Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotorThom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotorThom

    RRP Racekuipenset ZX6R 03-04

    Hi, Aangezien deze kappenset meer stof ligt te happen in m'n schuur, dan dat er daadwerkelijk gebruik van wordt gemaakt, zet ik deze set nu te koop. Het gaat hier om een volledige RRP kappenset (kuip + zitje met foam!), enige wat hierbij niet kon vinden waren de snelsluiters. Die zal je...
  2. MotorThom

    Te Koop: Modelbouw 1:9 Yamaha YZR-M1

    Te koop Aangezien het motorgerelateerd is, dacht ik het toch hier te koop te zetten. Het gaat om een modelbouw doos van de het type Yamaha YZR-M1 Ik heb deze een tijdje terug gekregen voor mijn verjaardag, maar ik ben zelf totaal geen knutselaar met dit soort dingen. Dan doe ik liever...
  3. MotorThom

    Gezocht: 16 + 17 Weekend Assen Prospeed

    Zoals de titel aangeeft ben ik opzoek naar iemand die zijn dagen kwijt wilt, ik wil graag 2 dagen want dan kan ik met een vriend van me meerijden. :). Ik sta wel eerste op de wachtlijst, maar daar verwacht ik niet zoveel van. Hoor het graag, Mvg Thom
  4. MotorThom

    Te koop WP stuurdemper 95euro

    De titel zegt het al, een WP stuurdemper voor 95 Zit wat valschade op, maar werkt prima. Ik heb het zelf niet uit kunnen testen, aangezien die toch niet op mijn motor paste, dus daarom verkoop ik deze maar weer door. uitslag is 14cm diameter voorvork 42mm Instelbaar 17 standen...
  5. MotorThom

    Akrapovic titanium slip-on ZX6R 03-04

    Hierbij verkoop ik mijn titanium slip-on demper aangezien ik een vol systeem eronder heb liggen :). Let op: Er zitten geen uitlaat steun en veertjes bij, de veertjes zijn volgens mij 6euro per stuk ofzoiets en dan moet je nog een steun regelen. Dus gewoon demper met 52mm aansluiting en...
  6. MotorThom

    Te Ruil aangeboden. Akrapovic Titanium Slip-on ZX6R 03-04

    Goedendag, Ik heb laatst een akrapovic titanium systeem gekocht, zonder demper. Ik dacht dat mijn demper er wel op zou passen(niet dus). Mijn demper heeft een diameter aansluiting van 52 mm en voor het systeem heb ik een akrapovic demper nodig met een aansluit diameter van 60mm. Dus...
  7. MotorThom

    Te Koop: ZX6R Koplamp + lenscovers UK model

    Te koop: Nog in zeer goede staat, een koplamp voor de ZX6R 03-04. Hier zitten ook nog gifgroene lenscovers bij, deze kunnen er ook gewoon afgelaten worden. Let op, het gaat hier wel om een UK model koplamp, als je de reflector kan draaien zou je eventueel er mee kunnen rijden hier...
  8. MotorThom

    Kawasaki ZXR400 (eventueel 25kw) 1700 euro

    Na bijna 2 jaar in mijn bezit te zijn, verkoop ik mijn eerste motor. Ik heb inmiddels een andere ZX6RR gekocht en ik (mijn moeder vooral) twee motoren iets te veel vind. Ook vind ik het enorm zonde dat er nog zo weinig mee gereden wordt. Eigenlijk is de laatste lange rit vorig jaar Oktober...
  9. MotorThom

    Koplamp ZX6R 2003-2004

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een koplamp voor mijn ZX6RR uit 2003. Als je er eentje hebt liggen die weg kan hoor ik het graag :). Mvg, Thom
  10. MotorThom

    SZR, past ander motorblok?

    Beste mensen, De SZR van mijn zus is laatst vastgelopen, ik weet het erg stom, ze dacht dat ze gewoon genoeg olie bij vulde. Maar het is toch gebeurd. Nu vroeg ik me af omdat er vrij weinig SZR blokken op de markt zijn of er toevallig ook andere blokken onder passen, bijvoorbeeld een XT660...
  11. MotorThom

    Regio Haarlem - deel 61: Iedereen aan de Buell

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Woordenboek [hr] Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. Mich'ael'en Michaelte, h...
  12. MotorThom

    Regio Haarlem - Deel 53: Wij houden het gezellig

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. [hr] We hebben het Motor-Forum...
  13. MotorThom

    Roof Boxer helm en Zip custom nevada jacket

    Wegens aanschaf sport/tourmotor te koop aangeboden: ROOF boxer helm(nieuwwaarde €339,-) Verkocht ZIP custom nevada motorjack (nieuwwaarde €179,-) Het jack is als nieuw maat 52 zwart van kleur(iets van 10 keer gedragen) ikzelf ben 1.70 m1 en heb maat 50 Ook wordt de helm...
  14. MotorThom

    Nou, ik toch ook maar.

    Zo, ik zal me even voorstellen, Ik zit nu al wat langer, maar lees vooral en toen zag ik dit gedeelt, dus daarom stel ik mijzelf even voor! Ik ben Thom Hussaarts, 16 jaar en vind motoren helemaal te gek :). Ik heb zelf een scooter(waar ik niet zoveel over zal zeggen, want dat is hier...
Terug
Bovenaan Onderaan