Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kazuyah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Leuke degelijke zijspan bak te koop

    [ Verkocht ] Leuke degelijke zijspan bak te koop Ik heb helaas maar 2x kunnen rijden met deze bak. Het is een degelijke bak met gordel voor de kinderen. Je kan hem wel even zelf naar smaak verven als je wilt. De bak heeft aan een bmw R65 Edit: BMW R75/6 (foutje, bedankt...) gezeten...
  2. K

    Garmin GPS V (5) Navigatie te koop

    [VERKOCHT] Hallo motormuizen, Ik heb een al wat oudere GPS over. Namelijk de Garmin GPS V met autoroute functie. Het is een beetje een Die-Hard GPS systeem voor gevorderden. Het heeft een kantelbaar zwart/wit scherm (landscape/portrait) waarop een gedetaileerde kaart getoond kan worden met...
  3. K

    Huh, forum kleuren veranderd?

    Ik zat in een topic en ineens werden de kleuren in mooie groen tinten weer gegeven. Dat duurde maar 2 pagina's lang, na een bezoek aan een andere pagina was het weer normaal, maar als het een testje was van de moderators dan vond ik het zeer geslaagd ! Smileys etc. werden wel in normale kleuren...
  4. K

    Newbie vraagjes, ik wil ook span !

    Goedendag, Ik ben van plan een zijspan combi te gaan rijden maar heb 0,0 verstand hiervan. Ik ben wel bereid gewoon lessen te nemen hiervoor. Zoals sommigen misschien al gezien hebben heb ik een savage te koop staan op het forum en marktplaats etc. Maar laatst op marktplaats kwam ik een...
  5. K

    Suzuki LS650 Savage met of zonder GPS

    Verkocht Goeiedag, Hierbij parkeer ik ook mijn motor ! Ik heb wel wat matige foto's omdat ik alleen een matige camera heb :) Een hele goede suzuki ls650 aangeboden. :Y De motor heeft aardig wat kilometers gemaakt, en is voor meer dan 1500 euro opgeknapt. *D Onderandere...
  6. K

    Snow Claw Massacre (Mini test Sneeuwklauwen)

    Minitest: Sneeuwklauwen Vrienden ! Het is zover. 2 jaar geleden heb ik een 2 setjes sneeuwklauwen gekocht uit duitsland. Deze setjes kostten een godsvermogen, maar had het geld toen liggen, zodoende. Vandaag weeralarm, sneeuw en ellende. De perfecte dag voor een testje. *O* Hierbij een...
Terug
Bovenaan Onderaan