Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. flat-twinner

    Agenda-Classic-en-brik-evenementen-2015

    Agenda-Classic-en-brik-evenementen-2015 Volgens mij nog niet aangemaakt. www.hmv-nederland.com/Agenda/2015 www.sammotorsport.nl/category/agenda/ www.classicracingteam.nl/temp/agenda.pdf
  2. flat-twinner

    Vrolijk Pasen

    Voor jullie allemaal;
  3. flat-twinner

    Jaren '83 tot '86 Motorbladen

    Hoort hier eigenlijk niet op dit forum maar tref hier wel de meeste liefhebbers. Paar dozen met motorbladen jaren '83 tot '86 gratis af te halen! Voordat het a.s. zaterdag de papierbak in gaat. Wel afhalen Regio Zutphen. ps ook nog jaren '73 en '74
  4. flat-twinner

    Uitlaat moeilijk te demonteren, wel niet kopervet?????

    Hoe kan ik het beste mijn uitlaat 2-in 2 met balanspijpen en wartels monteren. Wartels op cilinders monteerde ik reeds met kopervet op schroefdraad. Maar hoe de dempers op de pijpen te zetten moet ik hiertussen ook kopervet gebruiken of helpt dit niks? :( Dit alles omdat ik met heel veel...
  5. flat-twinner

    Eigenbouw koffers voor motor

    Wie kan mij helpen aan een tekening voor eigenbouwkoffers voor op een off-road motor, foto's of afbeeldingen hiervan ook welkom, alvast bedankt
  6. flat-twinner

    Gratis voor de Honda

    Is er nog animo voor een Honda voorwiel , 5-spaaks DID 1.85 X 19 inch, in goede staat + lagers en niet krom, is gratis, zelf halen (flesje wijn zou leuk zijn).
  7. flat-twinner

    CB 400 500 550 caferacer halftop met dubbele koplamp

    Heb ik nu over van m'n CB caferacer. Eventueel te ruil voor BMW jaren '70-'80 spul. Alleen het rooster bovenin ontbreekt, (nog op zolder?)
  8. flat-twinner

    Tophalf en stuurkuipje

    Voor klassieker te koop;zwarte stuurkuip met beugels en rode tophalf met dubbele koplamp en knipperlichten met bevestigingmateriaal en balhoofdmontage steun.
  9. flat-twinner

    Suzuki DR500S en de kleur is geel met blauw buddy-sit

    Heb een mooie en goede Suzuki DR500S, zit net onder de 25Kw, bouwjaar 1982. Veel nieuwe delen, tank, buddy, spatborden, koplamp, frame en achterbrug poedercoat. Blok nw. distributie ketting, tuimelaars en kleppen. Geen schade, geen crosser geweest. Eventueel met org. werkplaatsboek en een...
  10. flat-twinner

    Chromen koplamp

    zoek een chromen koplamp voor mijn caferacer-project, liefst met H4 fitting, wel met aansluiting voor 2-koplamporen/steunen
  11. flat-twinner

    Achterwiel BMW voor zijspan gebruik

    Hallo driewielers, wie kan mij (verder) helpen aan een aangepast achterwiel en eventuele schokbrekersvoor mijn BMW type 6/7 die momenteel wordt omgebouwd als zijspanmotor, elke hulp/adres is welkom.
  12. flat-twinner

    Gezocht Jupiter onderdelen of adressen

    Hallo spanners, ik zoek een adres voor Jupiter onderdelen of wie kan mij direct helpen aan een spatbord-achterlicht glaasje, een sierstrip voor rondom de bak en een afdekzeiltje. Ik wil nu wel eens de weg op en gezien het weer wil ik een en ander goed voor elkaar hebben. Is er nog een link...
  13. flat-twinner

    toerenteller

    Wie heeft er nog een electronische toerenteller over het moet op een BMW cafe-racer van 1974, uiterlijk en diameter minder belangrijk, graag reactie ,wie wat waar, groet Flat-Twinner
  14. flat-twinner

    Toerenteller

    Wie heeft er een electronische toerenteller voor een BMW 2-cilinder cafe-racer bouwjaar 1974, diameter en uiterlijk is minder belangrijk, graag een reactie, groet Roberto met de Flat- Twinner
Terug
Bovenaan Onderaan