Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R1andy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R1andy

    Yamaha R1 met kenteken

    Te koop Yamaha R1 bouwjaar 2001 met de volgende opties: - Hyperpro stuurdemper - HK aangepaste voor- en achtervering (2011 rekening aanwezig) - Staal omvlochten remleidingen - Nog goede Dunlop D211 banden (handmade) - Dealer onderhouden (rekeningen aanwezig) - Net een...
  2. R1andy

    Yamaha Thunderace 1996

    Begin 2010 heeft een vriendin van mij deze Yamaha Thunderace uit 1996 gekocht bij een km-stand van 55.000km, maar hij gaat nu weg omdat ze een lichtere motor wil gaan rijden. Maart 2010 heeft de motor een beurtje gehad waarbij de vloeistoffen en filters vervangen zijn.Tevens is de achterband...
  3. R1andy

    schokdemper vervangen

    Hallo, Ik wil graag een andere achterschokdemper onder mijn R1 uit 2001 monteren. Het gaat om een andere demper waar al een veer opzit. Kan ik nu gewoon de achterkant van mijjn motor optillen (uiteraard niet aan de achterbrug :z ) en dan de boutjes losmaken en de nieuwe demper erin schroefen...
  4. R1andy

    michelin stapt uit moto gp

    Als ik het zo lees begrijp ik er dus uit dat de motogp volgend jaar op bridgestone gaat starten. Het enige positieve dat ik hierbij kan verzinnen is dat mijn mpp's nu goedkoper kunnen worden, maar dat zal wel weer niet zo werken. B| "Een week na de bekendmaking dat de MotoGP volgend jaar...
  5. R1andy

    past een uitlaat r1 van 02'op een 01'

    hallo, mijn vraag is dus of een standaard uitlaat van een yammie r1 uit 2002 op eenR1 van 2001 past? de uitlaat ziet er op de kleur na wel hetzelfde uit. 8-) Ik wil graag een standaard uitlaat op mijn motor maar ik kan alleen aan een uitlaat voor een 2002 model komen.. groeten randy
  6. R1andy

    gezocht: standaard uitlaat voor R1 01'

    hallo, ik ben opzoek naar een onbeschadigde uitlaat voor een R1 bj 2001. Het liefst een beetje bij mij in de buurt, maar een stukkie rijden is geen probleem. groeten randy
  7. R1andy

    noobie

    hallo, ik zal me ff voorstellen. Ik heet randy, ben 23 jaar oud en kom uit ijmuiden. Ik ben nu 1 jaar in het bezit van een yamaha r1. hiervoor heb ik een cbr 600, 98, pc 800 en een gpx 600 gehad. ik rij nu 5 jaar motor :] das dan wel met lessen meegerekend B| groetjes
Terug
Bovenaan Onderaan