Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NinjaNoob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NinjaNoob

    Z achterlicht

    Ik zoek een Z achterlicht. Je weet wel die achter op de Z750/800 waarvan de led lichtjes 2x Z vormen Hoeft niet nieuw te zijn, uiteraard wel heel en werkend....wie helpt :?
  2. NinjaNoob

    Gezocht uitlaatbochten GSX-R 2006-2009

    Voor een maat van mij ben ik opzoek naar de uitlaatbochten van een GSX-R zodat hij een andere demper kan plaatsen. Mocht je dit hebben liggen en je wilt er vanaf dan hoor ik het graag... :W
  3. NinjaNoob

    Buddyseat Ninja 2005

    Wie heeft er een buddyseat voor een Ninja 2005/6 liggen. Dus het achterzitje ;) Hoeft niet zitwaardig te zijn want wil er een "bagagedrager" van maken. Indien je het hebt ligg3n en er vanaf wilt mag je mij contacten :W
  4. NinjaNoob

    Hemelvaartsdag-rit CMA

    :W Er is mij gevraagd om een rit van de CMA onder de aandacht te brengen en dacht dan doe ik dat iig hier in dit topic... Dus mocht je zin hebben in een gezellige ritje, muziek en een hoop gezelligheid dan ben je van harte welkom.... Voor meer info kijk op:
  5. NinjaNoob

    Het ZX6R topic deel 81, Wat is toch dat gele ding in lucht?

    *O* Welkom in alweer het 81e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Topic Personal Trainster Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil...
  6. NinjaNoob

    Estrax Bobbins M10

    Hierbij te koop Estrax Bobbins M10. Waarom :? Vind ze niet mooi bij mijn zwarte achterbrug dus ga opzoek naar andere. Zondag gekocht op de beurs dus lekker nieuw... Prijs; een redelijk bod :)
  7. NinjaNoob

    MF Paintball Battle

    Hierbij geef ik aan het volgende te willen organiseren een: *O* Jaarlijks terugkerende MF Paintball Battle (MFPB) *O* Ik dacht misschien is het wel leuk om een Painballdag te doen met een zooitje MF'ers Om het makkelijk te houden vormen we twee of drie groepen en gaan we gewoon lekker...
  8. NinjaNoob

    ZX-6R naar Man 2010 :?

    Beste ZX-6R rijders, we zijn er nu over begonnen en ik heb een gekke bui dus dacht ik: Laat ik eens kijken hoeveel animo er is om in 2010 naar de TT te gaan op Isle of Man!! :9~ Let op dit topic is om te peilen!!!! Houd er rekeing mee dat je zomaar een week weg kan zijn mocht je mee gaan...
  9. NinjaNoob

    Dainese lerencombi dames maat 42

    Te koop aangeboden omdat het niet langer gedragen word. Dainese leren damescombi Maat 42 Pak is 3 of 4 jaar oud (afgelopen 2 jaar niet gedragen) en goed onderhouden. Vorige draagster is ongeveer 1.65 hoog en 65/70 kg (gegokte waarden) Mag weg omdat zij nu in Australië zit en het pak in...
  10. NinjaNoob

    ZX-6R Kart Meeting 2008

    *O* *O* Karten!!! *O* *O* Mede Kawastrijders zoals al gezegd is er een kartdag/avond in de maak. Er is blijkbar genoeg animo voor dus ik zeg regel dat.... B| ohja ik ben de gelukkige... Ik ga het natuurlijk niet helemaal zelf doen jullie moet ook ff wat doen. Wat? - Opgegeven of je...
  11. NinjaNoob

    ZX-6R Airblade light smoke kuipruit

    Aangeboden een Airblade Doubble Bubble light smoke kuipruit voor een ZX-6R 2000/2001/2002. prijs is 50,- euro (ex verzending) Reden is dat ik het ruitje niet donker genoeg vind. Doe is gek en koop een nieuw kuipruitje voor jezelf *O*
  12. NinjaNoob

    Licht onder de motor :?

    Is er iemand die weet of het mogelijk is om een een (neon)licht onder de motor te monteren :? ff een beetje poser gehalte opvijzelen ;) zit er iig geval over te denken maar weet niet of het moggelijk is en waar ik zoeen lampie kan vinden, mensen met goeie ideeën aanwezig...... :?
  13. NinjaNoob

    gezsocht: kuipframe ZX-6R 2002

    vrienden motorrijders: ik ben op zoek naar een kuipframe van een Kawasaki ZX-6R 2002 wie helpt mij er aan of weet er één te koop staan ergens alsvast bedankt.....
  14. NinjaNoob

    FZ-750 manual

    kan iemand mij helpen aan een FZ 750 user manual of iig het stuk over de versnellingsbak? :? Mijn broer heb wat probs en wil die oplossen maar heeft geen manual dus.....
  15. NinjaNoob

    MF sponsor worden...

    Vraagje aan het beheer. Als ik Motor-Forum financieel wil sponsoren hoe gaat dat dan in zijn werk? Is het eenmalig/weekelijks/maandelijks/jaarlijks? Is er een minimum bedrag? Waar moet het bedrag heen? Waar word het voor gebruikt? enz enz........ :] 8-)
  16. NinjaNoob

    25KW-set te koop voor weinig

    Mocht je een 25KW-set nodig hebben.... kijk ff hier: 25KW-set voor Ninja 2001 :W
  17. NinjaNoob

    25KW-set voor Ninja 2001

    Vanaf 09 maart heb ik een 25 KW-set voor een ZX-6R uit 2001 te koop. Het setje word er dan bij mij uit gehaald *O* en ik zal deze bewaren tot iemand em wil kopen of dat ik de motor verkoop (net wat er eerder komt) Doe me een bod en dan hoor je vanzelf of je em krijgt of niet.... 8-) :]
  18. NinjaNoob

    Datatool alarmsysteem

    iemand ervaring met Datatool? deze moet het worden : http://www.datatool.co.uk...ex.php?product=system4_c1 :] 8-) :]
  19. NinjaNoob

    Seatcover en Hugger voor Ninja 2001

    Hey people ben nog steeds opzoek naar een seatcover en een hugger voor mijn Ninja 2001. |( Blauw mag geen must. Als iemand een adres weet of iemand kent hoor ik het graag.... Greetz & thnx :]
  20. NinjaNoob

    Gezocht vacuum en compressie meter

    Ben op zoek naar een vacuum meter en een compressie meter. Ten behoeve van het afstellen motor...... vriende prijs welkom ;) Nee serieus. Weet iemand er één te vinden voor een schappelijke prijs?
  21. NinjaNoob

    Kuipframe ZX6R 2001

    Hey :W vraagje...: heeft iemand ooit een kuipframe van een ZX6R Ninja uit 2001 vervangen door een kuipframe van een ZX6R Ninja uit 2002?? Of ken weet je of dit mogelijk is? Ik kan me heugen dat ik dit een keer bij een Ninja heb gezien die bij Motoport in Wormer stond. :? Het...
  22. NinjaNoob

    Hugger gezocht

    Wie helpt me aan een knuffel?????? :+ Heb een ZX6R 2001 en wil er graag een Hugger voor hebben :Y ..... iemand wat liggen?? of iemand weet van een Hugger ergens??? :? :?
  23. NinjaNoob

    seatcover voor een ZX6R

    Ben op zoek naar een seatcover voor mijn ZX6R Ninja uit 2001. mijn kleur is blauw en dus is die kleur erg welkom. Mocht het niet deze kleur zijn maar wel het goede model dan kan ik er altijd nog over na denken..... toch :Y ;) nou kom maar op met jullie seatcovers, liefst met foto scoort...
  24. NinjaNoob

    Seatcover voor een ZX6R

    :W people, ik zag net een paar foto's en toen zag ik iets wat ik ook nog wilde en dat is een seatcover :Y en dan eentje voor een ZX6R uit 2001. Wie weet waar ik zoeen ding kan scoren? wat die dingen zoal kosten en dat soort info... ik hoor het wel.......... laterss :] :W
  25. NinjaNoob

    Gebruiksaanwijzing King's Gun (A) alarm

    Kan iemand mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van een alarm, zijnde een: King's Gun (A) Motorcycle Alarm. Deze zit namelijk in mijn motor gebouwd maar heb eigenlijk geen id wat voor categorie dat ding is enzo..... :? tnx alvast :+
Terug
Bovenaan Onderaan