Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hendr1k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hendr1k

    Originele uitlaatdempers r1 2004-2006

    Zoals de topic titel zegt: Teab
  2. hendr1k

    r1 2007-2008-rn19 onderdelen (poser/race)

    Een heleboel spullen.... Waaronder: Seatcover zie foto ( 100 euro) Ohlins stuurdemper ( 250) verkocht aan vincent) puig donker kuipruitje, (verkocht aan Ramon) powercommander 3 + quickshifter (350 euro) verkocht mp) ohlins ttx36 (verkocht aan Vincent) akrapovic evo full system...
  3. hendr1k

    Suzuki gsx600f 1997

    Wegens inruil verkregen zet ik voor mijn vader de volgende fiets te koop: Suzuki gsx600f bouwjaar: 1997 - nieuwe remschijven voor. - nieuwe bobines. - nieuwe Accu. - nieuwe koppelingskabel. - nieuwe voorband. prijs teab
  4. hendr1k

    R1 2004-2006 rn12 onderdelen

    Een aantal gebuikte onderdelen waaronder: - 2 x bobines. prijs: 25 euro per stuk. - 1x airbox en 4 kelken. prijs: 75 euro. - 1 x kabelboom bobines. prijs: 25 euro. -...
  5. hendr1k

    Alpinestars Gp Pro maat 10 (large) z.g.a.n

    Te koop omdat mijn schoonvader ze had gekocht en de handschoenen uiteindelijk te klein bleken te zijn. Ik heb zelf al een paar knappe dus ik heb er ook geen belang bij. Hij heeft ze ongeveer 5 uur gedragen dus ze zijn zo goed als nieuw. Vraagprijs 110 euro Nieuwprijs 180 euro.
  6. hendr1k

    Z.g.a.n. setje Dunlop Sportmax 210 120/70/17 & 190/55/17

    Een set zo goed als nieuwe dunlop sportmax 210. De banden komen van een Yamaha R1 2009. Er is nog geen 500 km mee gereden en hierna zijn ze vervangen voor een set Pirelli supercorsa omdat mijn schoonvader met zijn fiets het circuit op ging. Dot van de achterband: 0609 Dot van de voorband...
  7. hendr1k

    Micron katvervanger yamaha R1 07-08

    Zoals de titel zegt...... Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen wat de poesvervanger doet... Vaste Mf-prijs: 110 Euro. Ik was helemaal vergeten te vertellen dat ie van titanium is....
  8. hendr1k

    Kleine richtingaanwijzers

    Zoals de titel zegt en op de foto te zien is. T.e.a.b.
  9. hendr1k

    Originele handleiding Yamaha r6 2006-2007

    In diverse talen waaronder de Nederlandse. Gaat weg i.v.m verkoop motor. Prijs: t.e.a.b.
  10. hendr1k

    Yamaha r6 2006-2007 originele nummerplaathouder

    Zoals de titel al zegt. Inc. richtingaanwijzers. Gaat weg i.v.m. aanschaf nieuwe motor. Prijs: t.e.a.b.
  11. hendr1k

    YEC Valdoppen R6 2006-2007 gebruikt...

    Gebruikte valdoppen voor een r6 2006-2007. De motor is een keer omgevallen vanuit stilstand op de linkerdop, hieraan is dan ook bijna geen schade. De motor heeft een schuivertje gemaakt met zo een 15 km/h en hierdoor is de rechtervaldop een beetje beschadigt. Als je er een nieuw dopje op...
  12. hendr1k

    Laser extreme r6 2006-2007-2008

    Zoals de titel al zegt een zeer leuke en sportieve uitlaat voor op de yamaha r6 2006-2007-2008. Vaste prijs: 150 euro Hieronder wat foto's:
  13. hendr1k

    Yamaha R6 2006-2007 Bos carbon uitlaat

    Bos Carbon uitlaat voor een Yamaha R6 2006-2007. DB-killer wordt er bij geleverd. Op de uitlaat zit een E-keur, hierdoor is het rijden in het buitenland geen probleem. Mf- prijsje 200euro.
  14. hendr1k

    Zwart leren MQP broek maat 50

    Broek heb ik 2 jaar terug gekocht en heb er ongeveer een jaartje mee gereden. Broek koste toen 240 euro. Ik ben er een keer mee gevallen en er zitten dan ook lichte schaafplekjes op de voorzijde van de broek. Dit zou je weg kunnen poetsen met wat schoensmeer of iets dergelijks. Gaat weg...
  15. hendr1k

    Leren Yamaha R motorjas

    Maatje s maar ik pas er met gemak in. Ik ben 1,80 en weeg zo een 74 kg. Ben een keer gevallen met het jack aan en het jack heeft wat plekjes waar de verf vanaf is. Geen schade aan het leer maar puur aan de verf. Er zit een kleine rits aan de achterkant van de jas welke je aan een broek vast...
  16. hendr1k

    2 x Laser Extreme Collectors R1 04-06

    Eentje was een pijpje van losgelaten op de lasnaad en heb onder garantie van laser 2 nieuwe collectors ontvangen. De ouwe heb ik nog en gaan dan ook in de verkoop. Ik denk dat het wel aantrekkelijk is voor onze streetfightbouwers. T.e.a.b. Ik zal er morgen eventjes foto's van maken.
  17. hendr1k

    Cat R1 2004-2006

    Een catalysator voor een R1 04-06. T.e.a.b. Iedereen weet wel hoe zo een ding eruit ziet toch? Bij interesse mail staat in mijn profiel :W
  18. hendr1k

    Dainese Haku, maat 54-56 (104)

    Aangeboden een zeer net dainese motorpak. Als nieuw met ongebruikte kneesliders. Passen en afhalen in Vijfhuizen/Amsterdam. Opsturen behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Pak ongeveer 5 maanden oud. Kleur: zwart, rood, zilver. Vraagprijs 375 euro. Bij interesse mail staat in mijn...
  19. hendr1k

    Titanium, mag restafval zijn

    Zoals hierboven vermeld ben ik op zoek naar titanium, Dit zodat het verwerkt kan worden in kneesliders of tot kneesliders want die gewone plastic dingen gaan zo snel op. Dus wie o wie heeft een tip of verkoopt het? Groeten Hendrik
  20. hendr1k

    Wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar?

    Naar aanleiding van de vraag in het aankoop topic op de motorbeurs dan toch maar het topic wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar. Ik ga in ieder geval samen met Danieller1 en we zitten op de winterdijk tribune. We zijn wel nog aan het twijfelen of we ook vrijdag zullen gaan. Wat doen...
  21. hendr1k

    Honda transalp xlv 600 bj1987 T.e.a.b

    Transalp xl600v bj 1987 Nieuwe ketting en tandwielset Prima accu Geen ingerotte velgen Het is geen schoonheid maar daar is de prijs ook naar. KM stand: ongeveer 55000 vraagprijs: 750 euro Hij staat in amsterdam.
  22. hendr1k

    Kuipruit Yamaha R1 2001

    vervangingsruit MRA-windshield Hoger dan het originele ruitje en getint. t.e.a.b. een foto is te zien om marktplaats, want ik krijg het niet voor elkaar om die in deze advertentie te plaatsen...
  23. hendr1k

    Welke banden onder een R1 van 2004?

    Ik heb nu michelin pilot power onder mijn R1 zitten. De achterband is serieus aan vervanging toen en ik zag dat de voorband gecupd was. Wie weet wat voor andere banden er onder kunnen en wat de voor en nadelen van deze banden zijn? Ik hoorde vandaag dat de MPP maar da wel in de G uitvoering...
  24. hendr1k

    gezocht grote motorkledingwinkel in noord/zuid holland

    wie weet een grote en goede/prijsbewuste mitorkledingzaak met de bekende a-merken (dainese/alpinestars) in en rondom noord en zuid holland?
Terug
Bovenaan Onderaan