Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BBX85
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BBX85

    Cardo Scala G4 Single

    Zo goed als nieuwe Cardo Scala G4. Origineel is het een powerset, maar mijn ex heeft 1 deel gehouden. Dus aangeboden als een single! Werkt en functioneert nog als nieuw! Originele doos erbij, mount voor de helm, inclusief 2 stickermounts & documentatie. Het enige wat je moet halen is een stukje...
  2. BBX85

    Olie, Remvloeistof, Wax, Schoonmaakmiddel, Grondanker & meer

    Ik heb inmiddels nog eens kritisch naar mijn garage gekeken en kom de volgende producten nog tegen die voor weinig weg mogen. Alle producten zijn nieuw en ongebruikt! - Putoline Super DX4 Semi-syntheet 10W40 (€ 30,-) - Putoline DOT 4 (1 liter & 500 ml) (€ 10,- & € 5,-) - Putoline Put Off...
  3. BBX85

    Barracuda Super Grips & SW-Motech balhoofd Mount

    Bij deze aangeboden een Barracuda Super Grips Handvatten, Zilverkleurig aluminium, binnendiameter linker handvat 20 mm. Nieuw in het doosje en ongebruikt. Winkelprijs € 55,-, hier € 40,- Daarnaast nog een balhoofd kogelklem van SW-Motech, voor een balhoofdgat van 17,5 mm tot 20,5 mm breed...
  4. BBX85

    Barracuda Freccia Led Knipperlichten (2 sets, 4 stuks)

    Te koop aangeboden 2 setjes Barracuda Freccia Led Knipperlichten, nieuw in de verpakking. Nooit gebruikt of gemonteerd geweest.(Winkelwaarde 53 euro per set) Vaste prijs: 2 sets/ 4 stuks €75,- of 1 set voor €40,- Ophalen mogelijk (regio Harderwijk), verzenden ook (verzendkosten zijn voor...
  5. BBX85

    Garmin Zumo 550

    De volgende advertentie heb ik ook op marktplaats gezet, maar wilde jullie die niet onthouden! Te koop aangeboden wegens overcompleet: Garmin Zumo 550. Met heel veel plezier en succes heb ik dit navigatietoestel de laatste jaren gebruikt, doch heel zuinig mee geweest. Het toestel en de...
  6. BBX85

    Remzuiger draaien (om de as)

    Beste forummers, onlangs kom ik dit stukje gereedschap tegen: De bek van de tang grijpt zich aan de binnenkant van de (holle) remzuiger vast. Nu leek me dat wel makkelijk, omdat bij het schoonmaken van de remmerij, ik altijd een beetje zit te prutsen om die remzuiger te draaien (en...
  7. BBX85

    Momentsleutel 0 - 25 NM bereik

    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een momentsleutel van het onderste bereik/segment (tot 25 a 30 NM) Wie heeft nog iets leuks liggen voor schappelijk geld? BVD!
  8. BBX85

    Honda CBR 1000 RR 2004 - 2007 OEM nokkenaskettingspanner

    Bij deze bied ik een OEM NAKS aan passend op de Honda CBR 1000 RR 2004 -2007. Op de website van motosport.com staat hetzelfde artikelnummer voor de naks passend op een Honda CBR 600 RR 2003 tot iets jonger. Dat is dus volgens mij hetzelfde artikel. De reden van verkoop is dat ik in mijn...
  9. BBX85

    CBR 1000 RR onderdelen

    [Update, 7 April 2015] Hotbodies knipperlichten zijn verkocht. [Update, 14 Maart 2015] Kuipruitje 2004 - 2007 is verkocht. [Update, 11 Maart 2015] Als toevoeging en als kick, heb ik ook nog een Kuipruitje in de aanbieding passend op een CBR 1000 RR 2004-2007, nieuw, nog nooit...
  10. BBX85

    Honda CBR 600 F2 remschijven voorkant

    Voor de motorfiets van mijn vriendin zoek ik nog een setje remschijven voor de voorkant. De huidige beginnen voor mijn idee wat teveel te tekenen (zijn inmiddels ook 70k km oud) en ik zou ze graag vervangen voor een wat jonger tweetal. Wie heeft toevallig nog iets liggen voor een leuk prijsje?
  11. BBX85

    Motorrit Eifel 2013

    Beste mede-reizigers!! Aankomende zomer ben ik van plan om met een groepje richting de Duitse Eifel te gaan en daar een mooie rondrit te maken. Vorig jaar ben ik daar twee keer heen gegaan en een paar flinke tochten gemaakt en dit jaar moet dat zeker weer gaan gebeuren! Nu ben ik in het...
  12. BBX85

    Honda CBR 1000 RR 2008 uitlaat

    Medeforummers, ik ben op zoek naar een goedkoop tweedehands sportuitlaatje voor de bovenstaande motorfiets. Op dit ogenblik heb ik er een Taylormade onderhangen maar aangezien er toch weer wat tripjes naar de duitse Eifel gepland staan, wil ik in plaats van mijn standaard uitlaat, een...
  13. BBX85

    Honda CBR 600 F2 1991-1994 tellerraam

    Wie o wie heeft zoiets liggen? Mag met metertjes, alleen heb ik die niet nodig. Het huidige raampje heeft schade aan de zijkant en ik ben bang dat dat de metertjes uiteindelijk niet ten goede gaat komen. Fototje van internet geplukt:
  14. BBX85

    Linker bobine Suzuki GSX600F 88-97 en CDI-unit (1991)

    Tietol zegt het al, komt van een werkende motor af, de linker bobine voedt cilinder 1 & 4, in goede staat! Foto volgt asap! Vraagprijs € 30,- Verzenden en/of ophalen geen enkel probleem. Bij interesse even mailen naar: blodewijkx at gmail punt com
  15. BBX85

    Probleem GSX600F 1996

    Beste mede-forummers, ik zit met een probleem met de bovenstaande motor. Na de winterstop had ze een klein rondje gereden, a 20 km, zonder enig echte problemen. Nadat ze hem weggezet had, merkte ik de dagen erna op dat de fiets erg naar benzine rook. Eerst maar even gelaten voor wat het...
  16. BBX85

    Benzinekraan GSX600F 1996

    Beste mede-forummers! ik ben op zoek naar een benzinekraan voor een Suzuki GSX600F uit 1996, volgens mij is de kraan van '88 tot '97 hetzelfde gebleven, dus dat zou ook kunnen werken. Het liefst voor een zacht prijsje uiteraard :) Bij voorbaat dank! Gelieve te mailen naar: blodewijkx...
  17. BBX85

    Benzinekraan GSX600F 1996

    Beste mede-forummers! de benzinekraan van de fiets van mijn vriendin lekt en nou ben ik er achter gekomen dat het laatste rubbertje voor de knop compleet verweerd was. Inmiddels heb ik dat rubberen ringetje vervangen echter heb ik met mijn stomme kop niet goed gekeken hoe het 'witte doppie'...
  18. BBX85

    Welke remvloeistof te gebruiken?

    Beste mede-forummers! ik heb zojuist een complete set Hel staalflex remleidingen binnengekregen die ik binnenkort wil gaan monteren op mn CBR1000RR. Nu heb ik een nieuwe fles remvloeistof gekocht, Dot 5.1 en wil die uiteraard ook gaan gebruiken bij deze install. Nu lees ik in het...
  19. BBX85

    Montage Tandwiel achter

    Beste mede-forummers, ik zit verlegen om een klein beetje advies. Vorige week heb ik een nieuwe kettingset besteld die ik nu wilde monteren. Het achtertandwiel wat ik nu binnen heb gekregen, is 7 mm dik, tov de 4 mm van het standaardtandwiel. Nu is het probleem als volgt: als ik het nieuwe...
  20. BBX85

    Honda CBR 1000 RR 2008 Kettingset

    Beste mede-forummers! wegens de aanschaf van een nieuwe kettingset (DID gouden ketting etc), gaat de oude in de verkoop. De kettingset is absoluut niet vervangen omdat hij opgereden was, de foto's van de tandwielen spreken voor zich, hier kun je nog behoorlijk kilometers mee maken. Wel...
  21. BBX85

    Budget Druppellader

    Beste mensen, heb zojuist de accu uit mn fireblade getrokken omdat ik niet zoveel zin heb om in het voorjaar een nieuwe accu aan te moeten schaffen. Echter heb ik nu ook niet zoveel zin om 50 euro uit te geven aan een druppellader. Deze lader doet toch ook zn werk...
  22. BBX85

    Suzuki GSX600F 1997 remschijven gezocht

    Beste mensen, de voorste remschijven van de motor van mijn vriendin zijn erg slecht en dienen zo spoedig mogelijk vervangen te worden. Nou is het budget enkel een beetje een probleem en daarom probeer ik via deze manier een goede 2ehandse set te bemachtigen. Remblokken kopen we gewoon nieuw...
  23. BBX85

    Honda CBR 1000 RR 04-07 zwart/rode shorty hendels

    Beste mensen, bij deze bied ik een nieuw en ongebruikte set rem/koppelingshendels aan voor de Honda CBR 1000 RR (bouwjaar 2004-2007). Het zijn zwarte korte hendels met een rode versteller. Ophalen of verzenden is uiteraard mogelijk. Vraagprijs: voor 60 euro heb je ze thuis op de...
  24. BBX85

    Honda CBR 1000 RR '06 origineel achterlicht

    Bij deze bied ik nog wat oude originele onderdelen aan van mijn vorige motorfiets. Het betreft een set originele luchtfilters (ongeveer 5000 km mee gereden), de originele knipperlichtrelais en het originele achterlicht. Tegen een schappelijk bod op te halen of te verzenden :) even mailen...
  25. BBX85

    Honda CBR 1000 RR 2006/07 originele uitlaat

    Bij deze bied ik de bovenstaande uitlaat aan. De uitlaat heeft een 9.000 km meegedraaid waarna ik hem vervangen heb door een Two Brothers slip-on. Met andere woorden, uitlaat verkeerd nog in goede staat maar vertoont wel gebruikssporen. Wellicht kan iemand mij vertellen of deze uitlaat ook op...
Terug
Bovenaan Onderaan