74

    Digitaal handboek, Honds FJS600 (silver wing)

    Goeden middag, weet iemand nog ergens online ergens een reparatie manual te staan om te downloaden, voor op mn laptop te zetten in mn sleutelhok. Ook een how to hoe het tupperware te de en te monteren in pdf of zo zou fijn zijn, iets wat ik kan uitprinten. Alvast bedankt, Grt Roland.
  12. Aircooled74

    Honda Silverwing,FJS600 banden demonteren ?

    Vraagje, hoe kan ik het beste de banden van mijn Honda Silverwing demonteren, (van de velg dus) en wat heb ik daar eventueel voor een gereedschap voor nodig of toch beter bij de motorzaak laten doen ivm uitlijnen en zo. Alvast bedankt, Roland.
  13. Aircooled74

    CB1300

    Even een test foto van mn ceebeetje je om te kijken of het posten van een afbeelding lukt , groet Roland.
  14. Aircooled74

    Zijspan aan een GL1800

    Geplaatst op donderdag 15 maart 2018 22:08 CITEERWIJZIGRAPPORTEERFAVORIET Hallo ik ben me aan het orienteren naar een zijspan voor aan mijn 2003 goldwing al mooie dingen gezien en hier en daar een offerte aangevraagd maar toch wel geschrokken van de prijzen. Wil graag een eenvoudig...
  15. Aircooled74

    Zijspan aan een GL1800

    Hallo ik ben me aan het orienteren naar een zijspan voor aan mijn 2003 goldwing al mooie dingen gezien en hier en daar een offerte aangevraagd maar toch wel geschrokken van de prijzen. Wil graag een eenvoudig maar wel sportief span met een geremd wiel. Verder heb ik nog niet zo veel wensen en...
  16. Aircooled74

    Opknappen stuurkuip (blanke lak spuiten)

    Hallo ik heb recent een stuurkuipje voor mn Honda CB 750 gekocht. Het is in redelijke staat alleen zitten wat krassen e.d. op, maar die zijn niet zo diep dat de lak weg is. Nu is mijn vraag kan ik de blanke lak laag met 1000 of 1200 nat schuren en dan het kuipje in de blanke lak spuiten, wil...
  17. Aircooled74

    Honda sevenfifty stuurkuip vraag

    Hallo zijn er hier lezers die ook een Honda Cb seven fifty met de five stars stuurkuip hebben (type cruiser) wanneer ja zouden jullie een paar fotos willen maken en mailen of zo of hier plaatsen, van de ophanging, maw hoe ie gemonteerd is, ik heb net een kuipje gekocht dat ik weer in oude glorie...
  18. Aircooled74

    Nog vol met vragen

    Hallo ik ben me een beetje aan het orienteren in het laten ombouwen van mn 1999 K1200Lt naar zijspan. Kan alleen heel weinig vinden met betrekking tot prijzen. Ik vind het model van EML de GT2001 erg mooi of in ieder geval iets in die richting. Als........ik dit zou laten doen in welke...
  19. Aircooled74

    CB sevenfifty (1995) langere gaskabels ???

    Hallo ik heb even een vraag, ik heb op mn cb sevenfifty een iets hoger en breder stuur gezet ivm met iets meer comfort. Links past alles prima aan de rechterzijde waar de gaskabels e.d. zitten is het een ander verhaal. Alles is te kort dus een langere remleiding laten maken, een extra...
  20. Aircooled74

    hoe het beste nieuw gespoten delen krasvrij monteren?

    Hoe kan je het beste vers gespoten delen monteren zijn er misschien nog handige tips, ik krijg volgende week mn spullen terug van de spuiterij (tank spatborden etc etc) die beschadigd waren na een schuiver, de kleur is zwart, en ja daar zie je alles op wat me zorgen baart zijn de spatborden en...
  21. Aircooled74

    Bmw K1200 demonteren rem/koppelingshendels

    Weet iemand hoe je bij een K1200(LT) de koppelings en remhendel demonteerd voor de montage van een setje nieuwe. Volgens mij zit het bij de meeste k1200's hetzelfde dus de r of rs of lt Volgens het handboek moet je de hele knoppenarmaturen demonteren maar blijf daar liever van af, ivm met...
  22. Aircooled74

    Windscherm past niet

    Gisteren mn windscherm en montageset voor mn c1500 uit 2007 binnengekregen. Vanochtend vol goede moed begonnen, de 2 extra lampen gedemonteerd, de koplamp gedemonteerd en dat bloke losgemaakt waarmee de remleidingen zijn vastgemaakt. Die beugel waarmee de kabels (gaskabels bedrading etc...
  23. Aircooled74

    Windscherm past niet

    Gisteren mn windscherm en montageset voor mn c1500 uit 2007 binnengekregen. Vanochtend vol goede moed begonnen, de 2 extra lampen gedemonteerd, de koplamp gedemonteerd en dat bloke losgemaakt waarmee de remleidingen zijn vastgemaakt. Die beugel waarmee de kabels (gaskabels bedrading etc...
  24. Aircooled74

    Kawasaki GPZ1000rx Sportuitlaat

    Hallo ik zou graag weten of het mogelijk is om van een "andere" kawasaki een uitlaat , kompleet met bochten te gebruiken op een gpz 1000 rx,omdat de keus voor deze motor erg beperkt is. de ophanging van de motorsteunen mogen anders zijn maar de bochten moeten wel passen , mag bv ook een andere...
  25. Aircooled74

    Te koop gevraagd sport/race uitlaat voor kawa gpz1000rx

    4 in 2 of 4 in 1 sport/race uitlaat voor kawasaki gpz1000rx (dus geen originele) het liefst zonder beschadiging, over de prijs worden we het wel eens. Groetjes Roland :)
Terug
Bovenaan Onderaan