Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JJ@
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JJ@

    Noordelijke rijders fish freaks deel1

    4Naast het motor rijden mogen wij "Noordelijke rijders" graag vissen. De .. 0+ ze topic is daar voor geopend voor al onze ditjes en datjes voor,tijdens en na het vissen. Ben JIJ ook gek van vissen kom d`r bij ,hier gaan we sterke visverhalen ,uitjes enz doen. blankvoorn...
  2. JJ@

    Noordelijke Rijders Speed Topic deel 13 gewoon door gaan

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 13 Het volgende snelle topic is weer geopend voor alles wat wel en niet met motoren te maken heeft :+ Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Noordelijke Rijders, Second Edition Noordelijke Rijders, Speed...
  3. JJ@

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 12 "het voorjaar door"

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 12 Het volgende snelle topic is weer geopend voor alles wat wel en niet met motoren te maken heeft :+ Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Noordelijke Rijders, Second Edition Noordelijke Rijders, Speed...
  4. JJ@

    11 April : Noordelijk Rijders PaasNachtrit

    mischien een beetje laat maar ach wat kent schelen 11 April : Noordelijk Rijders PaasNachtrit Zaterdagnacht 11 april zal er een Nachtrit worden gehouden, waarbij we de mooie weggetjes van onze provincies ook eens 's nachts zullen berijden. We hopen uiteraard op mooi weer, maar mocht...
  5. JJ@

    Motorrijdsters gelanceerd: 2 doden door nalatige gemeente?

    MAARSSEN/BREUKELEN - De gemeente Maarssen is schuldig aan het fatale ongeluk dinsdagmiddag op de Nieuweweg tussen Breukelen en Breukeleveen (Maarssens grondgebied) waarbij de 37-jarige motorrijdster Mounia Pravisani van ijssalon Roma in Utrecht en haar 25-jarige passagiere uit Nieuwegein...
  6. JJ@

    zonder papieren een kenteken krijgen kan dat

    hoi, ik heb een donor motor staan en gekocht (voor mijn vorige motor )zonder enig kentekenbewijs enzo er bij (kan gejat zijn) deze motor is al jaren uit de running en eigenlijk wil ik er wel een kenteken bij hebben kan dat ??????? wie heeft ervaring met soort gelijke
  7. JJ@

    Educatieve Maatregel Gedrag: de eerste motorrijder aangemeld

    Anjumer op cursus na 'wheelie' zaterdag 4 oktober 2008 DAMWOUDE - Vrijdagmorgen heeft de politie op de Hoofdweg in Damwoude het rijbewijs ingevorderd van een 29-jarige motorrijder uit Anjum. De motorrijder werd op de rotonde door een surveillerende agent gezien toen deze met hoge snelheid...
  8. JJ@

    is hier geen harley topic

    '( ik kan het niet vinden
  9. JJ@

    1e Harley Dag Annen 2008

    Harleys in alle maten, kleuren en types! Hiermee zal het dorp Annen worden bevolkt op zaterdag 27 september a.s. Op deze dag zal op de grootste brink van Europa de 1e Harleydag van Annen plaatsvinden. Als je in de buurt van Annen woont, kun je die dag niet ontkomen aan het unieke- en...
  10. JJ@

    MQP Heren motor jas

    ik bied aan een all weather motor jas ,wind en water dicht van MQP maat XYL deze jas is zgan en heeft ruime zakken om je papieren telefoon enz mee te kunnen nemen de jas heeft een losneembare winterjack de is jas driekwart en mij eigenlijk een beetje te lang ,heb nu een korte jas...
  11. JJ@

    4 verongelukte motorrijders in 4 dagen tijd

    waar gaat dit heen ?????
  12. JJ@

    14 sept Uithuizen (als je niet naar de MF-MM gaat )

    Vanaf schietsport vereniging Uithuizen word een toertocht georganiseerd op zondag 14 september 2008 door de 3 noordelijke provincies. Er zijn al 23 aanmeldingen en er kunnen er meer mee ,maar dan wel ff van te voren opgeven op tel nr van edwin scholtens 06 10701334 (ff inspreken) Om 9.30...
  13. JJ@

    harley day 7 sept Delfzijl

  14. JJ@

    Honda DN 01

    zag haar staan afgelopen zaterdag bij motoport te leek hm hm hm wat een mooie machine zij heeft ingebouwde garmin zumo 550 navigatie klik hier voor een youtube intro filmpje Carburatie Max. vermogen 45 (61) / 7500 min-1 Max. koppel 64 Nm / 6000min-1...
  15. JJ@

    ringweg Groningen iets veiliger voor de motor

    Her en der zijn in div bochten van de ringweg de vangrails aangepast voor ons motor rijders . Ik stond er even van te kijken maar het gaat de betere kant op . Het houd dan niet in om nog sneller te gaan,maar het daagt wel uit. :] voorbeeldje
  16. JJ@

    TT Assen niet op de camping witterzomer

    http://www.oliepeil.nl/archief/2008/06/boycot_camping_witterzomer_bij_tt_a/index.php
  17. JJ@

    garmin streetpilot III zgan

    Garmin Streetpilot III GPS met Kleurenscherm. verkocht
  18. JJ@

    Wegpiraten mogen rijbewijs inleveren | groningen >haren

    Twee motorrijders moesten donderdagavond hun rijbewijs inleveren. Een 30-jarige man uit Paterswolde en een 34-jarige man uit Eelde reden over de A28 vanuit Groningen naar Haren. Het tweetal trok de aandacht van agenten, doordat ze met hoge snelheid het Julianaplein verlieten. Bovendien...
  19. JJ@

    aangeboden givi koffer set met gratis wingrack

    GIVI kofferset 2 zij koffers E45 en een topkoffer E35 met drie sleutels monokey met gratis GIVI WINGRACK met knipperlichten en beugels voor een xj 900 en deze zouden op meer type motor passen of passend te maken zijn. zoek je iets niet te duur kom bij JJ@ in de schuur en...
  20. JJ@

    heb je dat ook: brommers voor motoren aanzien?

    dat je een motor denkt te zien is het een brommer als ie dichter bij komt. vanmiddag zie ik op afstand blonde haren onder een helm weg komen ,ik denk een leuke meid op een R1 :] komt ze dichter bij is het een replika brommer maar wel met een blonde meid (of het is dan meisje) *O*
  21. JJ@

    Hulde en nog eens Hulde

    Meppel - Op zondagmiddag rond twee uur is er een echtpaar met hun auto te water geraakt. Motorrijders die ook op de Steenwijkerstraatweg reden bedachten zich geen moment en sprongen het water in om het echtpaar te redden. Een nat pak en een auto in het water als gevolg. Het ongeval is...
  22. JJ@

    dit is wel iets voor de mf dag 2008

    http://www.autojunk.nl/clips/view/132707
  23. JJ@

    bijna thuis en toch mis gaan

    gister avond wezen toeren met vrienden en collega nadat ieder zijn weg is vervolgt naar huis is me collge achter de TT baan in assen onder uit gegaan iets van een paar km van zijn huis bijde polsen gebroken en een rugewervel ,aan een pols is hij geopereerd en zijn rug laten ze 6 weken...
  24. JJ@

    Heldring Run

    26 aug as De O.G. Heldringstichting is een jeugdinrichting voor behandeling van jongeren met zeer ernstige gedragsmoeilijkheden en die met justitie in aanraking zijn gekomen. De pupillen kunnen met goed gedrag in aanmerking komen voor bepaalde faciliteiten waaronder een ritje achter op de...
  25. JJ@

    wie kent deze motor panter 750 kopklep

    en wie heeft er een afbeelding van , vanmorgen was ik bij een klant en is een veteraan en heeft zelf een website gemaakt '' www.vertelhetjekleinkinderen.tk " en vandaar uit kwamen we over motor te praten en meneer heeft een Panter 750 kopklep waar het frame en motor een zijn en ik ben heel...
Terug
Bovenaan Onderaan