Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VENtastic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Yamaha FZ6 Fazer Topkoffer + drager 04-12

    Te koop, in goede staat verkerende originele Yamaha topkoffer van 48 liter. Met drager erbij. De drager kan gemonteerd worden over de handvaten van het kontje van de motor. Topkoffer slechts een paar keer gebruikt in de vakanties, maar door een zelf gemaakt bagagerek is deze overbodig...
  2. V

    Contour Roam Full HD Action Camera

    In de verkoop een Contour Roam, Full HD, Action camera. Actioncam die méér kan De ContourROAM is een zeer gebruiksvriendelijke camera die alle avonturen die het leven je brengt vastlegt in Full-HD kwaliteit. Met de Instant Record Switch combineer je inschakelen en filmen; zo mis je nooit...
  3. V

    Pinksterraces Oss 19/20 Mei 2013

    Op pinksterzondag 19 en pinkstermaandag 20 Mei worden weer de Pinksterraces in Oss verreden. Dit jaar staan naast de vaste ONK rijders ook enkele Belgische rijders aan de start. Aan de start staan: Moto3 , Supermono, Classics, Zijspannen, Dutch Supersport en Dutch Superbike. De opbouw...
  4. V

    Huldiging Jeffrey Herlings Gemert Dinsdag 11 September

    DINSDAG 11 SEPTEMBER (dus NIET op maandag) in Gemert op het Ridderplein wordt wereldkampioen MX2 Jeffrey Herlings groots gehuldigd. Aanvang huldiging Ridderplein 19.00 uur te Gemert. Zo'n huldiging van een wereldkampioen motorcross is natuurlijk pas geslaagd als er behalve veel mensen ook...
  5. V

    Pinksterraces Oss

    A.s. weekend is het weer zover: De Pinksterraces in Oss. Dit jaar komen de volgend klassen aan de start: Classics, Supermono, Dutch Supersport, Dutch Superbike Zijspannen De Classic, Supermono en de Zijspannen rijden op 1e Pinksterdag ook een race meetellend voor het ONK! Kijk voor...
  6. V

    16e Open Hemelvaartsrit Straal Open - Zijtaart

    Op Donderdag 17 Mei 2012 vind de 16e editie van de Hemelvaartsrit van Straal Open uit Zijtaart plaats. Dit jaar gaat de rit vanaf Zijtaart via het Zuid Oosten van Brabant naar Noord Limburg, daarna wordt er koers gezet naar België om vervolgens weer via Brabant terug te rijden naar Zijtaart...
  7. V

    DVD TT3D Closer to the Edge (Isle of Man Docu)

    Ik heb hier nog een DVD liggen die weg mag ivm aankoop van de Bluray versie van de film (voor nog betere/spectaculairdere beelden). Het betreft de DVD: TT3D: Closer to the edge. Bekijk de trailer en ik hoef niets meer te zeggen: DVD is hooguit tien keer bekeken, en gewoon in goede...
  8. V

    3 Red Torpedo Shirts

    Te koop: 3 shirts van het merk Red Torpedo, nog nieuw in de verpakking! Alle drie de shirts betreffen een maat M, vallen niet kleiner of groter uit dan anders. Het betreft de volgende shirts: Met afbeelding van Guy Martin erop. Deze opdruk, maar dan in het (donker)blauw. Dit...
  9. V

    Leovince Carbon Uitlaat Yamaha FZ6 Fazer S2 '07-10

    Te koop: Leovince SBK EVO 2 Carbon uitlaat voor de Yamaha FZ6 Fazer S2 voor de volgende modellen dus: YAMAHA FZ6-S 600 (57 kw) 2007-2010 EG-ABE YAMAHA FZ6-S 600 Fazer (57 kw) 2007-2010 EG-ABE YAMAHA FZ6-S2 600 2007-2010 EG-ABE YAMAHA FZ6-S2 600 Fazer 2007-2010 RJ141 EG-ABE YAMAHA FZ6-S2...
  10. V

    Evolution Combipak Leer MT 50 rood/zwart/wit/zilver

    Vanwege van een nieuw motorpak: Te koop Een Evolution Combipak, de jas is maat 48 en de broek is maat 50. Pak is slechts 2 seizoenen gedragen, maar vanwege dat ik wat 'groter' ben geworden paste het pak niet zo goed meer... Het pak is regelmatig schoongemaakt en daarna volledig ingevet...
  11. V

    'Jubileumtreffen' MC Straal Open - Zijtaart (gem. Veghel)

    In het weekend van 13-14-15 mei zal er voor de tweede keer een Jubileumtreffen georganiseerd worden door MC Straal Open uit Zijtaart. Ter ere van het 15 jarig jubileum organiseert de club haar tweede treffen. In 2006 organiseerde we ons eerste treffen. Ondanks het slechte weer was dit goed in...
  12. V

    Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS 2007

    Ik overweeg de verkoop van mijn motor, dus bij deze: Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS Bouwjaar: 2007 Kilometerstand: 49058 km (wordt nog mee gereden bij goed weer) Kleur: Lava Red Deze motor is uitgevoerd met ABS! Opties: Yamaha Bellypan Leovince SBK EVO 2 Carbon uitlaat, met uitneembare...
  13. V

    Ierland (Limerick) Mei 2011

    Ik ben van plan om volgend jaar mei richting Ierland te gaan met de motor. Want het zit zo: Mijn vriendin moet van school uit 5 maanden op 'stage' in het buitenland. Nu heeft ze voor Ierland gekozen, en dan zit ze vijf maanden op een school in Limerick. Ze zal daar dan lessen volgen etc...
  14. V

    Hemelvaartsrit MC Straal Open Zijtaart

    A.s. donderdag 13 Mei wordt de traditionele Hemelvaartsrit verreden van MC Straal Open uit Zijtaart. De rit zal dit jaar 230 km lang zijn en wordt verreden door West - Brabant. Bij terugkomst na de rit zal de barbeque weer branden, zodat er nagenoten kan worden onder het genot van een hapje...
  15. V

    Vrijwillegers gezocht voor Pinksterraces Oss

    Ik kreeg het onderstaande mailtje toegestuurd en dacht dat er misschien ook wel animo was van mensen van MF...? Kort samengevat: De stichting achter de wegraces in Oss is op zoek naar vrijwilligers om de races mee in goede banen te leiden! En JIJ kunt je hier voor opgeven! Ik heb me al...
  16. V

    Ten Kate Pitstopdag Zaterdag 17 April 2010

    Op zaterdag 17 april is bij Ten Kate motoren in Nieuwleusen weer een 'pitstopdag'. *O* Hier is dan van alles te doen, waaronder: * HANNspree Ten Kate Honda race-team & coureurs aanwezig * Spectaculaire "Free-style" motocross show verzorgd door Norman Veerbeek * Johnny Do met...
Terug
Bovenaan Onderaan