Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Raes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Raes

    TKA: SBS Dual Carbon type 806DC voor GSX-R modellen 2004-

    Ik heb 7 sets (1 set = 1 kaart met 2 remblokken) SBS Dual Carbon van type 806DC liggen. Deze blokken zijn alleen voor circuit gebruik !! Dit type past op de GSX-R modellen vanaf 2004 (met radiale remklauwen). Check anders even de SBS site: http://cat.sbs.dk/web_mc/sog.aspx?id=5 Prijs...
  2. Raes

    Polyester kuipset ZZR-600

    Ik heb nog een polyester kuip liggen voor Kawa ZZR-600 E. De kuip is in goede staat (boven en zijplaten zijn een geheel) en is ideaal voor wie circuitdagen wil rijden en zijn/haar orginele kuip niet wil riskeren. Kuip is voorzien van koplampgat en de knipperlichten zitten erin, dus je kan er...
  3. Raes

    TKA Kawasaki ZZR 600 circuitfiets

    Te Koop ZZR 600 circuit motor uit '92 zonder kenteken Specs : Getuned blok(100 pk aan achterwiel, vorig jaar afgesteld bij TOVAMI Ruud Fredriks,uitdraai aanwezig) Technoflex voor, WP achter Stalen remleidingen Race radiateur Clipons Sportuitlaat+standaard uitlaat Ketting en...
  4. Raes

    CRT prijzen

    Ik heb waarschijnlijk zoals velen van jullie de 2007 prijzen van CRT opgestuurd gekregen. Wat vinden jullie hier nou van, zijn dit nou nog normale prijzen of ben ik de enige die dit toch onderhand wel wat erg veel vind worden ???
  5. Raes

    vreemde achterband slijtage

    Ik post deze vraag hier omdat hier de meeste kennis zit op gebied van vering en banden voor circuit gebruik. Ik rij voor de lol met een oude ZZR600 een aantal circuitdagen in het jaar. Op zich gaat dat prima, alleen heb ik (na 1 circuitdag al) een nogal vreemd slijtage patroon op de achterband...
  6. Raes

    Hallo !! ff kijken of het werkt..

    Ik ben Arnoud en zit al een tijd op het forum, maar nooit toe gekomen om me aan te melden.. :o Nu kwam daar een laptimer aktie voorbij en (na vriendelijk aandringen van Roy.. *D )vond ik het wel zo netjes om me aan te melden. Bij deze !! Ik rij inmiddels al weer 20 jaar motor.... Jezusss wat...
Terug
Bovenaan Onderaan