Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maikel tc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maikel tc

    Transponder MYLAPS

    Hallo, hierbij bied ik een MYLAPS Transponder aan. Deze is vorig jaar gebruikt op Spa , helaas ben ik daar gevallen en is de onderkant weg. Hij werkt wel want de tijden kreeg ik door. Helaas kan ik deze niet opladen. Ik heb er €400 voor moeten betalen🫣 , mocht iemand interesse hebben, dan hoor...
  2. maikel tc

    Gezocht dubble bubble kuipruit smoke vfr 750

    Beste mf-ers. Ik ben op zoek naar een dubble bubble kuipruit voor een vfr 750 rc36-2 1994-1997 . Liefst smoke variant zodat ik er nog doorheen kan kijken tijdens het circuitrijden. Wie heeft er nog 1 liggen voor een leuke prijs. Groeten Maikel
  3. maikel tc

    Oxford sport zadeltassen

    Hallo, Omdat de vakantieplannen jaren terug niet doorgingen, liggen deze tassen maar in de garage... voor supersport of naked ideaal. In zeer goede staat Oxford sport zadeltassen 75 euro ex verzendkosten Heb alleen de bandjes niet meer. Wel de regenhoezen Groet Maikel
  4. maikel tc

    Yamaha R6 2002 pazzo's, stuurdemper, stalen remleidingen, kuipruit

    Beste mede- motorrijders, Mijn r6 is weg. Maar ik heb nog wat spulletjes liggen. Het zijn onderdelen voor het bouwjaar 1999-2002 Geen idee wat het op kan brengen. Ik heb dus heb indicatie prijs gegeven. Maar sta open voor een goed realistisch bod. :Y -pazzoracing rem en koppelingshendel...
  5. maikel tc

    Yamaha r6 2002 onderdelen , pazzo's seatcover enz.

    Beste mede- motorrijders, Mijn r6 is weg. Maar ik heb nog wat spulletjes liggen. Het zijn onderdelen voor het bouwjaar 1999-2002 Geen idee wat het op kan brengen. Ik heb dus heb indicatie prijs gegeven. Maar sta open voor een goed realistisch bod. :Y -pazzoracing rem en koppelingshendel...
  6. maikel tc

    Alpinestars rugprotector maat L

    Hallo MF-ers Hierbij bied ik mijn alpinestars rugprotector met niergordel aan! Ik rij toch liever zonder protector.. kan er niet aan wennen! Maat L ( ik ben zelf ongeveer 185-188cm) MF prijs 55 euro excl Verzendkosten Of op te halen in Zaltbommel Groet Maikel
  7. maikel tc

    Alpinestars lederen motorpak maat 52

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Alpinestars motorpak maat 52 aan, hij is mij te klein geworden. Pak is altijd netjes ingevet. Geen echte beschadigingen, alleen door de laarzen. Het ritslipje van de jas is wel afgebroken, maar met een ringetje eraan nog goed te gebruiken. Vraagprijs 200...
  8. maikel tc

    Superbike kit vfr750 f

    Hallo, Omdat ik steeds meer last krijg van mijn polsen en handen tijdens het rijden ( gevolg van chemo kuren) en mijn vfr niet weg wil doen, ben ik op zoek naar een superbikeset ( kroonplaat en stuur enz). Dus wie heeft er nog 1 liggen? Voor honda vfr RC36II 1994-1997 Ik hoor het...
  9. maikel tc

    Gezocht, sportdemper Vfr 750 f 1994- 1997

    Hallo, Ik ben op zoek naar een 2e hands sportdemper incl linkpijp voor een Vfr. Graag 1 met een e-keur en een db killer ivm ritjes naar het buitenland. Heb je er 1 liggen, dan hoor ik het graag. Vr. Gr. Maikel School
  10. maikel tc

    Aanpassen kuipruit r6 2002

    Hallo, Ik heb sinds kort een superbike kit gekocht voor mijn R6 2002. Nu lees ik dat ik mijn kuipruit moet aanpassen. -O- Wat is de beste manier? Zaag erin en hopen dat het niet scheurt, of met een dremeltje? Heeft hier iemand ervaring mee, kan er bijna niets over vinden. Tips en...
  11. maikel tc

    alpinestars octane combi rood-wit maat 54

    :W Door gewicht verlies moet ik mijn pak verkopen ;( ( omdat deze te groot is). Het gaat om een alpinestars octane combi, en heb hem 1,5 seizoen gebruikt. maat 54 ongev. 1.85m 90kg nieuwprijs: 699 nu 300 of doe een goed bod voor meer info: maikelschool@hotmail.com 8-)
  12. maikel tc

    alpinestars octane combi rood/wit maat 54

    :W Door gewicht verlies moet ik mijn pak verkopen ;( ( omdat deze te groot is). Het gaat om een alpinestars octane combi, en heb hem 1,5 seizoen gebruikt. maat 54 ongev. 1.85m 90kg nieuwprijs: 699 nu 300 of doe een goed bod voor meer info: maikelschool@hotmail.com 8-)
  13. maikel tc

    alpinestars octane combi mt 54 rood/wit

    Hallo, :W Door gewichts verlies is mijn pak te groot geworden. O-) het gaat om een alpinestars octane combi mt 54 rood/wit heb hem 1 seizoen gedragen en 1 seizoen niet gebruikt. ik ben 1.85m en woog 90+ nieuwprijs 699 doe maar een goed bod maikelschool@hotmail.com
  14. maikel tc

    gs 500 e

    te koop : suzuki gs 500 e uit 1991 met nieuwe kettingset. een probleem :hij heeft ergens een elektrisch probleem .loopt niet. een bod boven 200 euro wordt al gauw goed gevonden. :Y voor info: maikelschool@hotmail.com
  15. maikel tc

    Bos oval carbon demper R6 2002

    Te koop: mooie bos oval carbon demper met db killer. met wat krasjes op het logotje :/ alleen de einddemper, dus zonder linkpijp diameter:53mm foto;s zeggen meer: 200 euro verzenden is mogelijk! voor vragen maikelschool apestaartje hotmail punt kom ;)
  16. maikel tc

    schakelpedaal blijft hangen R6

    Hallo mede MF-ers Ik was vandaag lekker wezen rijden totdat ik mijn motor niet meer in zijn vrij of 1 kreeg geschakeld. Erg vervelend maar later deed ie het weer goed. Op weg naar huis kon ik op een gegeven moment helemaal niet opschakelen of terugschakelen. alsof ie de versnelling niet...
  17. maikel tc

    Boren in titanium

    Hallo, ik heb titanium aangeschafd voor in mijn kneeslider }) alleen het probleem, na 5 boren te hebben verbrand :X kwam ik tot de conclusie dat ik misschien niet de goede boortjes had om door het titanium te komen. Met wat voor boor moet ik boren? diamantboor? of zijn er...
  18. maikel tc

    te koop alpinestar GP plus 2007 handschoenen maat 10 L

    Dag mensen, Ik heb 3 weken terug alpinestars handschoenen via mf gekocht! Ik vindt ze heel gaaf, maar nu ben ik bang dat ze toch te klein zijn voor mij ;( baal er stevig van want ze zijn mega! :9~ :} ze zitten nu vrij strak maar als ik erop moet hangen denk ik te strak! Het...
  19. maikel tc

    Breath Guard voor een shoei xr 1000 helm

    Dag mensen, ik ben op zoek naar een breath guard voor mijn XR1000 helm! Heb je er nog 1 liggen laat het me weten! *O* _O- dit bedoel ik: voor deze helm: bedankt! :}
  20. maikel tc

    Benzinelampje gaat branden met 10 liter in de tank over!

    Dag MF ers Vraagje: ik kwam vanmorgen er achter dat ik weer moest tanken en dat had ik maandagochtend ook al gedaan!had maar 113km gereden en hij begon al te branden. Wel ging er maar 7 liter in dus had nog 10 liter over! waar kan dit aan liggen? Het lampje begint ook na het tanken...
  21. maikel tc

    TK Adaptor voor linkpijp naar demper

    Te koop, een adaptor die tussen een linpijp en een demper past! Heb je nodig als je linkpijp smaller is dan de aansluiting van je demper. :Y prijs €20,- of doe een goed bod ;) verzendkosten kosten koper smalle kant 50.8mm en brede kant 60mm smalle kant schuift in de...
  22. maikel tc

    Boren in de kroonplaat voor een stuurdemper?

    Dag allemaal, ik ben in het bezit van een Yamaha R6, en nu had ik een matris stuurdemper via een maatje overgenomen. :Y nu zit ik met een vraag, de demper moet via 2 pinnen geborgd worden in de kroonplaat,(onder de stuurbout) maar ik heb geen gaatjes daarin zitten -O- kan ik gewoon...
  23. maikel tc

    Te koop gevraagd een bos superbike demper voor R6 2002

    Ik ben op zoek naar een bos superbike demper voor een r6 }) heeft iemand deze te koop staan?
  24. maikel tc

    Groentje

    Hallo MF-ers sinds een tijdje kijk ik al op deze site maar ben gister via een vriend van me te weten te komen dat ik me voor moet stellen! bij deze: Mijn naam is Maikel school, ben 23 jaar en woon in het mooie brabant. Ben nog echt een groentje want ik heb gister mijn eerste...
Terug
Bovenaan Onderaan