Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wart
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wart

    berg kleding voor E40,-

    Door prive-omstandigheden wil ik niet meer rijden, motor vanochtend verkocht. Kleding heb ik nog: rood potje (met vizier), large laarzen prexport maat 37 lookwell motorpak met uitneembare voering, textiel, large xenzo integraal helm medium laarzen kunststof maat 41 MQP motorwanten large...
  2. wart

    waar moet ik beginnen? electrische storing Transalp

    Met het zoeken naar een kabelbreuk of slecht contact... Mijn Transalp heeft net een nieuwe accu, laadt goed. Maar start soms niet en start zoals het er nu naar uitziet helemaal niet meer. Ging tanken, wil wegrijden, dus net gereden; niks. Stukje gelopen, en toen wel weer starten... Laatst...
  3. wart

    mystery-onderdeel remklauw Transalp, wie herkent het?

    Ziehier het fotootje van mijn remklauw achter, het onderdeeltje waar het om gaat is het plaatje met de boterhamvormige uitsparing... dat plaatje wordt hopelijk op zijn plek gehouden door de remcylinder die nu helemaal naar binnen geduwd is. De remblokjes zijn links te zien; als je ze naar...
  4. wart

    stroef koppelen tussen 1 en 2

    Sinds 2 weken rijd ik op een transalp uit 94. Koppelen was geen enkel probleem, maar sinds 2 dagen gaat dat tussen 1 en 2 opeens stroef, alsof tie hem niet goed pakt. Ik las iets over olie; zou het kunnen zijn dat de temperatuursdaling de olie dikker maakt en ik de olie dus moet vervangen?
  5. wart

    Fast, Still Going Strong - Ouderen (1)

    Oudere jongeren, jongere ouderen, dames, heren, wees welkom hier te posten over het motor rijden, de mooie dingen van het leven en ook de minder mooie dingen van het leven... Een meeting, en natuurlijk ritjes staan op de agenda (op een nog te bepalen tijdstip; wat voor velen waarschijnlijk toch...
  6. wart

    motorrijder onwel op busstation... ?

    Vandaag vond een collega-buschauffeur een motorrijder die onwel was geworden op het busstation Heinenoord. Hij heeft de hulpdiensten gebeld en een andere collega is bij de motorrijder gebleven om te wachten. Ik had graag bij hem gebleven maar moest gaan rijden. Ik hoop dat alles goed met...
  7. wart

    bijzondere verrichtingen oefenen op schakelbrommer?!

    Poosje terug, in een wilde bui motorrijschool binnen gestapt en een les afgesproken; erg leuk..... maar die oefeningen, die vielen best tegen. Na 7 lessen gestopt en na rondvragen besloten een schakelbrommer te kopen om de 8-jes, slalommen, enz. te oefenen. Zag het nl. niet gebeuren dat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan