Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: martijnK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. martijnK

    Vering vervangen of servicen?

    Mijn ouwe trouwe r1100rt met 160.000 op de teller begint wat last van vermoeide vering te krijgen. Nu zit ik te twijfelen tussen het kopen van een hyperpro set of het vervangen van alleen de veer aan de voorzijde + het servicen van de achterzijde (evt met vervangen van de veer). De afweging is...
  2. martijnK

    Stuurpen uit onderste kroonplaat verwijderen

    Hallo allen, Kan iemand mijn vertellen hoe ik de stuurpen uit de onderste kroonplaat kan krijgen? Het t-stuk komt van een ZXR 750 L. Inmiddels met de pers al zoveel kracht op gezet dat het dunne gedeelte van de pen (waar het schroefdraad) zit al plat is :P Nu hoop ik graag de...
  3. martijnK

    vermalen o-ring?

    Hallo iedereen, Gisteren de olie van mijn R1100RT ververst. Dit bleef er achter nadat ik de olie had afgegoten... Het spul is aardig poreus, breekt snel, grootste stukjes zijn 1 cm oid. Bij de vuldop en het (oude) oliefilter mis ik niks wat van rubber is. Iemand een idee? ...
  4. martijnK

    quiklock tanktas

    Hallo, Heeft iemand nog ergens een quiklock tanktas op de plank liggen? Het liefst een redelijk groot model? Ik hoor het graag! gr Martijn
  5. martijnK

    verstelbaar koppeling/remhendel r1100 rt

    Hallo iedereen, Heb een R 1100RT gekocht, waar ik heel blij mee ben :] Probleem is alleen dat mn vriendin ook graag op de motor rijdt en zij nogal kleine handen heeft. Nu is er voor elke SS wel een setje verstelbaar spul te vinden, maar voor een beierse dame is het wat lastiger... -O-...
  6. martijnK

    cbr 1000f of fj 1200?

    Hallo iedereen, Ik zoek een sport/toer motor met genoeg vermogen om de wat snellere jongens bij te houden en relaxt mee te kunnen toeren. :] Verbruik, windbescherming (ben 1.90) en ook onderhoudsvriendelijkheid (wil alles zelf doen) vind ik ook belangrijk. Nu heb ik geen ruim budget...
  7. martijnK

    Iemand ervaring met MV Windscreen?

    http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdetail,20311,e,1286824237-30135,003.1285147993,906,,Tshowrub--003.1285147993,.htm Heb erg last van turbelentie en windgeroffel... :/ Een MRA scherm oid kost een vermogen en moeten vaak op de ruit geschroefd worden. Dit ding lijkt makkelijk te...
  8. martijnK

    motorvakantie naar kroatië

    Hallo iedereen! Van de zomer ga ik samen met mijn vriendin op de motor naar kroatie. *D Wou al beginnen met de voorpret door alvast een leuke route te bedenken die kant op. Ik wou zelf niet al te ver gaan omrijden, dus ik wou me qua landen beperken tot Nederland - Duitsland -...
  9. martijnK

    olie cardanhuis R80RT verversen

    Hallo iedereen, Heb een paar vragen, ik wil de cardan olie van mijn bmw r80rt verversen maar weet niet exact hoeveel olie ik erin moet gooien. Verder ben ik een beetje in de war geraakt door mijn pa :+, want die zei dat de aftapplug van de cardan helemaal onderop zat. Op zeg maar 180...
  10. martijnK

    oude bandenmaat en velgmaten?

    Hallo iedereen, Heb al geprobeerd te zoeken maar wordt er niet echt wijzer van, vandaar dat ik hier even een vraagje post. Ik ben namelijk bang dat ik de verkeerde banden op internet heb besteld Het gaat om Dunlop arrowmax gt 501 (F) J banden. Voor weet ik zeker dat ik fout zit, heb...
  11. martijnK

    laadstroomlampje vervangen bmw r80rt

    Hallo iedereen, Ben momenteel bezig met het vervangen van het laadstroom lampje van een BMW r80rt... Het dashboard ligt al uit elkaar alleen moet ik het lampje er nog uit wippen, nu ben ik alleen niet erg handig met elektriciteit en dergelijke :z (even de gehele link kopieren, krijg...
Terug
Bovenaan Onderaan