Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. vonketrekker

    Topic niet chronologisch?

    Ik kon hem even niet zo snel vinden als feedback, dus mocht die al gemeld zijn: mea culpa. In dit topic: https://www.motor-forum.nl/threads/hulp-weggeef-en-kringlooptopic-deel-2.409869/page-59 Staan (voor mij dan) een aantal nieuwe posts, maar die staan gewoon ergens midden in. En er zijn er...
  2. vonketrekker

    Het grote suzuki V-strom topic deel 3

    Welkom, in het V-strom topic deeltje 3 *D vorige delen Suzuki V-Strom rijders Het grote suzuki V-strom topic deel 2 De rijders (en hun motoren) Aad900 650 L2 carterplaat, topkoffer met remlicht, handkappen, Xenon, 12 volt contact, OSCO kettingsmeerapp. GIVI valbeugelset, MRA smoke...
  3. vonketrekker

    Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

    Motor Studenten Delft & Motor Alumni Delft - XIX [hr] [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Deel XIV Deel XV Deel XVI Deel XVII Deel XVIII [hr] Aanstaande ritjes...
  4. vonketrekker

    Vreemd DL1000 probleem

    Collega sleutelaars, Ik heb een probleem met mijn DL1000 en ik heb geen flauw idee waar ik het moet zoeken: Het probleem Na een stuk snelweg (minimaal 45 minuten) valt mn motor uit. Soms wil die nog heel even stationair draaien maar smoort die na 10 seconden, soms is het gewoon gelijk uit...
  5. vonketrekker

    Givi bevestigings-boutjes

    Deze kwam ik nog tegen bij het opruimen. Gratis af te halen, of tegen verzendkosten op te sturen :)
  6. vonketrekker

    Mistlichten / Breedstralers

    Aangeboden een setje mistlichten / breedstralers. Ze zijn ongeveer 12 cm lang en 8 hoog/breed. Zoals je op het 1e fototje kan zien is het rubbertje aan de achterkant gescheurd. Dat was voor mij geen probleem en met een tiewrapje opgelost :) Geen idee wat het nog waard is, 10 euro?
  7. vonketrekker

    Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO (PeulWijk Oost) PWW (PeulWijk West) PPP (PlasPoelPolder) Scheveningen! stukje van Den Haag (15-1-'12) ander stukje den haag ( 19-3-'12) Oh, oh, Den Haag! Deel 39...
  8. vonketrekker

    Pensleutel Bosch slijptol

    Heeft er iemand toevallig nog een pensleutel voor een Bosch slijptol liggen waar die niks mee doet? Ik heb die van mij waarschijnlijk weggegooid |( Heb er ook nog 1 liggen van MacAllister maar die past niet. Zo'n ding dus:
  9. vonketrekker

    Motor Studenten Delft XVIII - Eindelijk volwassen!

    Motor Studenten Delft & Motor Alumni Delft - XVIII [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Deel XIV Deel XV Deel XVI Deel XVII [hr] Aanstaande ritjes worden vetgedrukt vermeld...
  10. vonketrekker

    Opeens onder een ander account?

    Hey! Ik zat lekker rustig rond te klikken op MF en ging daarna weer naar Mijn M-F, maar ik kwam opeens in iemands andere sessie terecht? Een klik later was alles weer normaal, maar wel vreemd...
  11. vonketrekker

    SONAR SMX Alarm

    Toen ik mijn fiets kocht zat er een SONAR SMX Alarm ingebouwd. Nu was deze al uitgeschakeld, en ik heb hem eigenlijk nooit ingeschakeld gekregen (ook geen behoefte aan...). Echter wil hem nu graag eruit hebben, maar ik helaas niks vinden qua draadboom of wat dan ook. Het (Italiaanse) bedrijf...
  12. vonketrekker

    Motor Studenten Delft XVII - Met de zomer in je helm!

    Motor Studenten Delft & Motor Alumni Delft - XVII [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Deel XIV Deel XV Deel XVI [hr] Aanstaande ritjes worden vetgedrukt vermeld in het...
  13. vonketrekker

    Uitlaatpakking loskrijgen?

    Hey mensen, Ik zit met een stom probleempje: Omdat mijn blok een tikje heeft wat 99% komt door een slechte uitlaatpakking wou ik deze vervangen. Nu zit hij er idd aardig verrot uit, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid eruit. (De bochten hadden ook al een rubberhamer nodig om los te...
  14. vonketrekker

    Simpele scharnierende voetsteuntjes

    Voor een projectje ben ik opzoek naar simpele voetsteuntjes inclusief scharnier. Zoiets dus: Maar dan niet van dat lompe rubber erop, maar gewoon een minimalistisch steuntje. Zoiets dus: Edit: Eventueel is alleen een losse houder/scharnier ook welkom, van de stepjes is erg veel...
  15. vonketrekker

    Motor Alumni Delft - XIV - Waar de zomer al flink bezig is

    Motor Alumni Delft - XIV Game on! [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008 Motorstudenten Delft -...
  16. vonketrekker

    Motor Alumni Delft - XIII - Waar studenten ook welkom zijn

    Motor Alumni Delft - XIII Game on! [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008 Motorstudenten Delft - Shirt...
  17. vonketrekker

    [Gratis]Givi monolock plaat

    Kan ik hier nog iemand blij maken met een givi monolock plaatje? Ligt nu toch nutteloos niks te doen -> gratis af te halen :) What you see is what you get ;)
  18. vonketrekker

    Motorstudenten Delft Part X - De Jubileum Editie

    Motorstudenten Delft Part X *O* De Jubileum Editie *O* [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008 Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting...
  19. vonketrekker

    Garmin Quest 1 & 2, de ervaringen

    Hallo, Ik zit inmiddels al een tijdje te kijken naar een 2de hands Quest. Deze beginnen 2de hands inmiddels goed betaalbaar te worden en zijn redelijk verkrijgbaar. Ik vroeg mij af hoe de ervaringen met die apparaatje zijn en of er nog meer verschillen zijn tussen de 1 & 2 behalve het...
  20. vonketrekker

    vraagje over verzekering 25 kw motor..

    Hij stond eerst ergens anders, hopelijk krijg ik hier meer respons ;) Ik heb mijn motor na aankoop telefonisch gelijk verzekert. Kreeg ik vandaag het papier werk binnen staat die daar gewoon op 45kw. Heb ik met de ANWB gebeld en zeggen ze dat het altijd zo doen. En ze kijken bij een...
  21. vonketrekker

    En vanaf nu rijd ik ook gezellig op 2 wielen

    Joepie de Poepie Ik heb nu ook een mooi 25 kw machientje *O* Het is een mooie zilveren diversion uit '95 geworden, altijd goed onderhouden en loopt als een zonnetje :] Ik wil er nog een onderkuip opzetten en misschien (mat)zwart spuiten. Helaas ben ik met het verzekeren tegen...
Terug
Bovenaan Onderaan