Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gpx-gpz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Te Koop kawasaki GPX600R

    Mijn kawasaki GPX600R is te koop. www.gpx-gpz.net/forum/viewtopic.php?t=1599
  2. G

    brikkie voor weinig ?

    www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110225/last
  3. G

    Te koop : kawasaki Z400F 4-cyl 1983

    wegens omstandigheden Z400F uit 1983 met een streetfighter kuipje. achterband is goed voorband slecht remt wel maar niet je van het. Is rijdend weggezet. fotos hier Prijs 150 Euro ff mailen naar wiersma6@chello.nl
  4. G

    kleur van de bougie(s)

    ik zoek een aantal fotos van de verschillende kleuren boegies ik wil namelijk weten of mijn motor goed staatafgesteld. Ik heb wel een pagina gevonden maar heeft allemaal verschillende achtergrond kleuren zodat je nog niets weet. misschien kan iemand voor mij een kleurenscan maken uit een WP...
  5. G

    olie koeler

    Misschien het verkeerde forum maar ik ben op zoek naar een universele olie koeler voor mijn Gpz900R. Door een andere radiateur kan ik de originele niet meer kwijt (en hij is lelijk). Weten een of meerdere van mijn mede fighter bouwers een adres waar je leuke niet te dure oliekoelers kan...
  6. G

    Helm schoon maken

    Hoe maak ik de binnenkant van mijn helm schoon. Zweet haar huid etc. Want af en toe krijg ik een enorme puist op mijn kop :9
  7. G

    KLE500 GPZ500 kleppen stellen

    Is er iemand die me kan vertellen in welke volgorde ik de kleppen moet stellen. en hoe de krukas moet staan icm welke kleppen ?. Ik heb namelijk nog geen WP boek. of eventueel een scan uit het WP handboek. BV dank
  8. G

    ABS en poliester zelf spuiten

    Ik kan het in de how-to's niet vinden. Ik heb een glasfieber voorkuip en de zijkappen en kont zijn van ABS ik heb alle gaten al opgevuld met plamuur maar met het schuren zijn er stukken plastic blank komen te liggen. hoe moet ik hier verder mee? en in welke volgorde ? En hoe ga je te werk met...
  9. G

    Gaten vullen in ABS kuip?

    ik heb een (volgens mij ABS) kuip en daar wil ik de gaten (zie foto) van opvullen omdat ze niet meer gebruikt gaan worden. Hoek kan ik dit het beste aan pakken ? ik heb al gezocht op ABS maar daar vind ik alleen het repareren van breuken en scheuren maar niet het op vullen van gaten. De kuip is...
  10. G

    MFer op zijn smoel op de A15 (botlek tunnel)

    ik ben vandaag rond 17:00 op de A15 net voor de botlektunnel onderuit gegaan. Er was een uilskuiken in een Opel die in de file ineens van recht naar links ging zonder richting aan te geven. ik kon hem niet meer ontwijken en kwam met mijn stuur teken zijn linker achterkant. Motortje opgeraapt...
  11. G

    GPZ900R en dynojet stage3

    Ik heb vandaag een dynojet kit geinstalleerd maar als ik nu probeer te starten Loopt er uit alle 4 de carburateurs benzine. als ik ophoud met starten dan stopt de benzine ook met lopen Dus er blijf volgens mij geen vlotter hangen. HELP Ik moet er nog bij vermelden dat dit niet gebeurde VOOR de...
  12. G

    ketting in korten

    Weet iemand hoe ik het beste de ketting kan in korten. Na het monteren van een andere achterbrug is hij 1 a 2 schakeltjes te lang geworden.
  13. G

    photosjopper gezocht

    kan iemand die een beetje met photoshop over weg kan mij even helpen. ik probeer een leuke Kleur combinatie te vind voor mijn Streetfighter. ik zit al maanden te piekeren en heb er slapeloze nachten van. Ik wil graag de kuip in de kleur van het achterwiel de bovenkant van de tank in de kleur...
  14. G

    vreemd rij gedrag motor rijder

    Ik reed gister op de snelweg na 17:00 het was al donker. en voor me doemde een VX800 op. Ik er netjes voor bij. blijft die gast Vlak achter me rijden +- 10 meter. Ik reed toen al 160 even dotje gas bij en hij was weer weg. Daarna moest ik remmen voor een stoplicht. Ik rijd tussen de auto's door...
  15. G

    GS500E sputtert en ploft als ie koud is

    hai De suzuki GS500E van mijn vriendin sputtert en knalt als ie koud is. hij slaat ook af als ik het gas los laat ook met de shoke vol open. als ik na 10 minuten warm is gelopen rijd ie als een speer. wat is er aan de hand en waar moet ik naar kijken ?
  16. G

    offset voor kettingwiel bepalen

    Hoe kan ik het beste de ofset van het voor kettingwiel bepalen? ik heb in mijn GPZ900R een ZZR1100 achterbrug gehangen met een ZXR750 achtetwiel maar nu staan de ketting wielen natuurlijk niet meer recht tegenover elkaar. wie o wie ?
  17. G

    wie weet hoe ik deze er uit kan draaien ?

    ik heb al van alles geprobeerd : wd40 kruipolie heet stoken 2 moeren er op vast draaien. Maar ik weet het niet meer. iemand nog ideeen?
  18. G

    honderden sport motoren

    Ik reed vandaag op de A15 met het koekblik en zag honderden (veelal volgepakte sport) motoren tussen rozenburg en hoogvliet Richting rotterdam karren. Wat is hier aan de hand geweest?
  19. G

    motorblok reviseren waar moet ik op letten

    ik ben van plan om mijn GPZ900R blok te reviseren 58000 KM waar moet ik op letten en wat moet ik zeker vervangen als het blok toch open ligt?
  20. G

    Welke motorblokken passen er in een GPZ900R frame

    Welke motorblokken passen er in een GPZ900R frame zonder aanpassingen aan het frame ? GPZ1000RX zeker weten GPZ1100 zeker weten ZX10 ? niet 100 % ivm de schiuin geplaatste inlaat poorten op de cylinder kop
  21. G

    poedercoaten

    kun je alle soorten materiaal poeder coaten ? ik heb een stalen frame en een aluminium subframe + een stalen rek voor de kuip. wat kost het ongeveer ? alles zit nog in de oude lak en is zo vet als een slak.
  22. G

    koekblikken "de slechtste schauffeur"

    nu bezig op Yorin ik ben sprakeloos dat er zulke mensen rondrijden........... |( |( |( |( |( |( |( |(
  23. G

    kawasaki forum

    Ik heb sinds een paar maanden een algemeen kawasaki forum draaien met onder tussen al zoon 45 leden. en het draaid goed Flikt de kawasakiclub (waar ik zelf al een paar jaar lid van ben) DIT : :( itego.nl/forum/index.php wat moet ik hier nou weer mee. de kawaclub wist van het bestaan van...
  24. G

    pilot schroeffies

    Hoe ver moet je de pilot schroeffies uit draaien van je carburateurs ik heb op mijn GPX750R . GPZ900R carbs gezet maar nu zuipt ie nogal 150 KM met 18 liter benzine. ik heb ze nu 1 slag uit gedraaid maar ik merk niets. de motor loop stationair verschikkelijk maar rijd verder prima.
  25. G

    Onregelmatig stationair toerental

    hai, ik heb met mijn GPX750 het volgende probleem de motor rijd verder prima maar het stationaire toerental is erg onregelmatig als ik met de motor rijd en laat het gas los dan loopt hij 2000 TPM stationair. stel ik dan voor de stoplicht met het schroefje het toerental wat lager dan loopt hij...
Terug
Bovenaan Onderaan