Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lody60
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lody60

    Ervaring Michelin Sirac

    Beste mensen, zijn er motor maten die ervaring hebben met de Michelin Sirac? voor op een xt660z. of een link naar iets of iemand waar ik wat kan lezen over deze band?. Thanks to all of you
  2. lody60

    Marokko 2015

    Nog liefhebbers voor Marokko 2015 (sept) Niet te extreem.........
  3. lody60

    Gaat er dan niemand naar Marokko?

    Gaat er dan niemand naar Marokko?........wil graag 1e drie weken van sept naar Marokko, waar het kan in Tentje slapen ? meeste verhard paar piste rijden. Wie wil er mee?
  4. lody60

    Bagage rek

    Hoi, Ik zoek een bagagerek voor een XT600E van 1991 een type 3TB.
  5. lody60

    choke tenere 3YF

    Hallo, Mijn choke zit vast in de carburator van mijn Yamaha tenere 3YF. Weet iemand hoe dit zit is dit een soort plunjer. hoe krijg ik m gangbaar, heeft het zin om de carburator er af te halen en uitelkaar te halen? Lody
  6. lody60

    waar te koop? Koffersluiting

    Beste mensen, voor mijn eigen gemaakte motor zijkoffers zoek ik sluitingen voor de deksel zoals op de foto. Iemand een idee waar ik ze kan kopen , kan nl niet vinden. Spansluitingen? eierkistsluitingen? liefst met slot. grtjs Lody.
  7. lody60

    "Weer" Banden..

    Beste Mensen, Voor de reis naar Marroko zoek ik noppen banden, ik las hier dat de TCK'S een beetje uit zijn en dat de T63 het goed doet, ook op de weg en bij nat weer. Alleen ik kan voor mijn Tenere geen 120/70-17 vinden in de T63. Wel de 130/80-17.........zou dat ook passen op m'n Tenere...
  8. lody60

    Bergritten training

    Zij er mensen hier..... die met hemelvaartsdag......mee gaan met motor-sportivo bergritten training? misschien samen naar vertek punt? gr Lody. (vertrek uit Deventer)
  9. lody60

    fraude FJR 1300?

    Hallo Beste mensen........ Hebben jullie dat ook gelezen op de markt plaats een FJR 1300 van 2004 met 14000km.....kreeg een mailtje van een dame dat de motor in Engeland stond deze wordt verzonden en je betaalt de helft van de transport kosten..... Hebben nog meer mensen hier op...
  10. lody60

    Diversion rijder

    Zoek mensen om mee te toeren........
Terug
Bovenaan Onderaan