Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HornEd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HornEd

    Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

    Welkom bij deel 4 van "The Raptors Nest". Het topic over het wel en wee van de Raptors, V-Raptors en Xtra-Raptors Historie De bestverkochte motor ooit van Ducati is de Monster, ontworpen in de jaren 90 van de vorige eeuw. In deze tijd was Ducati nog een onderdeel van het...
  2. HornEd

    Te koop: Knox Contour backprotector

    Te koop aangeboden: Knox Contour backprotector. Ik heb deze protector ongeveer 1,5 jaar gebruikt. Maar na de verkoop van mijn motoren 2 jaar geleden niet meer gebruikt. Is verder nog in een goede en nette staat. Mijn lengte is 1,78m. De protector is geschikt voor personen van...
  3. HornEd

    Nieuwe systeemhelm Nexo fluogeel, maat S

    Te koop aangeboden: NEXO Touring III systeemhelm Sinds vorig voorjaar ben ik gestopt met motorrijden. Ik heb deze helm net voordat ik mijn laatste motor heb verkocht, aangeschaft. (begin 2012 bij Polo in Duitsland. nwprijs 200,- ) De helm is slechts twee keer gebruikt voor een kort...
  4. HornEd

    te koop: lederen combi Evolution, maat 50/52

    Wegens beeindiging motorhobby, is mijn z.g.a.n. lederen combi te koop. Merk: Evolution Maat: 50 (jas) en 52 (broek) Het geheel is met een lange en/of korte rits aan elkaar te bevestigen. Kleur: matzwart met fluo accenten Ik heb de combi ongeveer 9 maanden geleden nieuw gekocht en...
  5. HornEd

    Wie?Wat?Waterland! #17 Waarheen, waarmee en waarom?

    Welkom in deel 17!! Wie? Wat? Waterland! #17: Waarheen, waarmee en waarom? De zomer is weer begonnen. 8-) De mooie motorreizen, de korte regionale ritjes en de circuitdagen komen er weer aan. :] Kom maar op met jullie reisverslagen of mooie verhalen van jullie speelritjes op de...
  6. HornEd

    Alpinestars GP Pro racehandschoenen

    Te koop omdat ik ze niet meer gebruik en ook geen witte combi meer heb: Alpinestars GP Pro racehandschoenen Maat S Kleur: wit/zwart Verkeert in onbeschadigde maar gebruikte staat. Prijs: 35 euro
  7. HornEd

    kangaroelederen Held Phantom handschoenen, Tricolore

    te koop wegens verkoop van mijn Tricolore combi: Held Phantom kangaroelederen racehandschoenen. Maat S Tricolore uitvoering Zeer goed geteste sportieve handschoen van soepel kangaroeleder met carbon knokkelbescherming en sterke roggehuid (!) bij de handpalm. Verkeren nog in goede...
  8. HornEd

    Wizz Sparkies Tricolore kneesliders

    Te koop gebruikte, maar nog zeker voor 80% goede Wizz Sparky kneesliders. Tricolore motief. Vonkjes zijn uitgetest en doen het voortreffelijk. ;) Deze kneesliders kunnen nog vele vonkjes produceren. Vraagprijs € 30,-
  9. HornEd

    Held Phantom racehandschoenen Tricolore, maat S

    Te koop aangeboden: Gebruikte, maar in zeer goede staat verkerende racehandschoenen van het merk Held. Maat S. Tricolore, rood-wit-groen. Zeer goed geteste handschoenen (Motorrad 2010). Kevlar, roggehuid beschermdelen. Kangaroe leder. Anderhalf jaar geleden nieuw aangeschaft...
  10. HornEd

    Alpinestars Monza lederen combi Tricolore, maat 52

    Wegens verkoop van mijn rode italiaanse schone, mag nu ook mijn bijpassende Tricolore Alpinestars Monza combi weg. Het pak is nog geen 2 jaar oud en heeft lichte schaafschade (niet op het circuit gebeurd) op de rechteronderarm en heup/onderrug. Verder is de staat van het pak nog zeer goed...
  11. HornEd

    Wie?Wat?Waterland! #14. Het is weer voorbij die natte zomer

    Deel 14 alweer. Helaas was deel 13 niet zo succesvol voor mij, maar hierbij een mooie kans voor een goed vervolg. "Het is weer voorbij die mooie :N natte zomer". Songtitel lichtjes, maar naar waarheid aangepast.... Klikken op deze link is een gevaar voor de gezondheid. Geschied alleen op...
  12. HornEd

    Te koop: TomTom Rider pro mét actieve dock

    Helaas wegens beeindiging motorhobby heb ik nu een zgan TomTom Rider Pro te koop. Bij de TomTom zit natuurlijk de rammount (voor bevestiging op de motor) én de actieve dock (stroomvoorziening op de motor) Uiteraard zitten verder alle originele accessoires en boekje erbij. Tevens...
  13. HornEd

    Te koop: Cagiva Navigator 1000

    Mijn Cagiva Navigator 1000 gaat weg wegens een slepende blessure waardoor ik (in ieder geval voor langere tijd) niet kan rijden. Het betreft een origineel Nederlandse motor van bouwjaar 2005 met 24000 km op de teller. Onderhoud zou deze winter weer plaatsvinden. Banden (Michelin Pilot...
  14. HornEd

    Te koop: Cagiva V-Raptor 1000

    Wegens een slepende blessure en een (voorlopig) abrupt einde van mijn motorhobby, staat deze rode Italiaanse schone nu te koop. De motor komt uit 2000 en heeft bijna 20000 km op de teller staan. Ik heb de motor 2 jaar geleden geimporteerd uit Belgie. Onderhoud zou deze winter weer...
  15. HornEd

    Ital dag zondag 21 augustus 2011

    Nieuwe lokatie Beusichem. (afgelopen jaren in Tiel) En alweer niet op de flyer vermeld B| , maar bij deze alsnog. En we zijn er ook bij ;)
  16. HornEd

    Wie?Wat!Waterland!#13. Zomer+Waterland=gehaktballen eten

    Woordenboek der Nederlandse Taal: ge` hakt - bal de -woord (mannelijk) gehaktballen hoeveelheid gehakt in de vorm van een bal, veelal aangemaakt met eieren en beschuit of paneermeel Spelling Correct gespeld: 'gehaktbal' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en...
  17. HornEd

    TK: TrackTraining Lelystad Level 2 op 27 aug 2011

    Wegens verhindering mijnerzijds. Ter overname: TrackTrainingsdag op Lelystad. Level 2. Datum 27 augustus 2011. Ik heb er 129 euro voor betaald (5 sessies). Mag overgenomen worden voor 100 euro. Bij belangstelling svp PB.
  18. HornEd

    Lederen motorjack Evolution maat 50

    Heb hier een zwart motorjack (sportief model) van het merk Evolution te koop: Vorig jaar nieuw gekocht voor 260 euro met de bedoeling dit jaar te gebruiken boven een (kevlar) spijkerbroek. Heb het dit jaar voor het eerst gebruikt (1x !), maar het is toch iets te klein voor mij. (Of ik ben...
  19. HornEd

    Nieuw wegdek met glas?

    Het moet niet gekker worden. Tijd voor de MAG om weer eens in actie te komen tegen deze absurde plannen. Zal lekker worden voor de motorrijder tijdens een onverhoopte schuiver. En hoe is de grip van dat nieuwe wegdek? wegdek met glas |(
  20. HornEd

    3e poging: Cagiva (V) Raptormeeting en ride. Editie N-H

    UPDATE! Nieuwe datum voor de (V) Raptormeeting en Ride. Zondag 3 juli Opmerking: Om torrent en Jurgen71 tegemoet te komen (ze hadden de vorige poging speciaal vrij genomen op de zaterdag) heb ik besloten de meeting op zondag 3 juli te houden. Stemmen is dus wel mogelijk in de poll...
  21. HornEd

    Landelijke Motordagen Assen 23 en 25 april

    Heb vandaag de definitieve aanmelding ontvangen van de organisatie: maandag 25 april Toer P en Toer Q. Wie gaan er nog meer? Zaterdag 23 april: Toer C *kantelaar (startnummer 38) *Richard117 (startnummer 10) *nukem Toer D *Richard117 (startnummer 10) Toer F *Fazerdriver...
  22. HornEd

    Hornet en was-a-bee meeting deeltje 2

    Belofte maakt schuld. En daarom zoals beloofd deze tweede editie van de Hornet en was-a-bee meetings. Voor degenen die de eerste meeting hebben moeten missen, maar natuurlijk ook voor alle anderen die nog eens willen kwebbelen en rijden met lotgenoten: De Hornet en was-a-bee meeting en...
  23. HornEd

    Wie? Wat? Waterland!!! part VII. Lucky 7 of niet?

    *O* *O* Welkom in deel 7!! *O* *O* Na wat pech in het begin van dit jaar nu LUCKY 7? Hier draait het om: Purmerend e.o. oftwewel Waterland Waar het allemaal mee begon: Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)? Wie?, Wat? Waterland! deel 2 Wie...
  24. HornEd

    Cagiva's (V) Raptor meet and ride

    Op verzoek van just_a_girl, heb ik een topic gestart voor een 2e Raptor's Nest meeting and ride. Datum van de meeting: ZATERDAG 22 MEI Verzamelplaats: McDonalds Soesterberg Amersfoortseweg 24 3712 BD Huis ter Heide klik: hier is het Er zal uiteraard ook een bochtig ritje...
  25. HornEd

    Te koop: Uvex Boss 525 integraalhelm maat S (matzwart)

    Te koop: Slechts 1 keer gebruikt, dus zgan. (heel klein licht krasje in de lak achter) Uvex Boss 525 integraalhelm. Kleur: matzwart Maat: S (hoofdmaat 55/56 cm) kleine buitenschaal. Gewicht: 1250 gr Heeft een hele handige sluiting. (zie foto) Licht getint vizier zit erop. Zeer goed...
Terug
Bovenaan Onderaan