Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SPutnick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SPutnick

    Tussen de rivieren: deel 18 de ziekenboeg

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" Deel 18: "De Ziekenboeg" Seizoen 2011 is al goed op gang!!! :] De ritjes gaan weer ouderwets op blerkippenstyle en met de gebruikelijke gezelligheid. Er staan dit seizoen nog een aantal mooie dingen op het programma...
  2. SPutnick

    Tussen de Rivieren deel 16: KICKUHHH !!!

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" Deel 16: "KICKUHHH !!!" Seizoen 2010 is in volle gang. KICKUHHH !!! :] De ritjes gaan weer ouderwets op blerkippenstyle en met de gebruikelijke gezelligheid. Er staan dit seizoen nog een aantal mooie dingen op het...
  3. SPutnick

    MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

    Motor-Forum MegaMeeting September 2010 *O* *O* *O* *O* *O* *O* ***Veenendaal 12 September 2010*** *O* *O* *O* *O* *O* *O* Locatie MacVEENENDAAL A12 afslag 23, Ede-Utrecht 11:00 Adres: Nieuweweg Noord 266 Veenendaal Afslag: A12, afrit 23 (klikbaar)...
  4. SPutnick

    Tussen de Rivieren, part 12: 'T gaat (te) Hard hier !!

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" "Deel 12: "T gaat (te) Hard hier !!" Het motorseizoen van 2008 was erg heftig. Er werd volop geflitst, geraced, gestunt en gestunteld, gesleuteld, gelachen en vooral ook gegeten bij de Mac. :+ Seizoen 2009 staat...
  5. SPutnick

    Tussen de rivieren part 10: Remmen is angst!

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" "Deel 10: Remmen is angst!" Het motorseizoen van 2008 was erg heftig. Er werd volop geflitst, geraced, gestunt en gestunteld, gesleuteld, gelachen en vooral ook gegeten bij de Mac. :+ Seizoen 2009 staat voor de deur...
  6. SPutnick

    Power Commander + maps

    hallo. ik kan waarschijnlijk een Power Commander II. voor een leuk prijsje kopen. voor mijn vtr 1000 sp1 ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee en ben dus benieuwd of zo'n PC echt merkbare voordelen biedt. ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en vraag me ook af waar je die...
Terug
Bovenaan Onderaan