Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hunebert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hunebert

    Tom tom mount heeft geen spanning meer

    Mijn tomtom mount heeft geen spanning meer .vermoedelijk een kabelbreuk , is de kabel gemakkelijk in te korten of moet de mount vervangen worden ?
  2. Hunebert

    RVS Demper voor FZR 1000 3GM

    Eigenbouw demper voor FZR 1000 3GM Met rvs steun Is geen akrapovic
  3. Hunebert

    Yamaha YZF 750 blok

    Te koop blok yzf 750 Gekocht voor de 6 bak voor een fzr Die heb ik helaas verkocht Nu heb ik het blok nog staan de krukas lagering zou stuk zijn Tegen elk aannemelijk bod
  4. Hunebert

    Rechter spiegel xtz750

    Hallo ik zoek een originele rechterspiegel met links draad van een xtz750 Wie heeft er nog een liggen en wil er vanaf
  5. Hunebert

    Zekering kast Suzuki GS1000 78/79

    Hallo ik zoek een zekering kast voor een Suzuki GS1000 bj 78/79 gr
  6. Hunebert

    Schadeblok FZR1000 3gm

    Hallo ik zoek een schadeblok van een Yamaha FZR1000 exup 3GM bj91 93 met kapotte kop en of Bak voor ombouw met YZF 750 delen
  7. Hunebert

    Zadel Suzuki GS1000

    Hallo ik zoek een zadel voor een Suzuki GS1000 het liefst een met een kunststoffen zadelpan een goeie stalen pan mag, het zadel zelf is niet belangrijk skai en vulling mag stuk zijn ivm het opnieuw bekleden
  8. Hunebert

    koppelings probleem ?

    Hallo ik heb een probleem met mijn koppeling denk ik Yamaha FZR1000 exup 1991 normaal geen probleem maar als ik te snel mijn koppeling laat opkomen in de eerste versnelling slaat hij door (slaat door) hij slipt niet ,schakelt goed slipt niet als ik in een hoge versnelling met lage toeren...
  9. Hunebert

    Koppelings mechanisme Gsx750es 1987

    Hallo Ik zoek een koppelings mechamisme voor mijn Suzuki gsx750es dat is de lever die in de carterdeksel zit ook zoek ik een tankdop van een 83 er graag met sleutel gr Bert
  10. Hunebert

    Risers 22mm

    Hallo mf ers Ben op zoek naar een set risers voor mijn Suzuki GSX750ES zie foto
  11. Hunebert

    Kawasaki zzr600 loopt op 2 cilinders

    Ik heb een probleem met een kawasaki zzr600 het laatste type Hij loopt op 2 cilinders nu heb ik de tank er af gehad bougie,s gecontroleerd het spul weer gemonteerd gestart loopt even goed dan weer op 2 cilinders vacuumslang los gehaald en de motor loopt goed op 4 clinders reageerd goed op gas...
  12. Hunebert

    Inlaat rubber kawasaki kz 250 g

    Ik ben zoekende naar een inlaat rubber voor een kawa kz250g eencilinder wie kan mij daar aan helpen mvg Bert
  13. Hunebert

    7 spaaks voorwiel 19 inch

    7 spaaks voorwiel 19 inch (kawasaki) kaal geen lagers en geen schijven 25 euro
  14. Hunebert

    Starterclutch Yamaha XV1000 bj 84/85

    Starterclutch Yamaha XV1000 Is nooit gebruikt had hem gekocht voor een XV 750 bj 92 mag weg voor 125 euro is nieuw 350 euro
  15. Hunebert

    Teller unit Yamaha XJR gezocht

    Hallo Ik ben opzoek naar een teller unit van een Yamaha XJR Mijn Tellers zijn stuk door een omgeval wie kan mij helpen gr Wemalin
  16. Hunebert

    Yamaha Fz750 racer

    Moi Ik heb een ouwe brik gekocht fz750 Nu hebben we het idee om de fz om te bouwen naar een classic racer look a like het moet lijken op een OW31 maar dan met een 4-takt blok Het frame wordt ontdaan van de nodige bevestigings lipjes en beugels Ook willen we de koppeling ombouwen naar een...
  17. Hunebert

    Kuipruit Yamaha FZR1000 '91/93

    Tekoop gevraagd kuipruit voor mijn Yamaha FZR1000 bj 91/93 een paar lichte krasjes geen bezwaar mvg Bert
  18. Hunebert

    MONO-ZIT Yamaha FZ750

    Mono-zit van polyester goeie pasvorm netjes gespoten
  19. Hunebert

    Achterlicht voor chopper

    Een net achterlicht wordt verkocht TEAB
  20. Hunebert

    Remklauwen FJ 1200

    Tekoop Remklauwen FJ 1200 1TX Mag weg TEAB
  21. Hunebert

    Tank CB400 Four

    Mag weg TEAB
  22. Hunebert

    Suzuki GS750

    Te koop een Suzuki GS750 opkapper of voor onderdelen bj 1980 kleur mat zwart Is compleet met 4 in2 uitlaat Is gedeeltelijk gedemonteerd De uiltaat bouten in de cilinders dienen vervangen te worden Voor de demontage heeft de motor nog gelopen 200 euro
  23. Hunebert

    gaferacer spullen

    Tank + zit voor een caferacer(cb400f) 35 Euro Clipons Tommaselli 37mm met bussen 35mm 30 euro naaf 35 euro
  24. Hunebert

    Buddycover Yamaha FZR1000 '91er

    Wie heeft een foto of afbeelding van de bevestiging van de buddycover bevestiging wat onder het zadel zit gr Bert
Terug
Bovenaan Onderaan