Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marcie Marc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marcie Marc

    KTM Superduke tanktas

    Te Koop KTM Superduke tanktas Slechts 2x een weekend gebruikt en zo goed als nieuw! Nieuwprijs: +/- EUR 150,- Prijs: EUR 90,- 06-29217534 marcverschuur@telfort.nl
  2. Marcie Marc

    KTM Binnenhoes

    Te Koop KTM hoes bedoeld voor binnenstalling. Is gebruikt op een KTM Superduke, maar zal zeer zeker ook op andere modellen passen. Hoes is slechts 1 a 2 gebruikt en dus in NIEUWSTAAT! Nieuwprijs: +/- EUR 70,- Prijs: EUR 40,- 06-29217534 marcverschuur@telfort.nl
  3. Marcie Marc

    KTM Superduke 2007

    Te Koop KTM Superduke: Waanzinnig goed sturende motor met topkwaliteit remmen en vering! In nieuwstaat! Bouwjaar: 2007 (nieuwe type) km stand: +/- 8350km eerste eigenaar en voorzien van volledig gedocumenteerde onderhoudshistorie Voorzien van volgende accesoires - Akrapovic...
  4. Marcie Marc

    Hoeveel % korting op nieuwe motor?

    Hallo allemaal! Ga 2007 een nieuwe motorfiets kopen. Ik ben benieuwd hoeveel korting jullie hebben kunnen bedingen bij aanschaf van een nieuwe motorfiets? maw wat is ongeveer de marge die een dealer heeft over het algemeen? (dealers moeten natuurlijk nog wel een boterham kunnen verdienen)...
  5. Marcie Marc

    Marcie Marc

    Bij deze stel ik me ff voor. Marc Verschuur 27 jaar Na een aantal jaren zonder motor door o.a. auto (BMW) en dit jaar huis gekocht. Het bleef al die tijd al wel ontzettend kriebelen :Y en 2007 moet dan ook het jaar worden dat ik weer een motor koop. en lekker kan gassen.... met een...
Terug
Bovenaan Onderaan