Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tiesje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tiesje

    Een nieuw paar Rizoma knipperlichten, type 'zero11'

    Zoals de topictitel al zegt, een nieuw setje rizoma knippers. Had ze gekocht omdat ik ze aan de achterzijde van de motor ook heb zitten, maar deze wilden niet op/in m'n kuip aan de voorzijde. Dus ze gaan nu weg omdat ik toch maar flushmounts heb besteld. Alleen uit de verpakking geweest...
  2. Tiesje

    Rev'it Leren motorbroek maat 50 incl. sliders

    Leren Rev'it broek. Gaat weg omdat ik redelijk wat afgevallen ben en de broek dusdanig ruimte heeft dat ik het niet fijn vind zitten. Broek past goed bij een lengte tussen 1.85m en 1.90m. Broek past bij een gewicht van ongeveer 80 - 85kg. Broek is in een goede conditie. Klein plekje aan...
  3. Tiesje

    Givi topkoffer inclusief adapterplaat en montagemateriaal

    Ha lui... :W Te Koop: Givi topkoffer met een inhoud van 33 liter. Inclusief bijbehorende adapterplaat en montagemateriaal. Koffer en toebehoren zijn in goede staat. Gaat weg wegens de verkoop van mijn vorige motor. Graag reactie via de mail of via de PM.
  4. Tiesje

    Kawasaki KLE 500 uit 2004 te koop; Prijsverlaging €2495,-

    Beste mede-MF'ers, Na enige tijd met plezier gereden te hebben op deze motor, doe ik hem nu in de verkoop. De motor gaat weg omdat ik toch iets wil met meer vermogen. De motor is uit 2004 en heeft nu bijna 35.000km op de teller. De motor is in goede technische staat. Ga de motor deze...
  5. Tiesje

    Gezocht: As achterwiel

    Beste MF-ers, Ik ben op zoek naar een goede achteras. Moet voldoen aan de volgende maten; lengte 310mm, dikte 15mm. Originele as wordt vastgezet met een moer van 24mm. Mocht je iets hebben liggen, laat het me zsm weten aub. Zie mail in profiel. Alvast bedankt en tot ziens!
  6. Tiesje

    TK: Tanktas

    Te koop aangeboden eenmaal tanktas. Gaat weg omdat ik hem over heb. In goede staat. Met waterdichte hoes en een kaarthouder. Vast te maken door middel van magneten en riempjes. Wil hem eventueel ook wel verzenden dan zijn de verzendkosten voor de koper. Vraagprijs: 20€. :W
  7. Tiesje

    TK: Kawasaki ER-5 uit 1997! 25KW op kenteken!

    Beste M-F'ers: Omdat ik deze zomer 'vol vermogen' mag gaan rijden, bied ik bij deze mijn trouwe kawasaki er-5 te koop aan. Staat van onderhoud is goed. -Afgelopen zomer zijn de kleppen gesteld. -Afgelopen zomer is er een nieuw kettingset op gegaan. (DID eindloze ketting). -Afgelopen zomer...
  8. Tiesje

    Klepspeling Kawa ER-5 1997

    Beste forummers, Ik ben in het bezit van een er-5 uit 1997, waarvan de kleppen gesteld moeten worden. Nu ben ik op zoek naar de juiste waarden van de klepspeling, want ik heb alleen een WPHB van het bouwjaar 2004. Hierin zijn de waarden: Inlaat 0.13 ∼ 0.18 mm...
  9. Tiesje

    xenon in een kawa er-5?

    Goeiedag, Ik wil graag xenon in mijn er-5 zetten, maar hoe kom ik er in vredesnaam achter welk soort setje ik nodig heb??? (h4, h7, etc, etc) En aangezien ik morgen al naar de motorbeurs ga, en misschien hier wel een leuke aanbieding weg kan trekken!!! Heb al in mijn wphb gesnuffeld...
  10. Tiesje

    Textielen Motorbroek, Merk 'Spear'

    Te Koop Aangeboden, wegens overcompleet. De titel zegt het al, een textielen motorbroek van het merk Spear. Gaat weg omdat ik hem over heb, eigenlijk alleen met lessen gedragen. Broek heeft 2 uitritsbare voeringen, een regenvoering en een wintervoering. Met de wintervoering erbij heb...
  11. Tiesje

    WPHB Kawasaki ER-5

    De titel zegt het al, ik zoek een wphb van de kawasaki er-5. Bouwjaar 1997. Het liefst in het nederlands, maar engels is ook welkom. Mark, :W mark_kraaijeveld@hotmail.com
  12. Tiesje

    Honda NX 250

    De Titel zegt het al, bij deze verkoop ik met pijn in m'n hart mijn NX 250. De motor gaat weg omdat ik op dit moment 2 motoren heb, er eigenlijk geen tijd voor heb, en het gebrek aan ruimte ook meespeelt. Het betreft dus een Honda NX250, een Allroad. Kleur: Rood met groen. Bouwjaar...
  13. Tiesje

    Theorieboek

    Hallo, Aangezien ik mijn A heb gehaald, gaat mijn theorieboek weg. Titel: Wegwijzer in het verkeer. Uitgever: Verjo B.V. Bevat Theorie, Praktijk en 200 studievragen. Het is de herziene druk van april 2006. Volledige Theorie en Praktijk voor rijbewijs A. Ik zou zeggen doe er je...
  14. Tiesje

    Stuur vervangen/wisselen/overzetten!

    Goeiedag, Ik heb pas een er-5 aangeschaft uit '97, maar de vorige eigenaar was ermee gevallen/gecrasht en nu staat het stuur aan de linkerkant iets naar binnen. Vork etc. is recht en niet beschadigd, enkel het stuur. Nu heb ik op motozoom een SBK-stuur en handvatten en lijm/folie etc...
  15. Tiesje

    Geslaagd :)

    Sorry jongens, kon het niet laten, maar ik ben vandaag bij de 2e poging, Geslaagd voor het Motorrijbewijs! *O* En het is vrijdag, dus meteen een zwaaitopic :W Gegroet })
  16. Tiesje

    Cockpit Kawasaki ER-5

    De Topicnaam zegt het al, ik ben op zoek naar een complete cockpit van een Kawasaki ER-5, mag nieuw zijn, maar ook tweedehands! Weet je iets (of missch een alternatief) of iemand, laat het me ff weten! mark_kraaijeveld@hotmail.com Groeten :W
  17. Tiesje

    Vanmiddag AVD, iemand nog tips? :P

    De naam zegt het al, ben verder niet echt gespannen ofzo, dus dat loopt wel los, iemand nog tips waar je zeker op moet letten? Bedankt Alvast... Edit: Ben inmiddels gezakt... Hield te weinig afstand en reed niet met een vlotte lijn '(
  18. Tiesje

    Te Koop: Kawasaki Gpz500s

    Goeiedag, Hierbij bied ik mijn Gpz500s aan. De motor gaat weg omdat ik sinds vorige week een NX250 heb staan. Bouwjr. 1992 Motor is altijd goed onderhouden geweest, vorig jaar December nog een beurt gehad. De Achterband is goed, voorband kan nog zo'n 3000km mee schat ik. Nooit...
  19. Tiesje

    Werkplaatshandboek Gpz500s 1988-1992

    Beste Mf-ers :W De titel van het topic zegt het al... Ben op zoek naar een wphb van een Gpz500s met het bwjr 1992. Wie o wie helpt me hieraan? Alvast vriendelijk bedankt! ;)
  20. Tiesje

    Gpz500s ophalen

    Hallo allemaal, 1 week terug heb ik een Gpz500s gekocht in Bergen op Zoom. Deze ga ik volgende week vrijdag ophalen. Aangezien ik nog met m'n motorrijbewijs bezig ben, gaat de motor mee terug in een aanhanger, opzich is dit geen probleem, maar ik heb een vraag. Als ik de motor ophaal...
  21. Tiesje

    Hulp gevraagd mbt aankoop motor!

    Hallo, Ik ben nu nog bezig met lessen, maar zodra dit afgelopen is, wil ik toch een motor aan gaan schaffen, heb nu al een koekblik waarmee ik dagelijks naar Den Haag en terug rijd... ong. 45 Km. Als ik een motor aanschaf begin ik op 25 Kw en wil ik met een beetje lekker weer op de...
  22. Tiesje

    Weten jullie of hier een oplossing voor is?

    Hej, Ik heb sinds kort mn motorspul bij elkaar, helm en kleding etc. Nou heb ik eigenlijk een probleem met het opbergen hiervan, en nou wilde ik vragen hoe jullie dit doen?? Ik kan het wel in de schuur gooien enzo, maar dan zit er dalijk een muis in mn helm en daar heb ik geen zin in...
  23. Tiesje

    Even voorstellen..

    Hallo, Ik ben Mark Kraaijeveld, net 19 geworden, en na mijn auto-rijbewijs te hebben gehaald, begint het idee van motorrijden toch ook wel te jeuken! Daarom wil ik zsm beginnen met motorrijlessen, en heb ik me aangemeld op dit forum om informatie in te winnen over Diverse Fietsen, kleding...
Terug
Bovenaan Onderaan