Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: alfaduc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Project Speed tracker 955i

    Hallo weer eens meegelezen ,maar lastig om bij te blijven. Voor de aardigheid maar eens foto posten van Speed tracker projekt op basis van 955i speed triple van 2001. De ruwe lijnen komen er in. maar nog veel afwerking met Alu polijstdelen voor de klasieke look
  2. A

    Kabelboom Triumph Speed triple 1050 2004-2007

    Hallo heeft er iemand toevallig nog nette kabelboom liggen van de Speed triple 1050 van modeljaar 2005 tot 2007.
  3. A

    Kuipruit onbekend

    Beste motorwensen voor 2017. Vond bij het opruimen paar kuipruitjes die mij onbekend zijn. misschien dat hier iemand ze herkend Ruit heeft 7 montagegaten Merk Secdem
  4. A

    Welke banden onder Dirt tracker

    Ben van een Triumph Speed triple van 1999 een Dirt tracker (flat tracker)aan het bouwen. Voorvork is van Tiger 1050 voor mooiere stand voorzijde Maar heb achter 6 j velg met standaard 190-55-17 band. Wil nu een grove band achterop die ook nog lekker rijdt bij droog weer. In 180 -55-17 vind...
  5. A

    Gilles tooling clip-ons 52mm gezocht

    Hallo ben op zoek naar 52mm klemdelen van Gilles Tooling variobars (verstelbare clip-ons) heb namelijk goudkleurige 45 mm variobars liggen van Triumph Daytona 955i Wil deze set op Speed triple upside down van 52mm monteren weet iemand welke motoren er ook 52mm voorvork hebben?
  6. A

    krukasdeel 2 takt 2 cillinder onbekent

    Bij opruimen onderdelen kwam ik nieuw krukasdeel van 2cillinder (of 3 cillinder) tegen. is mij niet bekend van wek merkt type. volgens mij Yamaha of Suzuki. Betreft middelste deel net 2 kruktappen. wat opvalt is 1 lager en 1 keering . Herkent iemand dit deel?
  7. A

    Herkent iemand deze Kokusan CDi unit ?

    Bij partij onderdelen zat nog nieuwe CDI unit van Kokusan CU15 573J Heb geen idee waar hij van is. heb al diverse pogingen via google gedaan. kan iemand mij vertellen waar deze van is?
  8. A

    Triumph Thunderbird sport mono zadel

    Ik zoek een mono zadel voor de Triumph Thunderbird Sport. Mag eventueel ook een sportief zwart zadel zijn. Niet het standaard zadel.
  9. A

    Suzuki GSXR750 SRAD 1999 alarm uitbouwen

    Hallo wil bij een kennis van zijn Suzuki SRAD alarm uitbouwen . Nu zal er bij de Suzuki SRAD waarschijnlijk ook wel een standaard een brugstekker zitten welke word verwijderd bij montage van alarm. Bij diverse motoren waarvan ik het weet(R6 1999-02 en Triumph Speed triple) zit er witte...
  10. A

    Welke motor heeft Zes zuigerklauw of 4 zuigerklauw 80mm st

    Wil eens kijken of er een zeszuigerklauw of een vierzuigerklauw is met een steek van 80mm mm die op mijn voorvorkpoot van een Triumph Thunderbird te monteren is.
  11. A

    Rempomp 11mm 7/16 losse rempot

    Hallo ik heb bij het ombouwen van Triumph Thunderbird 900 naar cafe racer een andere rempomp gemonteerd met losse rempot. Deze motor heeft enkele remschijf met dubbelzuiger remtang De rempomp die ik heb gemonteerd komt van R1-R6 model 2000. ( Nissin 14mm 9/16 pomp) De standaard rempomp was...
  12. A

    R6 2001 in onderdelen bij voldoende interesse

    Hallo heb hier een R6 van 2001 met maar 8600Km. Deze motor is nieuw gekocht bij RR trading , maar vorige Belgische eigenaar heeft deze nooit ingeschreven. Is wel aankoopbewijs bij. Hij had deze voor zijn vrouw als tweede motor, en in Belgie is het schijnbaar zeer simpel om op dezelfde...
  13. A

    Yamaha R6 cirquit racer 2001 (ex EK motor)

    Yamaha R6 racer zonder papieren. wel nummers er in en aankoopnota. Motor heeft in 2001 Europees kampioenschap gereden. (naar zeggen vorige eigenaar door Werner Daemen) Deze motor heeft volledige tuning (Yec) en zeer veel extra's. Volledig Olins vering (achterdemper,voorvorkpatronen en...
  14. A

    Lazer Xtreme dempers diam 85mm lengte 36cm

    Heb nog 2 nieuwe lazer Xtreme RVS dempers over van project. Deze dempers hebben e-keur , maar dan moet er Db killer in. De Db killers heb ik er niet bij Maten : aansluitmaat 40mm inwendig (slip-on) Met DB killers 38mm inwendig(zijn hulsjes met pijpje) diameter 85mm lengte 36cm...
  15. A

    Sprint ST1050 ombouwen tot caferacer

    Hallo is wel geen classieker , maar qua prijs mag hij vast in de rubriek "brikken" Als schade motor gekocht voor nog geen 750 euro. Heb van Sprint ST 1050 op Franse site ooit eens een zeer mooie ombouw gezien naar de look van de Ducati MH900i. Heb deze foto al diverse keren proberen...
  16. A

    Clip-ons 53mm en classic topkuip gezocht

    Hallo ben Triumph Sprint ST 1050 aan het verbouwen naar Classic/cafe racer. Heb hierin voorvork uit Tiger 1050 ( vork 45mm boven kroonplaat) Wil boven de kroonplaat clip-ons zetten. Weet iemand welke motor deze maat clip-ons heeft (53mm) Verder zoek ik en mooie classic topkuip die...
  17. A

    Welke knipperlichten op caferacer?

    Ben Triumph Thunderbird aan het verbouwen , maar zit te dubben over welke knipperlichten ik er op moet zetten. Mag namelijk niet te modern zijn ,maar ook niet te groot Iemand een idee , en waar te koop.
  18. A

    Brembo of Nissin Radiale koppelingspomp gevraagd

    In eerdere topic ook koppelingspomp gevraagd, maar heb besloten voor een radiale pomp te gaan. Heb nog een radiale Brembo rempomp liggen(zie foto) Zodoende zou een rechte Brembo koppelingspomp de voorkeur heeft. Heb ook een Nissin radiale rempomp liggen, dus als iemand een Nissin radiale...
  19. A

    Koppelingspomp gevraagd (mag radiaal zijn)

    ~[i][/i Ben een Triumph Thunderbird van 1995 aan het ombouwen naar Cafe racer. Heb daar een hydraulische koppeling op. Maar wil een kleinere pomp als de originele. Wie heeft er nog een nette pomp kompleet liggen. (liefts los reservoir) Mag eventueel ook radiale koppelings pomp zijn. Heb...
  20. A

    Koppelings pomp gezocht universeel

    Ik zoek een koppelingspomp met los reservoir. Mijn Triumph Thunderbird van 1998 heeft vast reservoir , maar bij monteren ander stuur staat mijn reservoir te schuin Mag van Aprilia, Ducati , Honda, enzz zijn. Maakt niet uit waarvan als hij maar op 22mm stuur past. Als iemand weet...
  21. A

    Triumph Thunderbird 900 Sportzadel gezocht

    Ik ben op zoek naar een Sportzadel inclusief seatcover voor een Triumph Thunderbird 900 van 1995. Mag zadel van thunderbird Sport zijn . Zal er een foto bij zoeken als voorbeeld
  22. A

    Gezocht Triumph Speed Triple Frame NL kenteken

    Ben op zoek naar net Speed triple frame met NL kenteken. Heb Belgische Speed triple van 1999, maar wil deze totaal verbouwen. Deze motor is momenteel gedemonteerd, dus op voorhand keuren is iets te veel werk. Mag elk bouwjaar zijn van 1997 tot 2010. Gebruik enkel frame/blok en...
  23. A

    Honda CR85 (grote wielen) crosser 2001

    Nette Honda CR85 van 2001. Model met grote wielen. Crosser is enkel voor hobby doeleinden gebruikt. (geen wedsstrijden) Deze CR85 loopt perfect. Prijs 950 euro of redelijk bod
  24. A

    Suzuki GSR 600 Devil sportdemperset E-keur

    Nieuw set Devil Dempers en tussenpot RVS voor Suzuki GSR600. Is met E-keur en uitneembare DB killers. Kompleet met montageset Prijs 280 euro (exclusief verzenden)
  25. A

    Devil Linkpijp Kitsets (incl ophangset)

    Diverse montagesets van Devil om demper aan motor aan te passen op originele Spruitstuk. Alles RVS en nieuw Ook diverse sets voor montage hoge uitlaat Hierbij zitten ook de ophangbeugel en montage set. Prijs 40 euro per set (excl verzenden) Honda CBR600 div typen Honda CBR 900...
Terug
Bovenaan Onderaan