Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: T1moff
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Terug schakel probleem Yamaha xt660z tenere

    Beste allemaal, Ik ben met mijn Yamaha xt660z Tenere uit 2009 op reis van Nederland naar Centraal Azië, momenteel ben ik in Tehran-Iran. Sinds gisteren heb ik een schakel probleem. Motor garages voor grote motoren hebben ze in Iran niet/nauwelijks, maximaal toegestaan zijn motoren van 250cc. Ik...
  2. T

    Jiffy schakelaar omzeilen

    Beste motorvrienden, Mijn honda africa twin xrv750 uit 1997 heeft een probleem met de jiffy schakelaar/contact. Als ik over een hobbel rij of ik geef een tik tegen de zijstandaard dan houd de motor even in. Sinds kort zelfs op de snelweg (zonder hobbels) houdt de motor af en toe in en na een...
  3. T

    Remblokken omdraaien

    Beste liefhebbers, Ik kwam dit weekend tot de conclusie dat de remblokken van mijn circuitmotor ongelijk zijn afgesleten. Als in, het binnenste blok van de remklauw is verder versleten dan het buitenste blok. Normaal gesproken hou ik niet van concessies doen als het op mijn circuitmotor...
  4. T

    Huwelijks cadeau motorrijders

    Iemand toevallig een leuk idee om een stel dat allebei gek is van motorrijden voor hun huwelijk te geven? Hoeft geen groot iets te zijn, ze krijgen al een cadeau in de vorm van centjes. Ik en cadeau ideeën.. :N
  5. T

    Gezocht; plekje Zandvoort MSL 17-07 groep 2 of 3

    Zoals titel beschrijft; ik ben opzoek naar een plekje voor 17-07-2018, Zandvoort MSL. Liefst groep 3 anders groep 2. Mvg Timon
  6. T

    Koppeling gsxr pakt te hoog op

    Avond allen, Ik vind dat de koppeling van mijn gsxr 750 k1 circuitmotor te hoog oppakt. Rij er ondertussen al een tijd op deze manier mee, maar wil het nu toch eens aanpakken. Echter kom ik er niet achter waar het in zit. Heb al eens de frictieplaten vervangen omdat ik dacht dat ze op...
  7. T

    Honda Africa Twin spanningsprobleem

    Vorige week wilde ik na een korte boodschap bij de supermarkt weer terug naar huis rijden (heenweg geen problemen), maar bij omdraaien contactslot vielen alle dashboard lampjes na ongeveer twee seconden uit. Daarna bij herhaaldelijk sleutel omdraaien ging er geen lampje meer aan. Ik met de...
  8. T

    Brandstofpomp primed niet?

    Het lijkt alsof mijn gsxr 750 k1 bij het omzetten van het contact af en toe de brandstofpomp niet primed. Het rode FI lichtje op het dashboard knippert dan en je hoort geen elektrisch/mechanisch geluid van (wat ik denk?) de brandstofpomp. De motor wil dan niet starten. Als ik nog één of twee...
  9. T

    Stotteren/haperen Suzuki GSXR 750 k2

    Beste forumleden, Ik schakel de hulplijn weer eens in voor een vervelend probleempje, hopelijk kunnen jullie me weer op weg helpen. Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een Suzuki GSXR 750 k2 waarmee ik enkele keren per jaar op het circuit rij, de rest van het jaar staat hij stil...
  10. T

    BMW F650GS elektrisch probleem

    Hallo allen, Vanmiddag na een maand stilstand (buiten) op mijn BMW F650GS gestapt om een stuk te rijden. Fiets startte meteen en zonder probleem een half uur me licht aan gereden. Na een snelle boodschap wou ik weer naar huis rijden, maar bij omdraaien van het contactslot gebeurde er...
  11. T

    Knal bij starten

    Hallo allen, Heb al even zitten zoeken met de zoekfunctie, maar kan nog geen duidelijk antwoord vinden op het volgende; Mijn Africa twin (bj 1997) geeft bij ongeveer 50% van de keren starten een harde knal uit de uitlaat. Lijkt zeer sterk op onverbrande brandstof die tot ontbranding komt...
  12. T

    Koppeling expert(s) gezocht Suzuki GSXR 750 k2

    Goedenavond allen! Ik vond de koppeling van mijn GSXR 750 k2 erg laat oppakken en had daardoor het gevoel dat deze aan vervanging toe was. Vandaag was ik in de hoop de koppelingsplaten te vervangen, maar ik liep tegen het volgende aan. Bij het demonteren van de oude frictieplaten vond ik...
  13. T

    De fijne kneepjes

    Beste racefanaten, Ik heb een aantal weken terug mijn eerste circuitdag gereden op zandvoort. Erg goed bevallen en wil dan ook vaker een dagje pakken. Ik rij een Suzuki gsxr750 k2 en dat is prima voor nu, lekker oefenen en geen ramp mocht ik eens een slippertje maken. Doordeweeks rij ik al...
  14. T

    Dynamo Suzuki gsxr 750 opnieuw bedraden

    Hallo allen, Ik heb wat laad problemen met mijn Suzuki gsxr 750 uit 2002. Heb het laadcircuit eens blootgelegd en denk te weten waar het probleem zit. In de bedrading van dynamo naar spanningsregelaar namelijk. Dynamo zelf geeft goede waarden af (+- 80V over alle combinaties gele draden)...
  15. T

    Bridgestone Battlax 003-r in de regen?

    Beste circuitliefhebbers, Ik hoop binnenkort mijn eerste meters op het circuit te maken met mijn Suzuki GSXr 750 K2. Heb deze vorig jaar geruild voor een andere fiets met de gedachte wat circuitdagen te gaan rijden (ik rij overigens elke dag woon werk op een africa twin). Nu heeft de...
  16. T

    Suzuki gsxr 750 valdoppen

    Voor mijn Suzuki gsxr 750 k2 ben ik opzoek naar een set valdoppen. Voorvork, achterbrug, frame zijn allemaal welkom. Liefst PBtje. Mvg Timon
  17. T

    Elektrisch probleem

    * Voor het gemak even gekopieerd uit het Africa Twin topic* Mensen ik heb hulp nodig! Ik weet het niet meer... Mijn RD07a heeft een elektrisch probleem maar ik kom er niet achter wat het is. Ongeveer twee maanden terug merkte ik dat mijn AT minder makkelijk startte dan voorheen...
  18. T

    Complete Honda Africa Twin RD07a XRV 750 in onderdelen

    MP-link: http://link.marktplaats.nl/m821696977 Volledig in onderdelen te koop: Honda Africa Twin RD07a XRV 750. Is rijdend weggezet met 135000km op de klok. Zwetend langs de achterste kleppendeksel en verbruikte ook olie (om die reden heb ik een andere AT gekocht). Mocht je interesse...
  19. T

    Alpinestars monza 1-delig pak mt.52

    Beste allemaal, Ik bied te koop aan een Alpinestars monza 1-delig pak. 2 jaar geleden in een opwelling gekocht, maar nooit gebruikt. Ondertussen is mijn interesse van snelle motoren meer richting toer veranderd en zie ik mij het pak voorlopig dan ook niet gebruiken. Zonde om in de kast te...
  20. T

    Alpinestars SP-1 lijm laat los?

    Foto zegt genoeg denk ik, lijmlaag onder de klittenbandsluiting laat los. Is dit een bekend probleem? Handschoenen zijn een maand of drie oud. Paar regenbuitjes meegepikt, maar verder uiteraard altijd droog bewaard. Lijkt me toch niet dat dit hoort? Heb ik misschien nog kans op garantie?
  21. T

    Honda hornet start niet

    Beste mensen ik heb jullie hulp nodig! Afgelopen zaterdag heb ik mijn honda hornet uit 2001 opgehaald. Bij de verkoper van tevoren even warm laten lopen, hij had al een maand niet gereden. Prima, op de choke gestart, viel wel nog een keertje uit (na een seconde of 5) maar verder helemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan