Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hmmkay
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hmmkay

    ZXR slaat af bij stationair toerental

    Hallo allen, Ik zou graag van jullie wijsheid gebruik willen maken. Het volgende is het geval: Na de (veel te lange) winterstop) wilde ik weer gaan rijden. Na de olie bijgevuld te hebben en de ketting gesmeerd te hebben wou ik eens even een testritje gaan maken. Nu wou de motor niet...
  2. hmmkay

    SIDI Vertigo Corsa Wit / wit

    Te koop aangeboden: SIDI Vertigo Corsa Wit / Wit model 2008/2009 maat 46. Prijs is INCLUSIEF verzendkosten. Deze laarzen zijn gloednieuw in de orginele doos Ik doe ze weg omdat ze achteraf toch niet bij mijn huidige motorpak passen. Beller is sneller. 260 euro 200 Tel: Erwin.
  3. hmmkay

    inhouden srad.

    Hallo hallo... Ik zit met een probleempje, Ik heb een schade motor opgeknapt, en ben er nu 2 keer mee weze rijden.. eerste keer 70km, en gister 140km.... :) nu ben ik gister 2 keer stil gevallen... ik merk dat op een gegeven moment ik vermogen verlies, en tijdens terug schakelen valt ie...
  4. hmmkay

    minimaal 6 weken geen motorrijden meer voor mij

    Goede morgen, Sinds een lange tijd kampte ik met een enkel blessure. Ben regelmatig in het zieken huis geweest waarvoor 2 keer om een MRI scan te laten doen. Nu na een jaar lang afspraken in het ziekenhuis hebben ze gisteren een kijk-operatie gedaan. Na een (pijnloze) ruggeprik kon ik mooi...
  5. hmmkay

    nieuwe helm gekocht

    kwas laatst eens aan het kijken voor een nieuwe helm, de oude begon me een beetje te vervelen en de pasvorm was niet echt je van het. Nou ben ik deze tegen het lijf gelopen. Het was liefde op het eerste gezicht. wat vinden jullie ervan??
  6. hmmkay

    druppels uit de uitlaat

    wie kan mij helpen :9 ik ben in het bezit van een kawa zxr750.. nou is het zo dat ik laatst toen ik terug kwam van het rijden dat ik wat druppels onder de motor zag vallen.. op dat moment ben ik op de knieen gegaan. nou bleek dus dat er wat uit de uitlaat kwam gedropen. het was niet veel...
  7. hmmkay

    3 engeltjes..

    Ik reed donderdag ochtend (0715) op de moto naar het werk.. rijd ik daar op het industrie terein van overpeld(neerpeld?.. iig belgie) ik rijd een meter of 20 achter mijn voorganger(bleek later een colega te zijn).. die moest opeens hard in de remmen door een of andere vage actie van belg voor...
  8. hmmkay

    motor gekocht..

    Tis lang geleden dat ik hier ben geweest. maar dit kon ik jullie natuurlijk niet onthouden. Zondag gaat mijn zwaar rijbewijs in en dacht dus dat moet ik vieren.. dus heb ik me vandaag maar een kawasaki zxr 750 cadeau gedaan. Tis een bordeaux rode uit 1993. de mf stikker ligt ook al klaar...
  9. hmmkay

    somebody hit me!!!!!

    nou ik moest dus vandaag op voor me motor examen... ikkuh dus kei zenuwachtig.. hehe eerste keer dus... maar... ben geslaag:D 3 van de bijzondere verrichtingen goed :) ksnap nie warom die remstop of zo ineens nie meer wou... alles blokeren en zo:D maarja achtje en halve draai en stapvoets in...
  10. hmmkay

    flitsfoto

    ja ik heb gezocht maar niet gevonden.... zijn er mensen die een foto hebben van dat ze geflitst zijn??? ik ben benieuwd... (afschermen nummerbord vereist) wheelies zijn welkom:D
  11. hmmkay

    uitlaat rs

    misschien dat ik niet goed genoeg gezocht heb.. maar is het mogelijk op een rs akra uitlaat of alleen pot te zetten... ?? kwil als ik me moto-rijbewijs heb..(nu 11 uurkes gelest) van de zomer een rs125 kopen, maar wil iets aan die sound doen... akra leek me toch wel vet. maar heb hetr gevoel...
  12. hmmkay

    spiegelen en kijken

    hallo, ik had eigenlijk ff een vragie. ik heb vandaag weer motor rijles, en we gaan vandaag verder met kijken bij het afslaan op kruispunten en bij het verwisselen van rijbaan. dit hebben we vorige les ook gedaan, maar die vond ik toch nogal lastig. heeft er iemand nog tips hoe je dit je eigen...
  13. hmmkay

    25kw,, ontlopen

    nou kijk, ik wil dus dadelijk als ik mijn rijbewijs heb een motor gaan kopen. nou val ik dus nogal in die 25kw regeling.. Maar ik had dus eigenlijk een oogje op een kawasaki KR1(zie 125cc.nl). dat is een 250cc. en dus te veel kw.. Nou vroeg ik me af wat dat nou kost om dat ding een beetje terug...
  14. hmmkay

    AUW mijn eerste "rijles"

    nou, dus vandaag de eerste les samen met een maat van mij! en hij zou dus eerst rijden en ik daarna. dus ik bij die les instructeur achter op. op een gegeven moment moest de kawa waar me maat op reed op reserve, dus stonden we in de berm. rijden we aan, maat was al een eind weg, geeft die rij...
  15. hmmkay

    yeahaw

    ik vandaag opgegaan voor me theorie samen met maat van mij!!! hehe ALLEBEI GESLAAGD!!!! (4 fout)(eerste keer) donderdag eerste rijles en dan :] :9 dussuh beware....
  16. hmmkay

    radardetector

    hallo, weet iemand wat nou zo'n radardetector kost?? en waar je die het beste te bestellen is??? niet dat ik dadelijk als ik mijn motorrijbewijs heb, dat ik hem zo weer ik kan gaan leveren... daar had ik eigenlijk niet zo'n zin in.. hehe ik wil :] hehe alvast bedankt voor de info.. ps...
  17. hmmkay

    vraagje over mito

    hallo allemaal. ik ben net nieuw hier.. dus weet niet of dit topic al is geweest. maar ik ga komende tijd beginnen met mijn motor rijbewijs en wil dan als ik hem gehaald heb een cagiva mito gaan kopen... nou was mijn vraag of iemand ervaring heeft met de 160cc van polini wanneer deze eronder...
Terug
Bovenaan Onderaan