Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CaPsLoCkEr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CaPsLoCkEr

    [GEZOCHT] Garmin Zumo 660 Motorhouder

    Zoals de titel zegt, gezocht naar een motor steun voor de Garmin Zumo 660
  2. CaPsLoCkEr

    Hoe verbrandingskamer reinigen

    Wie kent een goed middel om de "roet/Carbon" aanslag uit een verbrandingskamer en van de kleppen te verwijderen? Gaat om een oud xs650 blok.
  3. CaPsLoCkEr

    Motor uitvoeren naar België. Wat te doen?

    wat weten jullie over motor in/uitvoeren? Ik heb namelijk een 2e motor (yam xs650) op het oog in Nederland. Wat moet de nerlandse eigenaar doen om deze aan mij te verkopen? (Belgie). Volgens hem gaat dat niet want de motor zou eerst op iemand zijn naam moeten komen in Nederland. De motor...
  4. CaPsLoCkEr

    Shuberth C3 Mat Zwart ZGAN

    Hierbij zet ik mijn mat zwarte shuberth c3 Helm te koop. Maat "S". Helm is 2 jaar oud maar toch in nieuwe staat daar ik deze maar een handvol keer gedragen heb. Laatste keer dat ik hem droeg is reeds 1.5 jaar geleden. Hij is dus volledig kras vrij. Reden van verkoop is omdat hij een maatje...
  5. CaPsLoCkEr

    Autocom Pro-M1 intercom

    Bij deze stel ik mijn autocom intercom Pro-m1 te koop. Hij is in zo goed als nieuwe staat en werkt perfect. Komt met 2 headsets in zeer goede staat. Alles in de originele verpakking. Mag weg tegen.. 75€ ?
  6. CaPsLoCkEr

    GPT laptimer + baken + 12v accu

    Hey, heb hier nog een nette GPT laptimer, baken en 12v accu staan die van de hand mag. Geef me maar een leuk bod. Je kan me contacteren op capslocker@hotmail.com Uploaded with ImageShack.us
  7. CaPsLoCkEr

    Oxford hump back luggage

    Is in perfecte staat! Doe maar een bod capslocker at hotmail dot com
  8. CaPsLoCkEr

    pakkingen + orginele nrplaathouder ZX6R 03-04

    Zoals Titel zegt Doe een bod! Contacteren: capslocker at hotmail dot com Uploaded with ImageShack.us
  9. CaPsLoCkEr

    Setje gebruikte michelin pilow powers 180/55/17 - 120/65/17

    Komen van een ZX6R en hebben zowel circuit als straat km's binnen :-) Bouwjaar is ergens begin 2009. Profiel achterband in het midden: 3mm Voorband in het midden: 2mm achterband is een 2CT en de voorband een gewone. Doe een bod! Contacteren kan op capslocker at hotmail dot com
  10. CaPsLoCkEr

    GPT laptimer + baken + 12v accu

    Hey, heb hier nog een nette GPT laptimer, baken en 12v accu staan die van de hang mag. Geef me maar een leuk bod. Je kan me contacteren op capslocker@hotmail.com Uploaded with ImageShack.us
  11. CaPsLoCkEr

    Leovinici uitlaten voor Aprilia ETV 1000 Caponord

    Hey iedereen, heb hier een set leovinci uitlaten te koop voor de capo :-) Ze hebben ongeveer 10000km onder mijn caponord gehangen! Ze zijn in goede staat maar ze zijn niet nieuw meer. Dus wel hier en daar een krasje maar geen deuken. Op de foto zijn ze gewoon wat vuil :-) De naamplaatjes van...
  12. CaPsLoCkEr

    gps routes zwarte woud

    Zijn er hier leden die gps routes van het zwarte woud hebben?
  13. CaPsLoCkEr

    offroad gps routes in de vogezen

    Hey, zijn er hier leden die toevallig wat gps routes uit de vogezen hebben die ook wat offroad bevatten?
  14. CaPsLoCkEr

    USA met de moto

    Hey, Volgend jaar in de periode augustus september ga ik met 5 motormakkers een 3 weekse rondreis in de USA maken. Het zal langs de westside zijn (San fran, LA, Vegas, yosemite, death valley grand canyon etc.). Het plan is om zeker de helft van de vakantie af te leggen op een motor...
  15. CaPsLoCkEr

    TK: motorblok ZX6R 03-04 met defecte 3e versnelling

    Heb motorblok van een ZX6R model 03-04 te koop met defecte 3e versnelling. Als ik het gas los in 3e schokt die. Optrekken doet ie normaal. De andere versnellingen werken perfect. Blok heeft 35 000 gelopen. vraagprijs: 400euro of een goed bod. mail to Capslocker@hotmail.com
  16. CaPsLoCkEr

    Kawasaki ZX6R 636 2004 25Kw! 1ste inschr. 2005

    Belgische moto!! Ik verkoop mijn zx6r model 03-04. 1ste inschrijving 2005. Hij heeft 35 000km gelopen. 25kw op papier dus ideaal voor de jonge bestuurders. Er is minimale schuifschade van een schuivertje tegen 15km/u. (zie fotos). En wat gebruikssporen wat normaal is voor de...
  17. CaPsLoCkEr

    GEZOCHT Racekuip ZX6R 03-04

    zoals titel zegt :)
  18. CaPsLoCkEr

    Motorblok ZX6R 2003-2004

    Zoals de titel zegt :)
  19. CaPsLoCkEr

    Zx6R 03-04 Lorenzo Racing "GP demper" te koop

    Bij deze zet ik mijn Dempertje te koop met DB killer en linkpijp. Geluid zonder killer is gewoon megabangelijk én tamelijk luid natuurlijk :). Met db killer is het acceptabel :) Zit verder geen enkel krasje op. Prijs 180 euro.
  20. CaPsLoCkEr

    Splinternieuwe Universele Digital Gear Indicator

    Nieuw nooit gebruikt. Weg wegens aankoop andere motor. Werkt op alle motoren met elecktrische toerenteller. Hangt ook een wielsensor op de DGI. Komt met volledige DUIDELIJKE engelstalige handleiding. Ik wacht op een goed bod :)
  21. CaPsLoCkEr

    Dynamodeksel ZX6R 03-04 gezocht!

    Zoals de titel het zegt. Je mag me mailen op capslocker apenstaartje hotmail dot com
  22. CaPsLoCkEr

    Topkuipframe CBR 600 F3

    Gezocht zoals de titel zegt :)
  23. CaPsLoCkEr

    olielek op bij m'n zx6r 2004

    Heb dus een olielek aan mijn zx6r van 2004 met 24000km op de teller. Vorige week vond ik een plasje onder mijn fiets. Daaropvolgend heb ik hem uitgekleed en het motorblok waar het het vetigst was helemaal propergemaakt en vervolgens de motor aangezeten laten draaien terwijl ik er met mijn kop...
  24. CaPsLoCkEr

    Benzinelampje van ZX6R 2004

    Hey, het benzinelampje van een zx6r licht op als je moet gaan tanken. Ik deed dit dan altijd vrijwel onmiddelijk. Mijn vraag is nu of dat het lampje ook begint te pinken als ie echt heel heel leeg aan het geraken is zoals bij Suzuki?
  25. CaPsLoCkEr

    Xenon H7 8000K Te Koop

    Hey, heb nog helf van autoset liggen. Gewoon plug and play. Iedereen die klein beetje technisch aangelegd is kan dit zeker zelf doen. 65euro incl verzending aangezien ik in België woon.
Terug
Bovenaan Onderaan