Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: soulreaver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    kuipset te koop zx10r 2014

    Kuipset van jvp te koop. Is op een klein scheurtje hier en daar nog helemaal goed. Inclusief snelsuiters en foam zitje. Ex kuipruit. 250,- voor de snelle beslisser meer info via de mail: m punt burger apenstaartje ziggo punt nl
  2. S

    Pirelli Slicks 120/70 sc1 en sc2 dot 15/16

    Ik heb nog een aantal voorbanden liggen van pirelli. 120/70 Allemaal in goede staat. IK wil er graag vanaf dus bieden vanaf 25,- PM even voor een foto van de desbetreffende banden.
  3. S

    oude of nieuwe ruskenhoek 2016

    iemand betrouwbare info?
  4. S

    3.5 inch t.o.v. 3.75 inch voorvelg

    Kan iemand mij vertellen wat de voors en tegens zijn van een bredere voorvelg. Op het feit na dat de ene velg breder is dan de andere. Hartelijk dank!
  5. S

    zx10R 2012 versnellingsbak shimmen

    Heeft iemand hier ervaring mee? Beter / slechter? De bakken van die zx10r zijn niet heel best i.c.m. een quickshifter dus vandaar mijn vraag. Wellicht dat dit de levensduur wat ten goede komt.
  6. S

    quickshifter Tellert

    Te koop voor een zacht prijsje: € 250,- Tellert quickshifter. Heeft op een zx10r 2012 gezeten maar in principe past die met de juiste stekker overal op. Ik heb alles erbij. Dus met schakelstang. Het is voor omgekeerd schakelen. Het is het hele pakket Tellert CTS7 mit Kraftsensor
  7. S

    extreme slijtage brembo z04

    Enig idee hoe dit zou kunnen komen? Na 1 dag mijn z04 blokken compleet weg. Wordt een dure grap zo... Het betreft een zx10r 2012. Andere bremboklauwen en standaard schijven.
  8. S

    Te koop r6 2010 Ahnendorp

    vanwege overstap naar een 1000. r6 2010 blok 2013 volledig Ahnendorp opgebouwd met YEC onderdelen. blok revisie juli 2014 ( voor meer info kan contact worden opgenomen met Swen Ahnendorp ) 129 awpk. Uitdraai aanwezig Ohlins ttx 36 achterschokbreker. met extra 100 nm veer Ohlins cartridges...
  9. S

    Full Titanium Laser systeem R6 2006-2014

    Te koop: Full titanium laser systeem. Na een crash zet ik dit systeem te koop. De bochten zijn nog in goede staat. Zat een klein gaatje in de bocht maar dit is netjes gerepareerd door Bakker Frames te Heerhugowaard. Demper is beschadigd maar is niet lek. Eventueel heb ik er een...
  10. S

    Valtermoto pitlane kar te koop

    € 100,- euro vrij weinig gebruikt en nog helemaal in topstaat valter moto pitlane - Google zoeken valter moto pitlane - Google zoeken neem even contact op op nul zes vier een twee vijf zeven vijf zeven negen
  11. S

    gezocht: voorvelg r6 2008-

    Zoals de titel al aangeeft. Ik ben op zoek naar bij voorkeur een gouden voorvelg voor een r6- 2008. Eventueel met remschijven maar dat hoeft niet. Als de lagers e.d. maar goed zijn. Groet, Michiel
  12. S

    pirelli supercorsa v0

    Ik heb hier voor de snelle beslisser 2 gloednieuwe pirelli supercorsa's liggen V2 met een grijze streep: te vergelijken met een sc0 dot 2013 150,- per stuk ex verzendkosten. Bij interesse graag een pm 2 banden maat 180/60
  13. S

    sgt b groep 3 ochtend sessies te koop

    zoals de titel al aangeeft. PM bij interesse
  14. S

    te koop Supercorsa's 120/70/17 dot 2011

    Dag Allen, ik heb hier nog acht voorbanden liggen. Pirelli Diablo Supercorsa's allen dot 2011 meeste ergens week 35 tm 45 Maximaal 1 dag ( 5 sessies ) mee gereden. Dus nog in uitstekende conditie. Bij interesse graag een mailtje. Ik zat zelf aan een prijs te denken van 35,- per stuk...
  15. S

    te koop diverse supercorsa's en interacts

    8 x supercorsa voorbanden 120/70 dot 2012 en 2011 allen sc2 5 x metzeler interacts 120/70 dot 2012 k2 10x supercorsa en interacts 180/60 dot 2011 en 2012 zowel sc1 en sc2 als k1 en k2 allen in redelijke tot goede staat. de voorbanden zijn nog goed genoeg voor een aantal dagen...
  16. S

    te koop r6 2010

    te koop vanwege overstap naar supercup 1000 inruil mogelijk als je een kawasaki zx10r 2012 hebt staan Een zeer complete r6 bouwjaar 2010. Volledig yec uitgevoerd: Kabelboom, Ecu, versnellingsbak etc. 124 awpk ohlins cartridges voor en een ttx 36 achter volledige Laser titanium...
  17. S

    gezocht: tank r6 rj15

    Ik ben op zoek naar een tank voor een r6 2008- 2012 Mogen krassen opzitten maar deuken liever niet. Kleur maakt niet uit. Wellicht heeft iemand die of misschien kennen jullie iemand of iets die ze te koop heeft?
  18. S

    te koop: kaarten hoofdtribune tt assen 30-6-2012

    twee kaartjes te koop voor de hoofdtribune voor de tt van assen op 30 juni aanstaande. vak E rij 9 plaats 8 en 9 aanschafprijs 98,- per stuk nu 2 voor 150,- stuur even een pm bij interesse Gr. S
  19. S

    te koop: kaarten hoofdtribune tt assen 30-6-2012

    twee kaartjes te koop voor de hoofdtribune voor de tt van assen op 30 juni aanstaande. vak E rij 9 plaats 8 en 9 aanschafprijs 98,- per stuk nu 2 voor 150,- stuur even een pm bij interesse Gr. S
  20. S

    gevraagd sgt sessies 25 mei

    iemand ? Stuur even een pm tje alvast bedankt cup #140
  21. S

    pitbox cup 28 april

    Ik heb een pitbox gehuurd voor de cup op 28 april. Mochten er mensen geinteresseerd zijn om hier ook te staan. Er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar. een pm will do the trick. ;-) Groet Michiel
  22. S

    velgen r6 2008-

    te koop: set velgen ( zwart ) voor een yamaha r6 2008- ik heb gisteren een set geruild tegen een kuipset en heb nu 3 sets. Dat is er 1 teveel. Dus voor het geval iemand op zoek is. Ik heb een mooie set liggen. Incl. nauwelijks gebruikte diablo rain sc2 dot 2010 en schijfremmen voor en...
  23. S

    TK: Carbon Kuipset

    Hierbij bied ik te koop aan: Een volledig carbon kuipset voor een r6 2008-2011 Vanwege een nieuwe sponsor ga ik deze kuipset niet gebruiken. Kleur is parelmoerwit en hoogglans zwart ( bovenkuip en zijdelen wit en de onderkuip en zitje zwart. E.a. moet nog wel passend gemaakt...
  24. S

    afstelling ohlins ttx

    Hoi, in navolging van het ohlins ttx topic. iemand die mij een basis afstelling kan geven voor een yamaha r6 met een ohlins ttx achterschokbreker. Ik weeg zelf 88 kg en er zit een 100 nm veer tussen
  25. S

    camper met garage

    Zoals de topictitel al aangeeft gaat dit over een camper met garage. na twee jaar met een aanhanger de circuits bezocht te hebben ben ik mij aan het oriënteren op een camper. Nu zitten in sommige campers een garage. Ik vroeg mij alleen af of je een r6 in zo'n garage krijgt afmetingen van deze...
Terug
Bovenaan Onderaan